14.4.09

Nasıl Ders Çalışamıyorum

Dün çalıştım ya hevesliyim tabii bugünde çalışacağım diye velhasıl kelam hayatımın her alanında etkili olan lanet olası murphy nin kanunları özellikle ders çalışırken gelir kendisini gösterir ve defolup gider.
bakınız bugün:
-1 de dershaneden çıkıyorum ya eve gelip yemek yerim 2 gibi ders çalışmaya başlarım,öğrenim psikolojisine başlar hatta yarılarım akşama kadar gece de oturur o lanet raporları yazarım diye plan yaptım.ve olanlar:
saat 1 tam dersten çıktım cep telefonum çaldı
arayan "evim evim" yani annem.
Kızım gelirken bi hazır kek al babaannenle yengen gelecekmiş...
Velhasıl kelam markete uğranır eve gelinir,ama eve gelirken kırtasiyeye kpss için soru bankası siparişi vermek unutulmaz :)
Sonra babaanne ve yenge gelir,bunlar yıldan yıla geldikleri için yoğun bir anne baskısıyla onlarla birlikte oturulur,sonra bide anneanne gelir,kırmızılı nineleriyle dalga geçer,o da ayrı bi konu zaten,bizim burda kapanan bi fabrikanın yerine huzur evi açılacakmış babaannemin söylediğine göre,benim çılgınlar da gideceklermiş oraya dede falan buluruz diyorlar bide hahaha
sonra bana döndü olay,onlar benimle dalga geçmeye başladı,televizyonları çağıracaklarmış diyeceklermiş bu bizim torunumuz ikimizi de kapattı buraya..töööbeee dedim.
ben sanırım anneanne babaanne birleşimi birşeyim,bide dedem var gerçi akıllara ziyanlık :)
Neyse bu zaman zarfında doğal olarak ders falan çalışmadım,sonra yediğim anneciğimin yaptığı güzel hamur işleri bende uykuya sebep oldu,uyumuşum 8 de uyandım taaa..
Sonracığıma blog gittim banyoya yüzümü yıkayayım açılırım belki dedim,
bi geldim odama karışmış hemen...Bunun sebebi de şimdi benim odamın çok süper güzel bi halısı var acaip beğenerek aldım böyle sarı üstüne kocaman kocaman turuncu çiçekleri var falan.
Ama salak halı tüy döküyo artık mevsimden mi neden bilemicem :D
Neyse işte bunu değiştirecekmişiz yarın gelip alacaklarmış da annem de çıkarayım demiş...
Odam da zaten küçücük herşey var ve herşey üst üste neyse 1saat onla uğraştık al sana saat oldu 9,sonra açtım gelişim kitabını özet çıkarayım dedim falan.offf...
özetle bi bok yapmadım...


Bu bugündü ama her zaman benzeri olaylar yaşanıyor hayatımda.
-Rapor yazmaya otururum telefonum çalar,uzun zamandır konuşmadığım biri arar çok kibar insanımdır,kapayamam konuşurum.
-Ders çalışmaya otururum,annem sinirlenir birşeye bağırmaya başlar.
-Sabah erken kalkarım ders çalışıcam diye annem çıkmış olur,evleri topla,şunlaru şunları yap diye direktifler bırakmıştır giderken.
-Ders çalışıcam diye bi heves eve gelirim,cedric ortalığı birbirine katar ya da odada tv de birşey izlicem diye kudurur.
-Ders çalışmaya başlarım misafir gelir,genel olarak çocukları olan birileridir.

Daha da yazmak istemiyorum yani bahtsız bedevi olunca her an herşey olabiliyor...




14 yorum:

Kerim dedi ki...

Yapılan planlar her zaman bir şekilde bozulur. normal zamanda sana; "Neden ders çalışmıyorsun?" diye soranlar, ders çalışmaya kalktığında yoluna taş koyarlar. Bu ne tarz bir çelişkidir, gel de çık işin içinden. :)

кıямızıℓı dedi ki...

Evet bu yüzden plan yapmayı hiç sevmiyorum zaten...
Bide gelir misafir öteki odada harala gürele muhabbet ben oturup odamda çalışaymışım,sanki sarayda yaşıyoruz 10 oda var aramızda duymucam ben sesleri :D

Karakutu dedi ki...

süper yazmışsın kuzum, mesele engelleri aşıp çalışabilmek ki sizin evde o biraz zor cidden:) olacak olmalı..:/

gribulut dedi ki...

vah garibim vah :)

babegazelle dedi ki...

ya okuorum kırmızılı seni ve diğer kpssci bikaç bloggerı anam maşallah össye hazırlnaır gibisiniz ben yapamam bunu ya hayır set aldım bi gazla sözde bi ay bakıp baraj maraj bi puan alcaktım ama yok abi kapağını açmıorum yapamicam yo yo darallar bastı offff
:D

кıямızıℓı dedi ki...

karakutu

kuzum sen biliyorsun bizim evin hallerini...yazmaya korktum hepsini zaten depresyona girmeyim die...
allaha emanet benm durum...

кıямızıℓı dedi ki...

gribulut

garibimm,garibimm...
böhüüü

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

annem ben buraya yazdığım kadar çalışsam full çekerim de
daha ziyade çalışmaya çalışıp çalışamıyorum :D
ayrıca evde 3. yılım
çevreden ve asosyallikten baymış durumdayım,24 yaşındayım kendi hayatımı kurmak istiyorum.bunun içinde çok çalışmam gerekiyor şu şartlar altında...

ZIBBIDI dedi ki...

Yaw milyonlarca kişi içinden sen mi memur olacan sanki boşwerrr..:D
Bende şu pc den kafamı bi kaldırsam atom mühendisi olurum bu yaştan sonra ama çıks olmuyor..

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

ahah bu kötü bir büyü herhalde bizim gibi çalışma özürlülere yapılan.. zaten 40 yılda bi gelen çalışma heveside uçup gidiyor böyle engellemelerle.

HaYaL MeYaL dedi ki...

sanrım tüm öğrenci milletinde aynı hastalık :( Lanet olsun ben de çalışamıyorumm :D

Travis dedi ki...

sanki tanıdık :)

wmina dedi ki...

bende çalışamıyoruuuum yaaa:S ama neden? bu çok önemli bir soru.. eve geliyorum, yorgun olduğum için biraz bloga bakiim diyorum. bakıyorum kırmızılı yine bişi yazmış(hay allah hep böle yapıyo bu kırmızılı xD).. diyorum bi yorum bırakayım fln.. sora hadi açmışken bide post yaziim.. bide resim fln bakarken bir bakmışım gece olmuş..hoop tumba yatak :P

-herşey senin yüzünden :D:D

GeCe dedi ki...

bana da öyle oluyor ya sinir oluyorum bugün çalışmıssındır belki