3.3.09

kırmızılı'dan havadisler

blog ben sana demedim ama geçenlerde ben saçımı kestirdim yanılmıyorsam 2 hafta önce,unuttum valla.
kıydım o belime kadar uzanan güzel mi güzel saçlarıma ama sor bana neden kıydın diye
saçlar o kadar kırılmışlardı ki tararken zorlanıyordum
dedim kol kası yapamam şu yaştan sonra
vur makası kuaför :p
şimdi yine çok kısa değil işte omuzlarıma düşüyorlar,toplayınca çok komik oluyo ama
çakıl kuyruğu :D
velhasıl blog dün gece saçım annem tarafından siyaha boyandı :D

artık aptal sarışın değilim blog :p

böyle katran karası saçlarım var,çok süper oldu ama ya.
zaten daha önce de boyamıştım ben siyaha.
böyle beyaz ten,mavi göz,siyah saç üçlüsünü seviyorum :D

hem o sapsarı saçların bi hayrını göremedim,
bi de böyle deneyelim bakalım :D

sonracığıma yarın sabah kpss kursuna başlıyorum :D
ayy acaip heyecan yaptım şaka gibi ya heyecan yapmam ama yaptım walla neyleyim
sabah 9daymış iyi oldu bari erken kalkarım artık bünye alışır
okul derslerime de çalışıyorum
evet blog
ben kendime inanıyorum,heves yaptım,azim yaptım
şu hayatımı düzene koyacağım inşallah...

herşey güzel olacak :)


20 yorum:

Evren dedi ki...

ben de siyaha boyamıştım bir gece, sabah uyanıp da aynanın önünden geçerken evde yabancı var diye kaçasım gelmişti :)
sana yakışmıştır mutlaka... güzel gözlerin daha da güzel bakıyordur dünyaya :)

cesetizleri dedi ki...

ben de geçen kızılımı yeniledim. oy oy süperiz evelallah :))

babegazelle dedi ki...

böyle cart die tamtersi değişime cesaret eden hatunlara hep saygı duyarım ben çok kapalıyımdır öle yaasaçımı ucundan bile kestirmem inat uğruna farklı saç rengi anca sarının tonlarını denerim yıllardır hep bi kızıl yapsana yakışır sana isteği vardır hayatta cesaret edemem fln takdir ettim bebişim güzel olduysan problem yok:)

kutup zencisi dedi ki...

güzel olmuştur güzel... sıhhatler olsun der susarım arkadaşım :)

ZIBBIDI dedi ki...

Beyaz tene siyah saç çok güsel oluyo bee..;)

bi dost dedi ki...

anaamm.. o üçlüyü ben de çok severm gız:) ama üçü de yok bende kaaaretsin :D

dipnot; esmerler de güzeldir yaa hıh.

:P

Cimbakuka dedi ki...

Canlısını görelim canlısını :)))

Çek foto koy profile ordan verelim puan'ı, kendini beğenmiş şey :D

sufi dedi ki...

Sarışınlar çok çoğalmıştı zaten.İyi yapmış anacığın, güle güle kullan sevgiler.

_zAhİr_ dedi ki...

güle güle kullaaaaaan :)

PrimaRima dedi ki...

Bir kere sapsarı saçlarıma kıyıpda bende simsiyah boyamışdım örenler şok olmuşdu ama bu güzel bi değişim oluyor değilmi?

güle güle uzatmı diyeyim ne diyeyim bilemedim hayrını gör desem olur herhalde:)

кıямızıℓı dedi ki...

evren

yakıştığını düşündüğün için teşekkür ederim:) ben 3 yıl önce de bir kez boyamıştım siyaha pek yabancılık çekmedim kendime :D

кıямızıℓı dedi ki...

cesetizleri

iyi etmişsin zaten kızıl çabuk akar :D
süperis walla kızz :)

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

saç konusunda yapmadığım kalmadı walla yavrum,kafam estikçe kestiriyom,boyatıyom,perma bile yaptırdığım tarihe geçmiştir,bide permadan sonra kıssacık kestirmiştim falan:D saç işte be gulüm kökü sende takılcan kafana göre,hem değişiklik iyidir hele benim gibi çabuk sıkılanlar için süper vallahi :)

кıямızıℓı dedi ki...

kutup zencisi

teşekkürler canım :)

кıямızıℓı dedi ki...

zıbbıdı

evet ya bence de valla güzel :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

valla kuzum esmerler ayrı bi güzel oluyo be :)

кıямızıℓı dedi ki...

cimbakuka

kendi kendime kendimi beğeniyom yetiyo bee:D hem sen bilmiyomusun ben ne kadar yoğun bir şahsiyetim hangi ara çekincem foto,aklıma bile gelmiyo :)

кıямızıℓı dedi ki...

sufi

evet valla elini çarpsan bi ingilizce öğretmenine bi de sarışına çarpıyo :D
saçlar oldu katran karası,bi farkımız olsun ;)

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

saol kuzum :)

кıямızıℓı dedi ki...

prima rima

evet çok güzel bi değişim oluyo,gören bi daha bakıyo :D
aaa noldu sana kız diye :D
hiihihi

güle güle uzatayım inşallaahh :D