31.3.09

bir evlilik hikayesi


sigara:3
kalori:sayamadım çok

arkadaşla msn de konuşuyorduk aklıma geldi şimdi yazayım dedim :)
bu arkadaşın bi sevgülüsü var,kız uzaklık nedeniyle ayrıldı falan kız izmir de çocuk istanbulda ikiside çalışıyorlar görüşemiyorlar falan,neyse görüşemiyoruz olmuyor falan demiş benim arkadaş,eleman da evlenelim madem demiş,kız ciddiye almıyor :)
neyse vatana millete hayırlısı olsun deyip,kendimden benzer bi hikaye anlatmak istiyorum;
geçen sene ağustos ayında ben istanbuldayken bi elemanla çıktık biz,sonra ben eskişehire falan gittim fazla fırtınalı bi ilişkiydi ayrıldık falan ama görüşmeye devam ettik telefondu,msn di,o bikaç kez edirneye geldi ama benim inadım sebebiyle görüşemedik,
neyse aradan aylar aylar geçti bu zamanlar işte nisan başı,bu gene edirneye gelecek oldu
aradı beni gecenin bi yarısı konuşuyoruz telefonda "seni seviyorum" dedi,breehh dedim ayrılalı 8ay oldu şimdi mi geldi aklına sevdiğin falan,güldüm geçtim.E dedim hadi barıştık diyelim sen ankaradasın ben burdayım biz görüşemicez bile hiç nasıl devam eder ki bu ilişki sen bi çatlak ben ayrı bi manyak,sonra evlenelim dedi bu bana,ben bi kahkaha attım doğal olarak,ay dedim saçmalama ne evlenmesi falan,ciddiyim dedi bende ciddiyim dedim,okulum bitmedi hem babam vermez beni falan geyik yaptım,gerçi geyikte değil len babam cidden vermez beni mezun olmadan :p

sonracığıma biz bununla bir daha hiç konuşmadık.msn den sildi falan beni hatta,
telefon görüşmeleri mesajlar sıfıra indi,bende önemsemedim zaten o ayrı mesele.
neyse ağustos ayında bunun kankasından evlendiğini öğrendim,inanmadım
yok dedim dalga geçiyosun o kim evlenmek kim falan,sonra facebook a ekledim ben bunu
kabul etti pislik şişko karısıyla boy boy düğün fotoğraflarını gördüm,
resmen kafamdan aşağı kaynar sular döküldü ya inanamadım...
hani koydu da açıkçası...
sonra öğrendim ki kız benden önceki o kızmış...
neyse işte böyle bi hikaye,allah mesut etsin,inşallah karısını hiç aldatmaz...


6 yorum:

Karakutu dedi ki...

canımıniçi, sevme beğenme ama hemcinsimize de pislik şişko deme lütfen.zaten virgül koymamışsın bu sıfatların hangisine olduğu da belli değil:) tilki kürkçü dükkanı olayı herhalde.

Digital Kelebek dedi ki...

Aman, bırak salağı..
Seni kaybetmiş.. daha ne ceza çekecek:))

кıямızıℓı dedi ki...

karakutu

canım benim,kız milleti mensubu olarak bende arada böyle şeyler söyleyebiliyorum:)
o tilki o kürkçü dükkanına defalarca dönecek bu kız onu nasıl farketmedi onu anlamıyorum ben asıl ;)

кıямızıℓı dedi ki...

Digital Kelebek

bırakalı çok oldu aslında ya :)
hem o beni hiç kazananamıştı ki ;)

perikizi dedi ki...

Vay saf vay seni kaçırmış aman boşver şişko aklına koymuş evliliği evlenmiş işte.Aldatmaması temennisiyle :D

кıямızıℓı dedi ki...

perikızı

walla biraz tanıdıysam aldatır :D
zate karadenizli rus hayranı kendisi:D