26.4.09

aşk'mış...


Senin için hiçbirşeyi göze almayan bir adamı delicesine sevmek ve düşünmek olamaz aşk. O hayatına devam ederken,senin yaralı bir kuş gibi uçamaman,sesini kimselere duyuramadan ağlaman olmamalı aşk...

Aşk'ı bilen,yaşayan BENim.En büyük acı,en büyük aşk BENimki dediğimiz yaşları geçmiş olmalıyız,ve böyle düşünmeye ve davranmaya devam ediyorsa birisi ergenlikten çıkamadığını düşünürüm.


Aşk'ın gölge gibi bir yanılsama olduğunu öğrenecek kadar büyüdük artık.

Evet gençtik bir zamanlar,duyguların anlamlarını henüz tam olarak anlayamamıştık,
filmlerde gördüklerimize ve kitaplarda okuduklarımıza benzer olaylar gelişince ve yaşayınca AŞK sandık ve sonra BİTTİ hepsi,oysa aşklar bitmezdi ölüm olmadan....

Ve şimdi en mantıklı çağımdayım belki vaktinden önce,evet ben aşka inanmıyorum,
Senin yaşadığınında AŞK olduğuna inanmıyorum.Sadece acı çekmek istiyorsun,bunun başka bir açıklaması yok,tabii birde ergen ben merkezciliği kritik dönemine takılıp kalmış olabilme ihtimali söz konusu...

Evet anlamıyorum artık,kaçman uzak durman gerekirken onun yanında olmanı anlamıyorum.
Mantıklı düşünmeyi başarıp,defalarca aynı kararları alıp uygulayamamanı anlamıyorum.

Allah' a emanet ol diyorum son olarak,inşallah hayata hakettiklerini yaşayarak devam edersin tabii hakettiğinin acı çekmek,vicdan azabıyla geçen uykusuz geceler olduğunu düşünüyorsan,diyecek lafım yok benim artık...

ps.umarım bugün okursun bu yazıyı ve anlarsın...

15 yorum:

cesetizleri dedi ki...

:(
lan.. yok melankoli..!! yasaklıyorum..!!

кıямızıℓı dedi ki...

yok annem melankolik olan ben değilim,birisine ithafen yazdım :)

Wilwarin dedi ki...

İlk iki üç cümlene bayılmıştım.Evet öyle olmamalıydı aşk.. Dedim dur gelicek şimdi tarifi bizde anlayıp rahatlıcas =)

Aşka inanmaman bana bile koydu.Yazdığın kişiye ne ifade edicek kimbilir..

кıямızıℓı dedi ki...

ona sürekli anlatıyordum aslında bunları ben ama anlamak istemedi,gözlerinin önünde zayıf,savunmasız bi kız...Aşka inansan da gördüğün hayatlardan sonra bile inancını kaybederdin,sen de olsan benim yerimde...

Şirvan dedi ki...

"ergen ben merkezciliği kritik dönemi" kendimi gelişim psikoloji dersinde sandım bi an. Gülümsedim valla. Ama aslında çoğu kez birini fark ettiğimizde onu sevmeye başladığımızda o "aşka inanmıyorum artık" cümlesi yerini "evet galiba aşk var"a bırakmıyor mu? Peki biz buna "gerileme" mi diyeceğiz. Savunma mekanizması olarak yani?

Karakutu dedi ki...

canımıniçi bir gün bu yazıyı okumasına gerek yok, binlerce kez aynı teraneyi okumadık mı biz ona? aşk bu değil tabi ki kesinlikle. duygu karmaşasına yol açmayalım.

MoonSun dedi ki...

Insallah bu yaziyi ithaf ettigin kisiye ulasir mesaj :))

Kirmizilim, bana posta adresini maille atar misin :))

MoonSun dedi ki...

Yani senin icin sakincasi yoksa :)) Kocaman sevgiler :)

hayatın içinden dedi ki...

Aşk'ın gölge gibi bir yanılsama olduğunu öğrenecek kadar büyüdük artık.


Güzel bir tarif (Gölge Gibi Bir Yanılsama)...

кıямızıℓı dedi ki...

Şirvan

evet aynen öyle olur :)
bak sende iyi çalışmışsın gelişim psikolojisine ;)

кıямızıℓı dedi ki...

karakutu

aşk olmadığını anlatamıyoruz ki anlamamıza rağmen...

кıямızıℓı dedi ki...

moonsun

ulaşacak,özellikle okutmayı düşünüyorum:)

tabii ki gönderirim yaa yeter ki sen iste :)

кıямızıℓı dedi ki...

hayatın içinden

teşekkür ederim...

_zAhİr_ dedi ki...

anlar umarım :)

кıямızıℓı dedi ki...

anlamıyor...