30.4.09

Sabahların Kırmızılı Şekeri :)



Evet annem sabah şekeriniz Kırmızılı Hatun bloglardaaa!!!
Sigarayı bıraktıktan sonra tarz-ı hayatını değiştiren kırmızılı Hatun artık
sabah erkenden blog yazmaya karar verdi!
Sabah 7 de telefonun alarmı dahi çalmadan uyanan kızımız,
hemen kalkıp bilgisayarını açtı
vee
7.raporunu yazdı,
staja gidip ders anlatmaktan vazgeçen kırmızılı
şu anda rapor yazmaya devam ediyor.
Çünkü kalan 3 raporu da bitirip bir daha böyle gereksiz işlerle uğraşmama kararı aldı.
Sanırız sabahları kafası daha bir çalışıyor :p
Tabii beyne giden nikotinlerin eksikliğinden de böyle davranıyor olabilir,

mümkündür efendim.

Herkese mutlu bir gün dilerim :)

öpüldünüz

16 yorum:

Kerim dedi ki...

Kendi kendiyle üçüncü şahıs ağzından yüzleşme. :)
Erken kalkmak iyidir, erken kalkan yol alır. :)

кıямızıℓı dedi ki...

hahah
yedim kafayı rapor yazarken :)
çok mu belli oluyor ki...
Erken kalkan oturup rapor yazar hem :p

yesari dedi ki...

bunların hepsi sigarayı bırakmandan sebep???
:))günaydın...

кıямızıℓı dedi ki...

günaydın canım :)
Yok kız sigarayı bırakmamdan sebep değil daha ziyade .öt korkusu diyelim:) 2 staj hocam var ikisi de birbirinden cadılar maşallah!!!
Ama tabii sigarayı bırakmanın her iyi şeye katkısı olabilir diye düşünmeden edemiyorum :P

HaYaL MeYaL dedi ki...

Bense saatin 10 unda kalkıveriyorum.. Geç mi kaldım ne?

Kerime katılıyorum erken kalkan yol alır ben daha kahvaltı felna yapcam, sora bloga bişiler yazarım sanırm xD

кıямızıℓı dedi ki...

wallahi çok geç kalmışsın,bak saat 10 da ben kahvaltı yapıp 2 rapor bitirdim.Gerçi şu rapor olayı kadar beni bayan birşey daha yok...2 tanesi de sonraya kalsın,bugünlük bu kadar yeter benim için:)

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

ahaha, bende böyle bi etki bırakmadı ama niyeyse.. bende sabahın köründe dikiliyorum ammaa... nikotiiiiin, getirin banaaa :Pp (2 ay olcak bee, içermiyim beee :D)

Karakutu dedi ki...

hatuna bak ya sabah sabah bu ne neşe, nazarlar değmesin. şimdi sen benimle buluşmak için beni beklerken ben burda sana laf yetiştiriyorum. burdan haber veriyim ozaman ben geç kaldım :)

cesetizleri dedi ki...

sabahların sultanı, sultanım benim :)
gel anam sen şöylee:D

victoria dedi ki...

ben de yazdım bugün rapor hehe

кıямızıℓı dedi ki...

Serzeniş Meraklısı

Bende böyle değildim,sonradan oldum :D
böyle olmak güzelmiş ama :p

кıямızıℓı dedi ki...

Karakutu

Çok neşeliyimdir sabahları bilirsin,az uyanmadık birlikte :p
Benim geç kaldığım güne denk geldiği için şanslısın bebeeem :)
öptüm zaten bugün :D

кıямızıℓı dedi ki...

cesetizleri

geleyim anam yeterki sen çağır :D

кıямızıℓı dedi ki...

Victoria

:D bende şahsen doyamadım rapor yazmalara,çok harika bir duygu yani yaratıcılığım falan da gelişti :D

pecan dedi ki...

Merhaba Kirmizili,

Senin blogunu kazara
"benbugunbunuogrendim" in bloguna yaptigin yorum sonucu geldim.

Ogleden sonra 3 ten beridir (senin saatinle aksam 10 dan beridir) senin blogunu okuyorum. Aralarda ihtiyac molasi verdim tabii:)

En cok Cedric'le hikayelerine bayildim. Lutfen Cedric'e daha cok yer ver blogunda. Hani demis ya "sen bir hicsin bu dunyada, ..." falan diye. Hasta oldum:) 9 yasindaki cocuk nerden bulmus bu cumleyi.

Senin de ruh yolculugun (blogundan yansittigin kadariyla) bayagi degisiklik gostermis. Romantik, terbiyeli baslayan blog, gitgide edepsizlezmis. Kotu anlamda degil, iyi anlamda. Daha edepsiz, ama daha kendin gibi olmussun.

Resmini gormedigim icin, seninle hic karsilasmadigim icin seni kafamda bi sablona oturtamiyorum. Yurtta kaldigim kizlardan hangisi bunun gibiydi de ben farkedemedim diye dusunuyorum.

Seni takip etmeye karar verdim.

кıямızıℓı dedi ki...

Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim,çok hoşuma gitti söylediklerin.
Blog da edepsizleşme sürecim,adresimi değiştirmemle başladı,ilk açtığımda yeni heves msn de falan yazmıştım adresi o yüzden beni tanıyan birçok kişinin okuyabileceği düşüncesi bile rahat yazmama engel oluyordu.Daha sonra adresimi değiştirdim şimdi sadece birkaç çok yakın arkadaşım biliyor bu adresi o yüzden daha bi rahat yazıyorum artık yani edepsizlik bu rahatlıktan oluşan doğal halimden geliyor :)
Cedric e gelince dehşet bi evlat,2000 model resmen milenyum çocuğu,yaptığı yorumlar karşısında ağzımız açık kalıyor evet aslında haklısın son zamanlarda çok yazmadım,hemen bugün keşfettiğim kendi çektiği video da söylediklerini post olarak giriyorum:)