7.4.09

what's the matter?


Bayıla bayıla aldığım mavi t-shirt defolu çıktı...
Değiştirmeye gittim tabii 10 gün geçti aradan neyse,aynı renk kalmamış.böhüü
Hayat-ı ömrümde ilk kez yeşil tshirt aldım...
Yakışır inşallah...

4 tane rapor yazmam lazım,kpss çalışmam lazım,
salak vizeler geçti ya böyle bide hava bildiğin boktan ya...
yağmur,çamur,gri falan.püfff...
ruhum bunalıma giriyo wallahi ben değil.

Adam Fawer in Olasılıksız'ını bi günde okumuştum,
dün gece de Empati'ye başladım bu da pek süper bi kitapmış,
kpss ydi okuldu stajdı derken kitap okuyamaz oldum zaten...
Hayıflanıyorum çok kendime...

Velhasıl bu gece de kuzenin nişanı vardı geçen de ben kaçak rolü yaptım gitmedim gerçi,

onun nişanları görmeye gidecekmişiz :D
Kaynanası bir sürü şal falan koymuş,pek merak ettim :p

Sonuç itibariyle kendime dönmem lazım,şu aptal raporları yarın oturup yazıp bitirmem lazım...
Kpss çalışmam lazım coğrafyam berbat gibi hissediyorum...
Bide testing sınavı olan gün dua ettim deprem falan olsun falan da sınav ertelensin diye
ama maalesef olmadı.
Ben sınava girdim,sınav bana girdi.
Bu ilişki nedir aramızdaki çözemedim...


9 yorum:

wmina dedi ki...

nişanlardan düğünlerken kaçarsın kaçarsın.. Ama sonunda yine gitmen gerekir, sinir olursun.. bu 1 (:
bide çalışırsın çalışırsın.. Sınava girersin bide o sana girer.. tek fark o hiç gecelerce çalışmamıştır.. yine sinir olursun.. bu 2 (: (:(:

GeCe dedi ki...

canım insan kaçıyor böyle günlerden ve ben derdim ki ne öyle banal şeyler ben yapmam ama nedendir bilinmez karşı olduğum her bir geleneği yaptım çünkü bizim genlerimizde var malesef o sürece girince insan 180 derece değişiyor anlamadığım şekilde

Karakutu dedi ki...

deprem olsun diye mi dua ettin!!? iyi ki asılmamış. hem sen çalışabileceğin kadar çalıştın kuzum, böyle dualarla korkutma beni :)

wmina dedi ki...

ya kaçmak lazım tabi hatta olabildiğince uzağa.. koca koca teyzelerin koca koca göbeklerini sallaya sallaya ordan oraya koşturmasını izlemek..ıyykk.. Sonra bide bissürü takı takarlar insanlara derim bende bana verin ben koca gün evde oynarım.. ama yookk.. sonra biz evlenirken o insanları çağırcakmışız sonra onlarda bize takçaklarmışta bik bik bik.. Ne çağırcam yaa..(çağırırsam bide :P )

кıямızıℓı dedi ki...

wmina

walla hep hasta numarası kaçıp gitmiyorum,çok yakın kuzen falan olduğunda gidiyorum genelde...

evet evet sınav çalışmadan giriyo bana,o yüzden ilişkimiz problemli
hahhah

кıямızıℓı dedi ki...

gece

doğru haklısın,kaç kaç nereye kadar...
kendi söz,nişan,düğün ıvır zıvır olaylarında tüm gelenek görenek takı merasimleri yok efendim ruba düzmeler,bohça hazırlamalar...
hepsini yapıcaz da sanırım benm anam halleder :D benden meraklı yane aslında ben meraklı değilim tabii o ayrı mesele ama işte anoş meraklı pek :D

кıямızıℓı dedi ki...

karakutu

walla deprem olsun die dua ettim ama duymadı beni yüca rabbim,inşallah sınavım iyi geçsin diye ettiğim duaları duymuştur :)

evet çalıştım ama hiçbir zaman yeterince çalışmamıştır kimse ya :P

mesut demir dedi ki...

olasılıksız ı daha ancak sipariş verdim okuyacagım :O puhhh bana okumayan tek ben kalmışım sanırım! :)

wmina dedi ki...

bende okumadım.. bi kitabı herkes okuyunca okuyamıyorum nedense çok mu bencilim ne :D