5.4.09

kalbim de var eylem de var leeynn

sevgili Ukturk beni mimlemişti geçenler de,bide blogmania da benim biricik blogumu ve beni tanıttığı için teşekkür ederim burdan da :)

Velhasıl aynı mim Gökhan tarafından da bana paslanan ilk mim olma özelliğini taşıyor :)

mim konumuz kalp çalan eylemsel hareketler.
Zira kalbin çalınması için olması gerek ama işte bende çalına çalına kalp kalmadı :p

Velhasıl birkaç madde yazacağım tabii ki o kadar mim gelmiş yazmamak olmaz :)

-Şimdi isteyen yanlış anlasın,isteyen doğru anlasın kalbimi çalmadan önce
bi gözüme takılması lazım kendilerinin yani wallahi tip önemli,recep ivedik gibi ben de ruhlar aleminde yaşadığımızı düşünmüyorum :) Tip dediysem yanlış anlamayın yani ille de ççoookk yakışıklı olsun gibi bi kaygım yok ama mesela gündelik hayatta memur falansa da öyle deri ayakkabı neyim giymesin,spor takılsın,tarzı olsun falan işte...

-Konuşmayı bilsin mümkünse şiveli konuşmasın,ben mesela trakyalıyım ki bizim şive hemen farkedilir hoş bende konuştummu hani tam konuşurum ama ama ama normalde hiç şiveli de konuşmam o yüzden insan kendini bilen bi varlık olmalı şiveli konuşmamaya gayret etmeli ve yanımda küfür etmesin,hele yeni tanıştıysak walla affetmem.

-Birazda kültürlü olsun yani benimle konuşabilmeli,sen bakma blog ben burda böyle geyik muhabbeti peşindeyim ama çok şükür vesselam bi genel kültürümüz birikimimiz var kendimize göre :) insanlar kitap,film blog u sanmasın diye yazmıyorum onları buraya :)
accık tarih bilirim kendimce,coğrafyayı çalışarak öğreniyorum gerçi :p

-Sonracığıma ne çok ilgisiz olsun ne de çok ilgili olsun,öyle bütün gece telefonda konuşup bütün gece mesajlaşamam,ama yani 2 dk konuşmak da günde yetmez :) orta yolu bilen bir damat adayı aranıyor!!!

-Güllere falan gerek yok,çiçekler dallarında güzel ama küçük sürprizleri severim şahsen,ne bileyim atıyorum bi küpe görür aa kırmızılı bunu çok beğenir der alır yani öyle pahalı lüzumsuz sürprizler istemem!!!gerçi aşkım paris seyahatine çıkıyoruz dese biri hayır demem
heheheh :p

-Bide kıskanç olsun anacım,tamam ben özgür kız modunda takılıyor olabilirim ama bu demek değil ki kıskanılınca giderim hemen yok aksine her kadın kıskanılmayı sever,zaten adam kıskanmıyosa bırakırım hiç acımam,sahiplensin azıcık canım ala ala yaa!


Neyse işte kafi bu kadar bide trakyalı ve sarışın bilemedin kumral en kötü ihtimalle esmer olabilir.hahahha
Ama ama gözleri böyle mavi maviyse ben bakmaya doyamam :)
hatta gözlerine bakarken esmermi,kumralmı,sarışınmı bunu kaçırabilirim :p

Velhasıl benden bu kadar bunlar kalbimi çalan eylemsel hareketlerden ziyade kalbimi çalabilecek kişinin özellikleri oldu walla böylesi daha kolayıma geldi,hem eylem falan ergenekon dan alırlar falan içeri :p

that's all baby ;)
bu mim sahadan dışarı çıktı göndermiyorum kimseye :)
belki corner den bi atış yaparız sonra :p

7 yorum:

duygusalboşluk dedi ki...

amma az özellik saymışsın :))böyle bir varlık var mıdır dünya'da acaba ???

кıямızıℓı dedi ki...

ben daha bulamadım :)

HaYaL MeYaL dedi ki...

Bence bulursun o kadar da rahatsız isteklerde bulunmamışsın :) Yalnız şu mavi göz olayına takılma derim, bazı erkekler mavi gözlü ve boş bakışlı olabiliyor :d Anlamlı da olsun mavi gözler :D

кıямızıℓı dedi ki...

:) walla canım 23,5 tan 24 yaşındayım henüz bulamadım şu kriterlerde bi insan,mavi gözlü gene hiç olmadı ama bi umut işte ya çıkarsa ;)

Gökhan dedi ki...

çok incelersen insanları olmaz zaten.. kültür ve konuşma tarzı gerçekten önemli ama şive konusunda birz takınılarını aşmalısın.. her insanda ne kadr saklarsa saklasın şivesi az da olsa bulunru dimi ?? görünüş konusunda sana katılıyorum insan kendine bakmaı bilmeli ama çok güsellik başa beladır ona göre..

Gökhan dedi ki...

Bu arada benim mim konum bu değildi o da ayrı :)

кıямızıℓı dedi ki...

Gökhan

walla yazdığıma bakma,şu anda çevremde inceleyecek insan bile yok
hahaha
genel kriterler bınlar :)
misal şive yi de aşıksam umursamam,umursamaya başladığımda bil ki aşk bitmiştir :)

hadi lütfen bana başka mim yazdırma idare et be ;)