6.4.09

diyet ve spor olayları


Ben 1 kez diyete başladım o gün akşam 6 da sadece salata yedim karnım doydu sandım,
ertesi sabah midem büzülmüştü uyandığımda bir daha da diyet yapmadım.
-Beni tanıyan arkadaşlar lütfen nerene diyet yapıyorsun demeyin,heves annem heves-

Ben 1 kez fitness a gittim,koşu bandında koştum,sonra indiğimde başım dönüyordu,
hareketler kastı falan bir daha gitmedim.

Ben 1 kez aoerobik kursuna yazıldım ve 1 kez gittim.Şişko ablalar vardı,geliş amacımı sorguladılar cevap veremedim,zayıfsın sen dedi spora ihtiyacın yok yoksa arkadaş ortamı olsun diye mi geliyorsun diye bir soru geldi,baktım çevreme,gülümsedim şişman ve zayıflayamayacak olan ablaya,aldım çantamı çıktım eve geldim sonra 1 hafta her yanım tutulmuş vaziyette yattım evde.Neyse ki spora ihtiyacım olmadığını şişman abladan öğrenmiştim.Spor ihtiyaç için yapılmalı fikrini bana empoze eden O kadındır.

Ben 1 kez geçen yıl mayıs başında güneşli ve güzel bir pazar sabahı Cedric'i da yanıma alıp
stad a koşmaya gittik ve koştum blog hemde 2 tur mu 3 tur mu ne hatırlamıyorum şimdi.
Sonra ertesi sabah yeniden koşmaya gitmek amacı ile normalde kalktığım saate göre erken bir saatte yani sabahın 8'inde kalktım,babamlarla birlikte kahvaltımı yaptım,cici eşofmanlarımı giydim,ve bizim evden bayır aşağı stad a doğru yürüyerek indim.
vee...Bir spora başlama çabamı daha suya düşüren olayın orada yaşandığını gördüm.
19 mayıs için çalışmalar başlamıştı blog.Bu yüzden koşamadım tabii gidip liseli gençliğin önünde,zaten çıtır bi tipim var,yazık kızancıklara :p
Velhasıl bir daha da stada koşmaya gitmedim.Çünkü blog hevesim kaçmıştı bir daha da yerine gelemezdi artık...


Evet şimdi bunu neden yazdın diye soracak olan olursa eğer sebep şu sigarayı azalttığımı söylemiştim zaten daha önce cumartesi gecesi karakutu ve densiz arkadaşıma uyup içtim 2 tane
tamam onlar iç demediler yanlış anlaşılmasın,onlar içerken özendim içtim :)

Neyse 2 gündür hiç içmiyorum,dün bi ara çok canım çekti,sonra bi tane yaktım ama hemen söndürdüm.

Bugün canım bile çekmedi...

Velhasıl sigarayı bıraktığı için kilo alan bir şahıs olmak istemiyorum...
Evet kilo almaktan korkuyorum,kilolarla barışık yaşamaya falan inanmıyorum.
Yani ben yaşayamam.Misal dana kardeşimin kaldığı yurtta spor salonu var git yap diyorum incel biraz belin,popon birleşik gibi ama yok o mutluymuş.
-sevgili kardeşim bende seni çok seviyorum,canım benim-
bu yalaka notu neden yazdım şimdi okur bunu o,sonra arar anırır telefonda :p

Neyse işte ben sigara içmiyorum ya şimdi kilo almamam lazım yoksa mutsuz olurum.
Ama fitness a gitmem,aeorobik olayına zaten hiç girişmem çok saçmalık o ortam.
Stada koşmaya gitsem,nisan ayında 23 nisan çalışmaları,mayıs ta 19 mayıs çalışmaları e yazın nerde olduğum belli değil.Velhasıl ebru ablamla plates yapmayı isterdim ama malum kpss kursuydu,stajlardı onu da yapamam...
Diyetimsi birşey yap ona göre yemek ye demesin kimse bana duramam yemeden,bi günde yediklerimi yazsam ağlarsınız anam demem budur.
Sonuç itibariyle allahlık durumdayım :)


14 yorum:

bi dost dedi ki...

kilo alırsam ben de ölürüm heralde.. onçün en iyisi hiç sigara içmemek, bırakınca ne olcam derdi yok. sana da bi öneride bulunamıycam bebişim, tüm yolları kapamışsın:)

кıямızıℓı dedi ki...

off evet öyle de gıcık bi insanım hep yolları kapıyorum oturuyom sonra böyle mal mal :)

Quaresma7 dedi ki...

Sanırım bu işleri bir uzmana danışarak yapmak lazım. Diyetisyen diyoruz bu şahıslara.

(Reklamın iyisi kötüsü olmaz:P her diyetisyen gibi benmde müşteriye! ihtiyacım olacak):)

кıямızıℓı dedi ki...

hehehhe
evet reklam reklamdır haklısın :)
ama ben diyet yapamam sorun bu gari :)

MoonSun dedi ki...

Kirmizili, kilo alacam diye korkma, daha fazla su tuket kilonu dengeler :)) Sigara yerine su ic yani :)) Kocaman sevgiler :)

кıямızıℓı dedi ki...

kilo almak fobilerim arasında yer alıyor:) ya normalde günde 2 lt su içiyodum eh madem 5 lt falan içeyim artık :)

katre_wınscare dedi ki...

ahhahhha cok sekersın yhaa :D:D ben kılo almak ıstıorum valla ama yok anacım yokkk kılo alamıorum super yazmıssın :D:D

кıямızıℓı dedi ki...

ayy yavrum bende geçen yaz 34 bedendim,kudurdum kilo alamıcam diye velhasıl aldım kemiklerim sayılmıyo,hatta annemin deyişiyle
"insana benzedim" ondan önce sanırım somalili çocuklara benziyodum
hehehe
velhasıl daha da kilo alamam :D
36 bedenim kendimden memnumum ama risk altındayım :S
üfff

Quaresma7 dedi ki...

Diyet yapamam diye birşey yok.:)4 sene sonra mezun olduğumda sana dönmek istiyorum sanırım bu önyargıdan kurtarabilirim:P

кıямızıℓı dedi ki...

ya yapamam kişiliğime çok ters :p

GeCe dedi ki...

sigara içmiyorum ama sigarayı bırakanların kilo alma sebebi sigarayı bırakmak değil de sanki ağız oyalamak için sürekli atıştırmaları gibi geliyor bana eğer böyle birşey olmazsa almazsın diye düşünüyorum sonuçta sigara içince kalori yakmıyorsun

кıямızıℓı dedi ki...

Gece

evet haklısın o konuda ağız alışkanlığı oluyo ya sigara,boş kalınca da saldırıyo insan yiyeceklere :)
allahtan abur cubur hiç yemem,cebimde çekirdekle geziyorum,o da sivilce falan yapmaz inşallah :)

- the Girlish Factory - dedi ki...

Ben 1 kez fitness a gittim,koşu bandında koştum,sonra indiğimde başım dönüyordu,
hareketler kastı falan bir daha gitmedim.


ahaha ben ilk seferimde iner inmez düştüm. sonra da bayılmış taklidi yaptım. :P

кıямızıℓı dedi ki...

hahha
seninki benimkinden iyiymiş ya :D