27.4.09

biraz kırmızılı


Su içmeyi çok severim,
Ekmek yemeden doymam.
Mutsuzluğa hiç alışamam.
En sevdiğim birşeyler yok
Sevdiklerim var sadece.
Çoğu zaman insanlara hakettiklerinden fazla değer vermem.
İnsan ilişkilerin de ne kadar iyiysem,

İkili ilişkiler de o kadar kötüyüm,
İyi bi arkadaş,boktan bi sevgiliyim.
Bazen küfürü basarım yere zamana aldırmadan
Ani ve aşırı tepkiler gösterebilirim.

Sessiz kalmayı yeğliyorsam kesin bir sorunum vardır. Gülümsemediğim zamanlarda kendimi hiç beğenmem.

Kırmızı tonlarında ki bütün rujları alabilirim-aradığım kırmızı ruju hala bulamadım-
(bi tane bulmuştum ama izmir'e gitti geri gelmedi,duygu okursan ve rujum duruyorsa lütfen postaya ver canım:)

Bölümümü sevmiyorum ve öğretmen olmak istemiyorum.

Genel olarak çocukları sevmem ama kardeşime aşığım.
Kpss çalışmaktan zevk alıyorum-sevişmek gibi bişey-

Okul derslerine çalışmak zevksiz ötesi-tecavüz gibi-
Kitap okumayı çok seviyorum,kitap almayı da çok seviyorum
ama kitaplarımı başkalarına okumaya vermeyi sevmiyorum bencillik değil,kitaplara verdiğim değerle alakalı tamamen... -benim kadar özen gösterecek şahıslara veriyorum sadece:)-

Dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum ama bilmesine rağmen annem hiç yardımcı olmuyor
allah'tan öğretmen falan olmamış yani!
Tek başıma film izlemeyi sevmem bu yüzden de pek izlemem-kardeşimi özledim böhüüü-


Deprem fobim var,deprem olacak diye çok korkuyorum,

hiç hissetmedim ama bir kez uyurken deprem oluyor sandım,uyandım, dudaklarım uçukladı,bir hafta ağzımı açamadım,pipetle çorba falan içtim sadece...

Köpekler beni çok seviyor,gördükleri yerde üstüme atlıyorlar,bazısı azıtıp ısırıyo gerçi...


Sigarayı bırakalı tam 21 gün oldu.

İrademe kurban olayım.

Peki sigarayı bırakınca ne oldu?

-Alerjim manyadı,zaten hassas olan burnum iyice hassaslaştı,sürekli hapşırıyorum
hele sigara dumanı ve kokusuna kesinlikle dayanamıyorum.
Bu nasıl bir değişimdir,bilemedim!

Herkes kadar bencil,herkesten belki biraz daha mantıklıyım.

Daha doğrusu mantıklı düşünürüm,mantıklı davranırım ama acaip duygusal bi yanım da var.

Neyse onu karıştırmayalım.

Çok bile yazdım,giderim ve uyurum.

Bide sanırım yarın sınavlar açıklanacak,inşallah hepsi iyi gelecek.

İnşallah deyin annem benim için :)


ps.Resmi Cedric'im yapmıştı ya birkaç yıl oldu sanırım,odamızın duvarına astım orda duruyo işte,çok sevdiğim bir resimdir kendisi :)


ps2.Resimde güneş gülümsüyor,çiçek gülümsüyor,bütün yağmur damlaları gülümsüyor :)

18 yorum:

eva dedi ki...

resmi sevdim, yazını da:)

_zAhİr_ dedi ki...

hadi inşallaaah :)

кıямızıℓı dedi ki...

@eva

resim 7 yaşındaki bi çocuğun çiçekleri ve güneşi nasıl gördüğünün resmi :)
cedric'im ve kendim için teşekkür ederim

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

:) inşallah yavrum inşaaallaahhhh

Karakutu dedi ki...

yarın mı açıklanıyormuş?? hadi hayırlısı. yani koca yazıyı şu haber uğruna heder etmiş bulunuyorum. iyi olacak. secret hadi bakalım :)

cesetizleri dedi ki...

çok seviyorum seni :)
yazına bayıldım
"Dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum ama bilmesine rağmen annem hiç yardımcı olmuyor allah'tan öğretmen falan olmamış yani!"
annem de böyle..
hayır benimki kendisi de dikmiyor, biliyor ama dikmiyor.
öğrenme aşığı olarak bekliyorum öylece :(
birlikte öğrenelim senle. bitsin anasını satttığımın sınavı da görsün millet.

perikizi dedi ki...

taktiri hakeden hareketler biravoo sigarayı bırakmışsın hayırlı uğurlu olsun.

кıямızıℓı dedi ki...

karakutu

walla kuzum açıklanması lazım artık :) ama şu saat itibariyle henüz açıklanmadı,mesaj atarm saa ben :p
muaahh

кıямızıℓı dedi ki...

cesetizleri
bende seni pek seviyorum :)
gökte ararken blogda bulduğum ruh ikizim misin annem sen ya :)

benim anoş bu sene halk eğitime dikiş kursuna gitti,en son bi yazlık elbise dikti bana harbi süper oldu.
anne diyom bari etek dikmeyi öğret kolay mı diyo dikiş dikmek :)

atanınca öğreniriz ya ben temmuzda başlıcam çalışmalara,kumaş etek neyim dikeriz hesaplı olur :D

кıямızıℓı dedi ki...

perikızı

takdirin için teşekkür ederim şekerim :)

HaYaL MeYaL dedi ki...

Kpss çalışmaktan zevk alıyorum-sevişmek gibi bişey-

Aynısını hissediyorum öss için.. Sanrım bu sene 4 olcak, ünw de 3 senem ama "sevişmek" bu işe tam uyuyor gibi :D

nєнιяѕєℓ dedi ki...

nası tatlı bi yazı böyle bu tadı damagımda kaldı :)) çok samimi
veee inşallahhhhhh :)

Gökhan dedi ki...

kpss çalışmak öpüşmek gibi ?? çok ilginç bir yaklaşım bölylesini heç görmemistim :)

кıямızıℓı dedi ki...

Hayal Meyal

insanın sevdiği şeyleri yapması öyle işte sevişmek yani :D

кıямızıℓı dedi ki...

nehirsel

teşekkür ederim canım ya :)

кıямızıℓı dedi ki...

Gökhan

e var böyle insanlar işte-benim gibi-
,okudukça görüyoz :D

gp maksimov dedi ki...

bloga goz attikca okumaya deger seyler cikio hatta su polis sevgisi meselesini unutabilirim bile. ama prensibimdir asla affetmem.

"ogretmen? eyvah eyvah" lafimi geri aldim, ilaveten. ayarsiz oldu.

кıямızıℓı dedi ki...

Ortada koşulsuz polis sevgisi yok bu bir,misal bjk lilerle polisler olayında çok kınadım polisleri benim anlatmaya çalıştığım polislerinde haklı olarak yaptıkları şeyler oldukları,bizim medyamız malum sürekli polisleri kötülüyor...
Öğretmen olacağım asıl eyvaahh diyen benim ayrıca :p

ayrıca benim de prensibimdir pazarları dışarı çıkmam ama bugün çıkıcam bak ;)