24.4.09

kırmızılı is back

evet sonunda geri döndüm,özleyen varmı bilemicem ama ben blog alemini özledim bak walla yaa.
geçen çarşamba sabahı ttnet in bağlantımı kesmesi ve babamında kotayı aşmasaydınız banane len sizin keyfiniz için nete dünya para ödüyoruz demesinden ötürü yaklaşık 9 günlük bir zaman zarfı süresince sanal dünyayla bağlantım olmadan yaşadım :)
velhasıl kelam bugün babam insafa geldi de açtırdık neti...Gerçi o da haklı hani 2 fatura 4 fatura kadar gelince e adam kızıyo bize doğal olaraktan :D

Peki netin yokluğunda neler yaptım...
Bol bol kitap okudum kitap dediysem roman babında değil işte efendime söyleyeyim,
öğrenim psikolojisidir,gelişim psikolojisidir,programlar geliştirdim hayali öğrencilerim için.
şaka şaka daha şizofren olmadım :) staj okulumdaki öğrencilerim için programlar yarattım ben
hiçbir kitapta olmayan ve olmayacak olan :)

Sonracığıma sınav sonuçlarım hala açıklanmadı,kpss den bu kadar iyi netler çıkarırken inşallah mezuniyetim sorun yaratmaz o zaman cidden kahrolurum.Neyse Allah büyük...

Yokluğumda bi de anketimiz sonuçlanmış.

İlk sırada BAŞARI var %37 lik dilimde

İkinci sırada AŞK %25 lik dilimde
Üçüncü sırada PARa %19 luk dilimde
Dördüncü sırada GURUR %18 lik dilimde...

O zaman neymiş en önemlisi başarıymış :)
Genelde böyle bi kanı varmış zaten şahsen şu an benim için de en önemlisi başarı,
başarmak için çalışıyorum,çabalıyorum...

Bide sigarayı bırakalı tam 20 gün oldu,yanlış anlaşlmasın gün falan saymıyorum,sadece sınav sabahı bıraktığım için tarihi biliyorum,bak blog yeminle tek bir nefes dahi çekmedim.
Allah'ım ben nasıl irade sahibi bir insanmışım da bu yaşa kadar haberim yokmuş :)
Bide spora başladım yani her gün koşuyorum stada gidip.
Başka da bi atraksyon yok :)
Bide ilk kez kpss denemesi çözdüm eksik konularımın çok olmasına rağmen oldukça iyi netler çıkardım :)
Aman nazar değmesin deyin gari.Öptüm sizi :)

18 yorum:

cesetizleri dedi ki...

ben özledim ben özledim
hep bekledim seni ;)

Digital Kelebek dedi ki...

Kırmızılı..
Welcome to back..

Ama bişey sormak istiyorum..
20 günde bişey değiştimi sigaradan dolayı.. Yani tecrübeni öğrenmek istiyorum..

кıямızıℓı dedi ki...

cesetizleri

ayy canım bende özledim walla ya :)

кıямızıℓı dedi ki...

Digital Kelebek

Sigara içmeden de yaşayabileceğimi anladım.Zaten hassas olan burnum daha da hassaslaştı,yedi yirmi dört hapşırıyo modunda yaşıyorum,yanıma sigara içen biri gelince kokusundan içim kalkıyo...
Bide koşarken nefes nefese kalmıyorum :)
that's all

Kerim dedi ki...

Sigarayı bırakmayı başardığın için tebrikler. :)

wmina dedi ki...

hele şükür bee.. bende öldün sanmıştım... ayy dedim, off dedim.. noldu kırmızılıya dedim.. merak ettim, hemde çoook...

stickman dedi ki...

aman nazar değmesin, sigara bırakılmış, spor başlanmış üstüne bi de kpss denemesinden iyi netler çıkmış. bak sigarayı bırakıp spora başlayınca faydası nasıl hemen belli oluyor. ne alakası var deme, mutlaka vardır bi etkisi.

HaYaL MeYaL dedi ki...

valla bende özlemişimmm, hoşgeldinnn :)))

a.nur... dedi ki...

Hoş gelişler olmuş bakıyorum da:)
E hoşgeldin:P

кıямızıℓı dedi ki...

Kerim

evet sanırım bu kez gerçekten başardım :)

кıямızıℓı dedi ki...

wmina

döndüm bebeğim :) ölmem daha kız gencim :)

кıямızıℓı dedi ki...

Stickman

:) evet sigarayı bırakınca kafam daha çok çalışmaya başladı

кıямızıℓı dedi ki...

Hayal Meyal

walla bnde özledim :)
hoşbulduk canm

кıямızıℓı dedi ki...

a.nur

hoşbuldk şeker :)

gp maksimov dedi ki...

hayali ogrenci ne demek? merak ettiim icin soruyorum

кıямızıℓı dedi ki...

derse girmeden rapor yazdığım için öyle bir tabir kullandım.

gp maksimov dedi ki...

derse mi gireceksin gelecekte? le ise eyvah eyvah diorum!

кıямızıℓı dedi ki...

evet gireceğim de neden eyvah yaw :S