27.3.09

güçlü olan kalan mıdır?


Evet sen haklıydın,
ben güçlüyüm...
İçim acırken bile hayata tutunup,
gülümseyebildiğime göre,
evet
ben güçlüyüm...

Resmimize baktım,silmediğim tek resmimize
özledim mi seni bilmiyorum,
içim eskisi gibi acımıyor
ama
yanında olmayı isterdim
ve
yanımda olmanı...
bunu istemek özlemekle eş değer değil mi?

ne farkeder ki artık bunca yıl geçti üstünden
ne değişti sanıyorsun sen bilmiyorum
ben cevabı verebilirim
değişen ben oldum
benim hayatım alt üst oldu
ama baş ettim be
üstesinden geldim her zaman olduğu gibi...

hani yılbaşı gecesi eve giderken
benim ayağım takılmıştı düşecektim
sen nasıl başardıysan beni kucaklamıştın
düşmemiştim ya,
her ayağım takıldığında yanımda olursun sanmıştım ben...

ama

bana en büyük çelmeyi takan sen oldun,
düştüm,dizlerim kanadı,ellerim yara oldu
gözlerimden yaşlar aktı.
çektiğim tüm acıya rağmen,
ayağa kalktım,koşamadım belki ama yürüdüm yavaş yavaş...

ve üstünden tam 3 yıl geçti,
mutlu musun bilmiyorum
ama olamazsın be canım,
beni öyle bıraktın ya sen artık mutlu olamazsın...




8 yorum:

Böcek dedi ki...

mutlu olmayı hakettiğini sandığı anda bir 'ah'çıkar gözlerinin önüne...
Güçlü olan kalan mıdır?
Kalan sağ mıdır gidenlerin ardından?
Hani çok isteyince oluyordu,söyle nerdesin hiç gelmeyen..?

HaYaL MeYaL dedi ki...

Harika ya..
Yİne kendimi buldum cümlelerinde..
ACıyı çektirtikten sonra; mutlu olabileceklerini sanmıyorum, mutlularsa da mutsuz olsunlar!

Pilli-Cadi dedi ki...

3 yil gecti ve sen bunlari yazabiliyorsun kirmizilim öyle mi?
kiyamam sana:(
ben de su an aci cekiyorum cok hem de cok

кıямızıℓı dedi ki...

Böcek

Yüzüne söyledim,inşallah hiç mutlu olamazsın diye,ne zaman mutlu olsa eminim gelir bu sözler aklına...

Çok isteyince de olmuyormuş be canım...
Keşke bilmeseydim,anlamasaydım ama öyleymiş...

кıямızıℓı dedi ki...

Hayal Meyal

Ben mutsuzken o mutlu olamasın ya,istemiyorum...
Ve bir kez yazmıştım ya aslında hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz,bu yüzden cümlelerimizde birbirimizi buluyoruz...

кıямızıℓı dedi ki...

Pilli-cadı

3yıl geçti ama geçmedi işte...
Belki eskisi kadar acı çekmiyorum ama bi sızı var içimde hiç geçmeyen...
Acılar biter desem sana değişir mi çektiğin acı bilmiyorum canım...
İnşallah geçer,biter...

LoLLa dedi ki...

"bana en büyük çelmeyi takan sen oldun,
düştüm,dizlerim kanadı,ellerim yara oldu
gözlerimden yaşlar aktı.
çektiğim tüm acıya rağmen,
ayağa kalktım,koşamadım belki ama yürüdüm yavaş yavaş..." buydu ve bu ama son satirlar olacak,

. .

cokkkkk ama cok guzel olmus anlatamam kelimelerle. .

Karakutu dedi ki...

canımıniçi, malum krizlerle yaşamayı öğrendin sen ne zaman nerde geleceği belli olmayan. dedim, çözümsüz bu.. sadece sabredip, geçmesini bekleyebiliriz. ötesi yok ki..