4.3.09

yorgunum dostlarım :)


ay nasıl yorgunum,nasıl yorgunum anlatamam.
sabahın 7,30 unda kalktım giyindim,çantamı hazırladım :D
kursuma gittim bi güzel.
ders falan dinledim blog,not aldım böyle bi güzel.
hoca test verdi çözdüm pek yanlışım çıkmadı şu halimle türkçe ve tarihten afferin bana :p
ama matematikle ne ederim bilemedim,hocayı deli edicem o kesin :D
benden başka arıza çıkaran yok.hahahha
ilk günden belli ettim kendimi :p
eğitimciyi sevdim güzel anlatıyo,böyle örnekler falan iyi.
acaip azim yaptım,mucize gerçekleştircem.
hem herşey inanmakla başlar dimi :D
sonracığıma sınıfın yarısını tanıyorum zaten,ama böyle baktım elemanlar nasıl diye,
yok be blog bu şehirde doğru düzgün adam kalmamış.
hahahha
çekip gitmek lazım gari :D
yoksam yalnız ölcem ya da rüyalarımda gaylerle öpüşmeye devam
puhahahhah
şimdi de rapor yazmam ama faaliyet yok bünye bugün erkek kalktı artık yarın da kalkar
naapsınn sabah kalkıp bi güzel raporumuda yazarım,
sonra giderim azarımı yerim mütemadiyen olduğu gibi,
bilindiği üzere kadın manyak derdi ben,paso azar yiyom ama tınmıyom tabii
çok da umrumdu
hıhh
kendi söyler kendi duyar
hatta çocuklardan bir mani
"kendi diyen kendi olur
daldan düşer kel olur"
hahaha
ayy nasıl gene yorgunum hep dalga hep dalga
ahh ahhh :D
evet blog
artık sana yazan azimli,çalışkan bir türk evladı :)




10 yorum:

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

:) Burdadamı gay muhabbeti yahu..

Gaydı maydı ama baydı be artık.. ne bu ya..
:)
ahahaha Sana erkek çoktur kırmızılım..

Telaş etme..

ahahaaa

bi dost dedi ki...

evet evet inanırsak olur bencee:)))

кıямızıℓı dedi ki...

digital sevgi kelebeği
2altta rüyam vardı onu okursan anlarsın gay muhabbettini :)

erkek çokta adam yok be canım ;)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

olacak :)

HaYaL MeYaL dedi ki...

süpermiş ya :D Hayran kaldım yazıya ,
demek her sınıfta bir arıza war ((=

кıямızıℓı dedi ki...

walla bu sınıfta arıza yokmuş,ama arızasız sınıf olmaz :D
bende sınıfın arızalısı olmaya karar verdim
hahahha
yok la karar vermek değil de doğamda var :)

hayatın içinden dedi ki...

slm

aerodinamik yar dedi ki...

yürüüü be kankss... kim tutar seni :)

кıямızıℓı dedi ki...

hayatın içinden

sana da selam olsun :)

кıямızıℓı dedi ki...

aerodinamik yar

kimse tutamayacak gulüm beni :D
hihiihi