1.4.09

yok mu arttıran?

1)
evde 5+1 olupta 5+1 aydır pc ye bağlamayan benden başka
mal var mıdır merak ettim birden...

2)
neden hep defolu insanlar bana denk gelir?
aras kargo ile pazartesi günü arkadaş ders notlarını yolladı
dün gelmesi gerekiyordu,gelmedi
bugün aradım şubeyi,salaklar dün evi bulamamış
sinirlendim,söylendim
be mal insan madem evi bulamadın bi telefon et dimi,
sonra bugün de bekledim bekledim gene aradım
sinirliyim gari dövecek gibi konuştum,
tamam geliyo arkadaş adresi biliyormuş dedi şubedeki eleman
15 dakika geçti,cep telefonum çalıyo açtım
ev nerde?
küfür edesim geldi,etmedim
neyse tarif ettim geldiler,e diyorum dün neden aramadınız madem geldi,
ne bileyim ben dedi,
allaaamm çıldırmamak iş değil!!!

sonracığıma
annemle aramızda şöyle bi dialog geçti

ben:Anne anlıyosun dimi neden benim düzgün ilişkim olamıyo,
bak işte bütün öküzler beni buluyo!!!
annem: nasıl yani? ( şok halinde,algılayamadı birden ne demek istediğimi,sanırım kargocu salağı gözüme kestirdiğimi falan düşündü :p )

ben: ya görüyorsun bak işte tüm defolu erkekler çevremde!!!
sevgili adayları da böyle öküzlerden denk geliyo :P


3)

şu salak okul derslerine yazarak çalışıyorum ve kolum ağırıyor.böhüüü
zaten morfoloji çalışmak zaman kaybı bildiğin,
dersin adı aynen şu Türkçe Ses,Biçim ve Tümce Bilgisi
ama kitap ingilizcee
offfff
yok böyle mal bi ders daha yeryüzünde ve uzayda!!!

4)

dün anneme ilokuldayken anneler günü için yazdığım bir şiir,bir mektup ve bir resim buldum :D
çok duygulandım...
bide lise hazırlıktayken yazdığım bir şiir var cedric'e hamile olduğunu öğrendikten sonra,yazarken ağlamıştım annem de çok ağlamıştı okurken.
zaten ben annem gibi sulugözüm :D
annemi de çoook sevdiğimi burdan blog alemine duyurmak istiyorum :D
kendisine sürekli söylüyorum zaten,yanaklarını mıncırıp öpüyom falan sarılıyorum
zaten bana SULU diyo,sürekli geyik modunda cevaplar verdiğim için :)

3 yorum:

кıямızıℓı dedi ki...

evet kesinlikle aras kargo tercih etmeyin,benim tercihim yurtiçi yıllardır hiçbir sorun yaşamadık heryere de bir günde gidiyor,adres bulamadıklarını da hiç duymadım :)

o ders beni kahrediyo ya zaten adında hayır yok :D allahtan zor bi ders değil :P

Bizim devlet manyak biliyosun gün gelir tarihi de ingilizce falan yapar yani :D

bi dost dedi ki...

"bide lise hazırlıktayken yazdığım bir şiir var cedric'e hamile olduğunu öğrendikten sonra,"

bu cümleyi anlamak için ciddi şekilde zorladım kendimi :D lan diyom kimmiş hamile, sedrik mi diyom, ama yok o oğlandı olamaz. acaba kırmızılı mı hamileymiş, mektubu sedrike mi yazmış, m yerine n mi koymuş falan.. ona da yatmadı aklım sonra. en sonunda buldum, mutluyum :D

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

anam ders çalışmaktan kafa kazan oldu,böyle garip cümleler kurabiliyorum,hane ben ne yazdığımı biliyorum ya herkes anlıcak sanki :D