10.4.09

Ben öğretmen olmak istemiyorum



Geçen hafta yazmıştım hatırlayan varsa staj arkadaşımı öldürmek istiyorum diye.
Velhasıl kelam
bugün stajdan sonra müdür bey odasına çağırdı,hocayla beraber çektiler beni,
kendimi,doğrularımı ve haklarımı savunduğum için
tehdit edildim;stajım onlarla iyi iletişimime bağlıymış...
Ve çok önemli birşey öğrendim
kendimden üst kademedekilere ne derlerse desinler karşı çıkmamam gerekiyormuş...

Ben varya böyle işin aq
Öğretmenlik eğer buysa ben haklı olduğum durumda kendimi savunma hakkına sahip değilsem,müdürlerin dedikleri olacaksa

BEN ÖĞRETMEN OLMAK İSTEMİYORUM!

Eğitim seviyesinin neden düştüğünü,öğrencilerin neden saygısız olduğunu gerçekten anladım bugün,böyle kendini padişah sanan müdürlerin olduğu ortamlarda nasıl bir eğitim veriliyor gerçekten merak ediyorum ki gördüğüm kadarıyla öğrencilerde saygısızlık diz boyu,
yüzde doksanı başarısız öğrenciler misal benim sınıfımdaki en yüksek not 61 ve bu çocuklar daha ayları günleri bilmiyor.Bugün 2saat çocuklara ay gün ezberlettim ama saygıdeğer (!) müdür bey öğrense müfredat dışına çıktığımı bir tehdit daha yerdim o ayrı mesele...

Hakkımı savunduğum için ters insan,agresif insan,karşısındakileri kıracağını düşünmeyen sıfatlarını bana uygun gören müdür beye de bi alkış rica ediyorum...

9 yorum:

Karakutu dedi ki...

evet bazen çok tepki veriyosun ama bugün sen haklıydın. geçen seneki müdürümü hatırladım ama müdürler diye yalakalık yapacak değiliz. alkışlarım sana.

cesetizleri dedi ki...

Her yer bunlarla doluuuuu...
Staj için katlanmak zorundasın ama onun dışında hayır. şu geçen tanıttığım kitapta da anlatıyordu bu tip şeyleri. uff

babegazelle dedi ki...

sana özelde öğretmen olan bi arkadaşımın nası ruh hastası olduunu anlatsam heralde ülkeyi terkedip afrikaya yerleşirsin bebeğim en son annemi istiyorum diye ağlamış kız okul wcsinde dayanamamış idaenin kaprisine falan da dinliorum ama gene başvuruorum napim başka çarem yok her zaman dediğim gibi sisteme tüküreyim

Kerim dedi ki...

Üst kademeyle iyi geçinmek devlet kademesindeki hemen her yerde şart bir durum, maalesef ki. Makam mevki sahibi ya zat-ı muhterem, her şey ondan sorulur her dem.

Nocturne dedi ki...

Kısaca:

1. Müdür müdür müdür? :)
2. Allah hepimizi "iyi" insanlarla tanıştırsın daima.
3. İyilik kişinin özünde olmalı. Makamdan, mevkiden bağımsız bir şey.

İşlerinizde kolaylıklar dilerim.

wmina dedi ki...

valla bende öğrenciler tarafndan rencide olmakta var işim içinde bkz: ben!!!

Miray ABRAVCI dedi ki...

bir öğretmen olarak söyleyeyim. bazı yerlerde müdürler gerçekten dediğin gibi. ama bazı yerlerde de çok şeker müdürler var. hani şans meselesi.

sen sağlam durmaya bak. haklarını savun. onlar geri adım atacaktır. bakma sen çoğu müdür ilçe mem'den korktuğu için alttakilerine bağırıp, çağırır. aslında kendilerini tatmin ediyorlardır.

GeCe dedi ki...

hah bende bir arkadaşımla bugün aynı konuyu düşündüm öğretmenleri düzeltece ve okulu düzene koyacak müdürdür ama baştan bozuk okullar

gp maksimov dedi ki...

hemen cark ediorum: bence sen ii ogretmen olursun! mudurun arabasina zarar vererek ya da diger stajyeri kuytuda kistirarak baslayabilirsin mesela bu kariyerine. adam dooru soylemis: ustlere saygi onemli. ama atladii nokta su "hi, tabi" deyip bildiin oku. ole sikilmio insan.