8.3.09

sıkıntıdan kırmızılı nağmeler


Çok sıkıcı bir pazar günü,hoş hayatımın geneline bakarsak sıkıcı aslında.
Böyle dışarda parıldayan bir güneş var ama ben evde oturuyorum hatta yatıyorum
malum sebepten şiddetli bir bel ağrısı çekiyorum...
TV de hiçbirşey yok gibi birşey,onu da kapadım.
Ders çalışamıyorum iyi değilim e kitap da okuyamıyorum.
Annem kendi halinde temizlik yapıyo her zaman yaptığı gibi.
Kendisi temizlikmania cinsinden bir anne.
Sonracığıma liseden,üniversiteden falan bir sürü arkadaşım ya nişanlanıyo ya evleniyo ya da en kötü ihtimalle hali hazırda devam etmekte olan bir sevgilisi var.
Ya ben ya ben :p
Bilindiği üzere yalnızım,en son mavi gözlü öküze kanasım gelmişti ama şahıs
öküze öküz denmez maviş varken gibi bi tip olduğu için e kanamadım doğal olarak.
Yani aslında kendimi kandırasım geliyo böyle çoğu zaman,işte şey diyorum
Mezun olmam lazım,kpss falan atanmam lazım diyorum.
Çok çalışmam lazım aşka vaktim yok diyorum.
Sırf gene palavra aşk bu yaaa vakit alan bişeymi,
hem aşk olsun da tüm vaktim feda olsun falan.
üfff yine saçmalamaya başladım.
Şimdi ben ikizler burcuyum bilindiği üzere bu sebeple içimden bikaç insan fışkırabiliyor.
Mantıklı düşünesim geliyor bazen yok ya dur kızım diyorum sevgili senin neyine
tabii mantıklı düşünmek şu oluyor,lan saf etrafında adammı var otur totonun üstüne saçmalama.
Sonra kendimi kandırır gibi yapıyorum bir süre sonra biri çıkınca ne mantık ne teori ne hipotez herşey yalan oluyor falan.
Ayy sıkıldım kendimden yine,otur gelişim psikolojisi çalış kızım yaa bak millet gelişim rehberlik falan bitirmiş sen geridesin kursta.1ay sonra vizelerin var otur testing çalış,edinim falan çalış,matematik sorularıyla cebelleş ne bileyim bişeyler yap çıkar aklından böyle sevgilim yok eziğim fikrini.
Yane tamam bu gerçek olabilir ama akıldan çıkarılasıca bir gerçek.
İşte okuyucu hayat böyle bişey ne oldum demicen,ne olcam dicen.
Ahhh ahhh nerde o eski popüler günlerim :D
Hangisiyle sevgülü olsam diye karar veremezdim falan
hahahha
Neyse geçmişte kaldı hepsi.
Şimdi yalnız,ezik ve inek öğrenci olma yolunda ilerleyen bir şahısım ben!!!



8 yorum:

bi dost dedi ki...

etrafta adam mı var lan kırmızılı, otur totonun üstünde işte :PpPp

ya matematik çalış ama o mantıklı, hem zaman alıyo hem çözebildikçe eğleniyosun oley wuu helal bana falan oluyosun :D

yemişim zaten aşkını ya, b.ktan bişeydir aşk maşk salla gitsin

Gökhan dedi ki...

bir dost bu ne sinir :)) ama çok doğru bir bakış açısı.. bende metematik ve geometri çalışmanı tavsiye ederm ... ders çalışmak istemiyorum diyorsan annene temizlikte yardım etmelisin :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

aşksız olmaz kızım ya :D
deme öyle bak aşk kaçar senden :P

кıямızıℓı dedi ki...

Gökhan

oturdum 2saattir lost 5.sezon izliyom walla başka birşeye gerek kalmadı bugünlük :)

tatlısukırosu dedi ki...

ben de pazar günlerini çoğu zaman sıkıcı bulurum ve çk haklısın çoğu zaman da tv de hiçbir şey olmaz.

bi dost dedi ki...

aman kaçsın çok da tın :D

_zAhİr_ dedi ki...

:):) ben de bu yıl sevgiliye vaktim yok diyip kandırıyorum kendimi:)

iTRoN dedi ki...

yav bu lanızlıktır :( derinden yaralamıs herkezi... sakin olun!!! önce herseyın hayırlısı :) hep beraber matematik calısalım derim ben :) lil wayne'-got money dinleyelim hep beraber... askı bulamasakta parayı buluruz, belki?! gerci bi işe yarar mı o da ayrı mesele ama!!! karmasık işler ama pek düşünmüyorum(koç burcunun gözünü seveyim ne güzel burçtur :P) kırmızılı ve burada yazan bütün insanlar :) gelin matematik çalışalım en güzzeli di mi??? :D bırak annen evi temizlesin akca pakca etsin :D