7.4.09

son moda burda geell geell


evet yavrucağızım babegazelle beni bu nadide ödüle layık görmüş :)
danke schon babe ;)

velhasıl ödül gelene hak ola ki ödülü göndermek lazım tabii en doğalından :p
evet pikaçularımı listeliyorum hemencik :)

walla kpss çalışanlara yolluyom ödülü çok zor iş çünkü seçim yapmak :)

cesetizleri
elalemin akıllısı
karakutu
zahircan
kelebekmisali
( bu arkadaş çalışmıyo şu anda eskişehirde fink atıyo ama neyse :p)

walla başka kpss ye hazırlanıyorum diyen varsa buyursun gelsin alsın ödülünü :)
öpüldünüz şekerlerim :)




10 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Kontrol de ediyor herkesi :) müfettiş mübarek :)
teşekkür ederim efenim moral oldu valla.. oh yeah :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bu unvanın altından kalkabileceğimi sanmıyorum, ders başına oturamayan bir bünye olarak :b

GeCe dedi ki...

kpss çalışanlarına güzel bir motivasyon olur iyi düşünmüşsün

кıямızıℓı dedi ki...

ces

evet aslında bak öğretmen yerine müfettiş olsam daha verimli olurum :D
dur ben bunu bi araştırayım baby :p

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

geberticem seni gene haberin yok :D
artık ünvana uygun davranacaksın baby,
bundan sonra böyle :D

кıямızıℓı dedi ki...

Gece

umarım olur :)
bloggerlar olarak atanmamızı ister gönül:)

cesetizleri dedi ki...

ben burda adı yazanlara ayrı bir blogroll yapcam.. bir ayar çekcem dur ya valla süper olcak :) header bile yapabilirim.. bilumum zavallı kpss mağduru diye..
hayatla barışık olmak zorundayız di mi ama :)

кıямızıℓı dedi ki...

hahha
olur bana uyar :D
en başa beni yaz ama lütfeeennn :)
anlasam öyle şeylerden ben de yapardım ama blog teknik bilgim pek yok wallahi :)

bi dost dedi ki...

o eskişehirde fink atan arkadaşı pek özledik, iletirsiniz efenim:)

кıямızıℓı dedi ki...

walla bende özledim de kendisi ne haltlar yiyosa kayıp modunda.
böhüüü