8.4.09

Bir değil bin rüya


Son zamanlarda gördüğüm tüm rüyalar hayra alamet gibi duruyor :)
Sabah kalkıyorum hemen rüya tabirleri sitelerine bakıyorum,
iş hayatında başarılı olacaksınız,yükseleceksiniz vs...
ya da işte para kazanacaksınız gibi anlamları var.
çok güzeller ama bi sorun var

BENİM Bİ İŞ HAYATIM YOK VESSELAM :p

neyse ben bu rüyaları mezun olup atanacağıma yorayım bari,
güdülenirim birazcık :p

O değil de hala yazmam gereken raporlar var 24 saat bile vaktim yok.
Ve canım istemiyor,bu hafta da stajı ekersem bırakıcaklar beni,böhüü...

Bide az önce bi karar verdim odamın kapısına kilit vurucam,
Sabah şekerleri annem ve anneannem geldiler
Benim sevgilim olmaması hakkında yaptıkları yorum ve espirilerden sonra
Zaten asabi olan bünyem çıldırma noktasına geldi.
Evlenmicem aq sırf inadımdan.bu ne len,kime ne be.puffff offff üfffff
Bide ananem gelmiş garip dualar ediyo,tövbe estağfurullah yaa
sanki 35 yaşındayım aq
Daha 23,5 dan 24 yaşındayım
tipim 19-20 gösteriyo o ayrı mesele :p

sinir katsayım patlama yaşıyor!!!


12 yorum:

cesetizleri dedi ki...

kpss için yorumlamak lazım..
senin gene iyi.
dün gece rüyamda ibrahim tatlıses öldü ben de oh diye oturdum göbek attım.
manası hakkında bir fikrin var mı :)

кıямızıℓı dedi ki...

yıldız tilbeye yaptıkları seni çok etkilemiş o yüzden diyorum :D

cesetizleri dedi ki...

sorma ya içime oturdu içime :)

кıямızıℓı dedi ki...

işte kpss ye hazırlanan insanlar böyle bi duygusal oluyorlar :D

babegazelle dedi ki...

yok walla küçük gösteriosun endişeye mahal yok boşver sen onları anneler ananeler ister öle:D

кıямızıℓı dedi ki...

:)
olayın patlama noktası da ilginç aslında,cuma günü anneannem miras alacakmış,hepimize birer osmanlı yapacakmış şimdi biz 3 kardeşiz ya,sünnette yapmıştı bi tane,en önce kim evlenirse onaymış osmanlı,sonra bana döndü muhabbet kimseyi beğenmiyosunda evlen de bilmem ne,yok trakyalı olsun,yok burda otur,ya kardeşin önce evlenirse.böhüüüü
ağlıcaktım ya :)

GeCe dedi ki...

anneler artık böyle oldu kızlarının sevglisinin olmasını eskiden istemezlerdi şimid istiyorlar boşver canım sen dersine odaklan herşeyin zamanı gelecek

bi dost dedi ki...

ayy boşver bee. ben de evlenmiycem zaten. evlenmeyen kızlar derneği açarız, babaanneler anneanneler, anneler filan gelir, uzman psikologlarımız onları kızlarının evlenmeyeceği konusunda ikna ederler ahaha:D

кıямızıℓı dedi ki...

Gece

yaş 24,son sene olunca kadın evde kalıcam diye korkmaya başladı:)
ama ben şu modda ne sevgili,ne aşk ne bişey hiçç kaldıramam wallahi...

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

işin komiği ben evlenmicem falan demiyorum,bi münasip kısmet çıkınca evlenicem diyom,çıkmazsa da evlenmem diyom :D
hani ne bileyim evliliği zorunlu haline getirdi bizimkiler resmen 8 yıllık eğitim gibi.zaten asabiyim bu aralar üstüme üstüme gelmesinler canım ya.inadımdan evlenmicem o olcak :D

Kerim dedi ki...

Ablam da her sabah gelip, gördüğü rüyanın anlamına internetten bakmamı istiyor ve ne hikmetse onun rüyalarının tabiri de, senin gibi iş hayatında yükseleceği ile ilgili, ancak onun da bir iş hayatı yok. :)

кıямızıℓı dedi ki...

ee o zaman ablana müjdeli haber ver :D
işi olacak ve yükselecek :)