13.4.09

Gelen varr


Evet blog 3 gün aradan sonra geri döndüm sen yokluğumu farketmedin ya neyse...
Şimdi ben kpss kursunda haftaiçi grubundayım ya geçen hafta rapor yazıcam diye gitmedim
hoş raporları da yazmadım ya neyse haftasonu grubuyla girdim derslere...
Off ki ne off...Bütün gıcık insanlar o sınıfta sanki ya...Stres oldum resmen o insanlar arasında,
kocaman üni mezunu öğretmen bunlar derste abuk sabuk konuşmalar falan...
Ayy her neyse bi daha gitmem zaten onların dersine falan benim h.içi grubum türbanlılarla bile pek bi güzel,onlar da şeker kızlar her ne kadar cemaat beni kabul etmiyor olsa bile :p

ya yazmazsam çatlarım,hatunun biri var daha liseden tanıyorum gerçi o güzel sanatlardaydı resim öğretmeni olmuş şimdi.Bizim eğitim hocasını eleştiriyor gerçi adamın pek eleştirilecek bi yanı yok gayette anlatıyor neyse şu cümleyi kurdu
"Benim bi arkadaşım var,Ankara'da İhtiyaç ın dersanesine gidiyor 50-55 netle başladı,şimdi 100 net yapıyor eğitim bilimlerinden,çok iyi o dersane."
Ayy dayanamadım cevap verdim bende,ayy dedim allah aşkına hepimiz öğretmen olduk bunun sadece dersaneyle ilgisi olmadığını bilmeniz lazım,sen çalışmadıktan sonra ne kadar iyi öğretmen olursa olsun yok yani olmaz!!! Sustu cevap vermedi sonra.mal ya bide öğretmen olmuş bu bünyeler offf off...

Velhasıl bu aralar kendime çeki düzen verdim.doğru düzgün ders çalışıyorum misal az sonra gelişim psikolojisi bitecek yarın öğrenmeye başlıyorum.teyy teyy...

Neyse blog kendimi derslerime adadım :)

Bide aklınız varsa sağlam pc yi formata göndermeyin ben gibi 3 gün beklersiniz sonra.
Aslında bişeyler daha yazacaktım ama unuttum neyse pc burda aklıma gelince yazarım :)

bu arada anketimizde başarı açık ara farkla önde gidiyor.

Bide bide Empati yi okuyorum ya ben süper kitap allah için walla olasılıksız dan daha iyi bence,kitap beni kontrolü altına aldı gerçi o ayrı mesele :)

10 yorum:

wmina dedi ki...

empatiyi de olasılıksızı da okumadım ama olasılıksıza tapan arkadaşım empatiyi 2 ayda zor bitirmişti.. Sen bu kadar beğenmişsin okusam mı ne? kararsızım..

Kerim dedi ki...

Okumak insana bir şeyler öğretir, gel gör ki o öğrendikleri üzerinde düşünmedikten sonra ...
Kitap olarak Empati'yi ve Olasılıksız'ı sevdiysen ve felsefeye de ilgin varsa, Mehmet Açar'ın Siyah Hatıralar Denizi isimli kitabı tavsiye olunur. ;)

кıямızıℓı dedi ki...

wmina

bence ikiside okumaya değer kitaplar,bide kitaplar kşisel tercihler olduğu için birinin sevmediğini diğeri sevebiliyor :)

кıямızıℓı dedi ki...

kerim

6yaşında okumayı öğrendiğimden beri sürekli kitap okuyorum ve kitapların bana çok şey kattığını düşünüyorum.
hayıflandığım nokta ise psikoloji ve felsefe kitaplarına geç el atmış olmam daha erken okusaydım daha iyi olurdu ama olsun birşeyler öğrenmek için hiçbirzaman geç değldir :)

bahsettiğin kitabı da araştırıcam,teşekkür ederim tavsiyen için ;)

GeCe dedi ki...

ay böyle kişiler öğretmen falan olmasın yazık ya anne babalarının emeklerine

wmina dedi ki...

kırmızılı...
bende 5 yaşımda ilk kitaplarımı okuyordum o gün bu gündür hiç elimden düşmediler. Felsefeyle yeni ilgilenmeye başladıysan felsefe tarihine kısa bir giriş için Sofi'nin Dünyasını okuyabilirsin.

кıямızıℓı dedi ki...

Gece

walla devlet bakmıyor işte böyle özelliklere,test olmak kafi öğrenmek için...

кıямızıℓı dedi ki...

Wmina

bebişim ben o kitabı okudum zaten epey zaman önce :) ama bence o bi ders kitabı falan olabilir daha ziyade,oldukça sıkıcı bi kitap...

wmina dedi ki...

hmm.. ben okumadım xD ya sıkıcı mı diyosun.. off ya hayallerimi yıktın. Potter'a bir kez daha güvendim,o çok beğenmişti :(

cansudere dedi ki...

slm ben geldim geçerken bi ugradım sevgiler....