22.3.09

Güneş enerjisi ile çalışan blogger


benim bu garip tepkilerim kesin genetik ya emin oldum iyice.
aileden birkaç örnek veresim geldi şimdi,
geçen pazar devlet bahçeli tekirdağa gelmiş,eniştem de mhp lidir,gitmiş falan,
gece de biz onlardayız eniştem geldi anlatıyo işte
efendi adam,çok terbiyeli,güzel konuşuyor falan.
teyzemin tepki şu:
-iyi adam da bi evlenemedi karıcığı yok,bak tekirdağa kadar gelmiş partiden bilmem kim var tanıştıralım bari,belki evlenirler.

puhahahha.ben koptum direk ya yattım yerlere gülmekten.
teyzeee duy sesimi çok evlendiresin varsa bana şöyle münasip bi koca adayı bul bari :D
Devlet'in işine karışma :p

Sonracığıma bugün Şeffaf Oda'yı izliyoruz annemle Rojin vardı kürtçe şarkı söylüyor
Annem de dönmüş bana diyor ki;
-Kızım ara kanal d yi söyle şunlara kürtçe şarkı söyleyince arkasından Türkçe de söylesinler,anlamıyoruz olmuyo böyle!!!

Tamam anne dedim olmadı alt yazı geçsinler sana özel :)

Gerçi kadın haklı Rojin ağlıyor şarkıyı söylerken ben de anlam veremedim,hoş sonra sordular şarkının türkçe sözlerini ama pek açıklama yapmadı bayan...Neyse....

Bunlar bizim aileden kısadan nağmeler olmakla beraber gelelim bana,
kesin kanaat getirdim ben güneş enerjisiyle çalışıyorum.
Hava kötü olduğunda yani güneşsiz olması benim için kötü olduğu anlamına geliyor,
bakınız bugün ki edirne hava durumu:kapalı,bulutlu böyle en grisinden,yağmurlu.bunaltıcı.

evet evet kesinlikle bunaltıcı,bir mayıs çocuğu olarak 4 mevsim bahar olsun istiyorum.
hava hep güzel olsun,güneş parıldasın,gökyüzü mavi olsun,ne bileyim kuşlar falan cıvıldasın.Ne bu böyle ya vallahi bak blog yeminle içim daralıyo.Böyle canım hiçbirşey yapmak istemiyor,asabi ve tripmania bi insan haline geliyorum.20 saat uyuma kapasitesine sahibim zaten ama uyuyamıyorum gerçi çünkü ders çalışmam gerek..böhüüü

Öyle işte blog,iyi değilim,çok sıkıcıyım,sürekli herkese karşı bi trip modundayım.
Düşün yani benim bile kendimle muhattap olasım gelmiyor.
Allaaamm beni bana geri ver,pleasee yaaa :(
Hayır ya ben bu değilim,olamam...
üfff....
lütfen havalar düzelsin artık...


8 yorum:

feanor dedi ki...

evlendirme çabalı anne süper!! :D

edirne dün güzeldi :P biz gidince bozmuş demek ki :P

кıямızıℓı dedi ki...

feanor

teyzem aştı kendini evlendiriyo herkesi wala işte bi ben kaldım:D

edirne sen gittin diye bozuldu walla gene gel düzelir belki :)

sufi dedi ki...

Günü gelince herkes evleniyor, ardından çocuk mocuk hayat böyle sürüüüp gidiyor işte.

LoLLa dedi ki...

:))))

hehh ben napiim haziran cocugu olarak :)))

p.s. bu arada senden sonra sırada ben varim koca kısmı bana da lazim bilginize efenim nütfen .)

kissess

кıямızıℓı dedi ki...

sufi

günü gelsede evlensek :D

кıямızıℓı dedi ki...

LoLLa

walla çok iyi anlıyorum seni ben,
beni bu havalar mahvetti
modunda yaşamaya devam böhüüü :(

koca kısmıyla ilgilencem ben herkesi evlendircem,teyzoşa yardım edicem devlet amca yıda evlendircez hatta :D

bi dost dedi ki...

ben de temmuz çocuğuuuu:) ben de çok severim güneşi.. güneş almayan odalardan filan feci bunalırım.. anlıyorum seni yani.. :) teyzen de hooşmuş:) ihtiyaç olursa tlf numarası kaçtı? :P

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

teyzoşun numarası
0542 telsim tabii ki:D