2.4.09

fill in the blanks

1. Çocukken çok otobüsü kaçırdım.

2.Çocukken babamdan yoksundum.

3.Çocukken dizimden çok yaralanmış olabilirim.

4.Çocukken gazeteci olmayı hayal ederdim.

5.Çocukken babamın bakkalı olsun isterdim.

6.Evimizde asla yeterli huzur olmadı.

7.Çocukken daha fazla babamı görmeye ihtiyaç duyardım.

8.Bir daha asla O'nu göremeyeceğim için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca herşeyi merak ettim.

10. Hayattaki 2 yıllık kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.


babegazelle,karakutu,Ronaldinho fill in the blanks,please :)




6 yorum:

HaYaL MeYaL dedi ki...

çocukluğumu pek hatırlayamaz oldm son günlerde :(

Çocukkenki sanrılar ne kadar da doğal oluyor deilmi?

kaybettiğin 2 yıl için üzüldüm şimdi, benm de 1,5 yıl var,demekki kaybetmek gerekiormuş değerini anlamak için :)

кıямızıℓı dedi ki...

:) yerine konmaz belki o 2 yıl,çoğu zaman pişman oluyorum ama getirdikleri de var elbette hayatıma,büyüdüm ben...

babegazelle dedi ki...

yarın yazarım anacım okimi geç oldu uykum geldi şimci hehe

Darkstar dedi ki...

Mim için biraz pişman oldum..Hislerle geçen bir çocukluk olmuş..

кıямızıℓı dedi ki...

yok canım ya :)
geçti şimdi hepsi büyüdüm
babamlada her gece birlikteyiz :)

Darkstar dedi ki...

Ay üzülmüştüm , şimdi sevineyim :) Daha çok kıymet bilirsiniz eminim..:)
Çocukken biz hep beraberdikte , şimdi..