3.3.09

bu kadar da olmaz dedirten rüya


evet evet artık rüyalarımı kontrol etmem gerekiyor.
eminim.
sürekli abuk sabuk rüyalar görmekten çok sıkıldım ya aslında rüyalar baya action dolu ama olsun yine de saçmalar.
gece ya da sabaha karşı emin değilim yine öyle abuk bir rüya gördüm.
burdan bir arkadaşım var onunla böyle deniz kenarında bir şehre gidiyorum aslında izmir ama
nedense ibrice'ye de benziyor.neyse ben böyle yasadışı eylemler falan yapan insanların olduğu ev gibi bir yere gidicekmişim,sonra beni alıp oraya sağ salim ulaştırması için bi adam gönderiyolar gelip beni alıyor falan,böyle adam da masmavi gözleri olan hoş bi tip,buraya kadar iyi hoş tabii,ama bir sorun var adam gay miş,bende biliyormuşum ama adama teşekkür etmek için beni o eve götürünce adamı öpüyorum!
ay şaka gibi yaa rüyamda resmen bi gay le öpüştüm...
allaamm ben bu kadar mı yalnızım,bilemedim vallahi...
sonra kendi kendime diyorum ya gay le öpüşmenin de hiç bi zevki falan yokmuş,çok anlamsız geliyor falan.

neyse sonra birşeyler oluyor falan hatırlamıyorum oralarını,
aradan yıllar geçiyor yasa dışı eylemler yapan ben milletvekili oluyorum!
hahahhahah
şaka gibi len resmen.ben ve milletvekili olmak.
puhahha
neyse sonra ben böyle can borcum var gibi mi hissediyom gay adamı unutamıyor muyum
öyle bi durum var.
yıllar sonra gidiyorum o beni alıp sağ salim götürdüğü eve,evde yine birileri var falan.
ama eve de girişimi görmeniz lazım,hala örgüt evi gibi bişey sanırım ben böyle gece vakti
gizli gizli giriyorum falan.sonra bunu soruyorum falan,biraz bekle diyorlar bana
sonra benim ki geliyor,böyle yüzünde kar maskesi gibi birşey var,ama gözlerinden tanıyorum-çünkü çok güzel açık mavi gözleri var.yanında da böyle afederseniz ama pezo tipli bi adam var,himayesine almış benimkini
hayır neden benim ki oluyor vallahi bilmiyorum bak ya
sonracığıma adam diyor onu vermem sana falan,bırakmam diyor
bende yanılmıyorsam 4 milyon dolar gibi bi para teklif ediyorum
-nerden buldun demeyin ben milletvekili bir hatun kişisiyim,çok param var ya-
sonra adam parayı kabul ediyor,benimkini bırakıyor falan.
sonra bu kar maskesini çıkarıyor,yüzünde morluklar yavrucağızımın
böyle üzülüyorum falan tabii,
sonra ben bunu gene öpüyorum...
ay çok enteresan insanım ya aldım gay i adammı edicem napıcam bilmiyorum.
öyle işte sonra da uyandım.

bu rüya da böyleydi ama harbi ilginçti yaw :S

yalnızlığın en uç çizgisinde miyim neyim bilemedim...



12 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

bebeğim bi yanlar açıkta kalmış olmasın :) hayır olsun,yeni mavi gözlü kısmetlere işaret olsun işşallaaah :)

кıямızıℓı dedi ki...

walla kesin kalmış bi yerlerim açık kaldı da :)
bi tane mavişin ne hayrını gördüm kız,2.si noksan kalsın :D

Cimbakuka dedi ki...

Geceleri erken yat, çok takılma, tv mümkün mertebe kapalı kalsın, telefonu kendinden uzak tut..

Bu ne be senaryo yazmışsın :D

Bırakh o kızı ...

gribulut dedi ki...

puhaaa :D ya göre göre gay gördün, hadi gördün ne öpüyon, yavv öptün bari himayene alma, işede yaramaz turşusunumu kurcan :D

Pilli-Cadi dedi ki...

hicbir sey düsünmeden yat kirmizilim:)
yoksa hep rüya görürsün hem de cesit cesit.

ben genelde korku filminden cikma rüyalar görüyorum.
kendimi mezarda filan gördüm gecenlerde

bi dost dedi ki...

puhahaha:))) üstün örtük müydü sabah :Pp

кıямızıℓı dedi ki...

cimbakuka

ya senaryo yazsam böyle mi yazarım bee
rüya işte :D
kontrolümden çıkmış ben neyleyim.
uyumıcam bu gidişle o olcak zaten :D

кıямızıℓı dedi ki...

gribulut

ay bi anlasam walla napıcağımı,naptığımı :D
ben manyak oldum :p

кıямızıℓı dedi ki...

pilli cadı

kız zaten uykum gelince bişey düşündüğüm yok,yastığa başımı koyuyom uyuyom aslında ama ne bilem görüverdim gari.

ama seninkiler benmkinden betermiş be :D
gay öpücüğüne şükretmem lazım zannedersem :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

wallahi örtülüydü yaa :D

Bery dedi ki...

afedersin ama kıçın açık kalmış snein :D ondan böyle cins cins rüyalar görüyosun. :D :D

diamandi dedi ki...

bikaç yıl rüya görmemeye yetecek sebepte bir rüya sörmüşsün :)) hayır ben kendimi gayle görsem yalnızlıgım daha vahim derdim de :)) sende az değilmişsin :)) 4 milyona da resmen transfer etmişsn adamı :)) hayırlı olsun...