8.4.09

Kpss'ye giren hüsnü



Evet bu resimdeki Hüsnü'nün Hüsniye versiyonu olmak istemeyen
otursun kpss çalışsın 79 gün kalmış :D
ben bugün etütte tutuştum,haftasonuna kadar gelişim psikolojisini bitirmezsem de en adiyim
bu da son sözüm :D

bu arada söylemeden edemicem evet artık itiraf edebilirim;

BEN SİGARAYI BI-RAK-TIM-!!!


Evet hiç içmiyorum,hatta bugün yanımda pöfür pöfür sigara içmeye utanmayan bi arkadaşla buluştum ve içmedim,bu bir dönüm noktasıdır arkadaş :D
artık kendimden eminim,canım bile çekmiyo.
muckks :p




21 yorum:

cesetizleri dedi ki...

sigara işine sevindim. ben yalnızken içmiyorum da arkadaşlarla olunca duramıyorum hiç. hemen canım çekiyor meredi..
ah hüsnü.. ahh..
elinin körü azrail..
Ben aslında olayı farklı yorumladım.
Bu sene de kazanamazsam bana intihar yollarıı.. lay lay lom.. :))

ZIBBIDI dedi ki...

Sigara kadar güzel bişey war mı?:)

Sinirli Prenses dedi ki...

Sana bir sır vereyimmi?
Canın sigara çektiğinde ellerini kokla bak nasıl mis gibi kokuyorlar :)
Beni bukadarcık şey bile nasıl motive ederdi.Belki işe yarar..
Tam bir yıldır içmiyorum ben sigara dumanını suratıma suratıma üfleyen en yakın arkadaşıma inat :)
TEB-RİK-LERRR.

gribulut dedi ki...

tebrikler canım umarım devamı gelir :)

numa dedi ki...

başarılar size ikram edilen sigaraya içmiyorum dedikten sonra artık msiz sigarayı bırakmışsınızdır selamlar başarılar

mor büyü dedi ki...

tam da kim ders çalıaşacak derken gördüm yazını... of off demek 79 gün ha saymaya korkuyordum ben:( benimde gidip acilen anayasayı bitirmem lazım (:

кıямızıℓı dedi ki...

ces

ben artık arkadaşlarla da içmiyorm :D
yeşil badi aldım yeşilaycı oldm
hahahha
velhasıl kelam çok çalışıcaz kazancaz atancaz :D

кıямızıℓı dedi ki...

zıbbıdı

içmemek daha güzel :D

кıямızıℓı dedi ki...

Sinirli prenses

Tavsiyen için teşekkür ederim mantıklı oldukça,bide sigaradan dolayı sararan baş parmağımın tırnağı artık sararmıyor :) o da beni pek mutlu etti.
ben suratıma sigara üfleyen olursa yer tokadı acımam :p

кıямızıℓı dedi ki...

gri

gelicek canım :)

кıямızıℓı dedi ki...

numa

evet bende öyle düşünüyorum,sanırım başardım :)
teşekkür ederim ayrıca...

кıямızıℓı dedi ki...

mor büyü

walla bizim dersanede var öyle manyak arkadaşlar bende onlardan duydum bugün :)
kalk çalış annem bütün gece gelişim çalştım şahsen ;)

GeCe dedi ki...

tebrik ederim eminim çok faydasını göreceksin bırakmanın belki kpssye bile faydası dokunur konsantrasyonunu arttırır

gribulut dedi ki...

ödülünü al :)

cesetizleri dedi ki...

blogumun altına kpss geri sayım sayacı ekledim.
yusuf yusuflarız baktıkça :D

кıямızıℓı dedi ki...

Gece

umarım faydası dokunur :)
ama şöyle bi durum oluştu artık ders çalışırken sigara molası vermiyorum :)
wc molalarıyla idare ediyorum sadece :p

кıямızıℓı dedi ki...

gri bulut

hay hay tatlım :)

кıямızıℓı dedi ki...

ces

kızımmm ağlarım baka baka artık bloguna :D

aerodinamik yar dedi ki...

tebrik ediorum bebeimm.. bravaaa!! 10 poyintt.. yıldızlı mıldızlı hemde...

кıямızıℓı dedi ki...

oh danke schon baby de,
nerelerdesn sen kuzum kaç zamandır ?

delininbiri dedi ki...

tebrikler sigarayı bıraktığın için..en güzelini yapmışsın :)