26.5.09

50 kuruş

Şu bankamatik kartlarımızda hani altın nokta amblemi varya,
Farklı banka atmlerinden de bakiyemize bakıp para çekebiliyoruz,
Para çekerken birkaç tl kesinti oluyor 2 yada 3 lira falan sanırım yalan atmayım şimdi,
tamam buna eyvallah diyorum.

Ama başka bankanın atmsinden sadece bakiye bakınca 50 kuruş neden keserler anlamış değilim!
Bunu bilmiyordum ben,kardeşimin hesabına yatırdığımız para 50 kuruş eksik görünüyormuş
alla alla dedik neden acaba falan bide küsüratlı çekemiyo ya,neyse dün gittim bankaya dedim işte şu kadar tl 50 kuruş yatırıcam,adam baktı bi,ya dedim 50 kuruş kesilmiş durup dururken,baktı işte bilgisayarından başka atm den hesaba bakmışsınız dedi,eee dedim öyle başka atm den bakınca kesiliyo 50 kuruş dedi,yuh dedim yani daha da başka birşey diyemiyorum.

Valla 50 kuruş 50 kuruştur :D
Siz siz olun altın noktaya inanmayın sarı 50 kuruşlarınızı götürüyolar zaar!

6 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

ben hiç başka atmden hesabıma bakmadım para neyin çekmedim. ezik miyim yaff:))))

Bery dedi ki...

kırmızılı dostum dediğin şeyi daha önceden öğrenmiştim :) sanırım 2 ay öncemiydi yoksa geçen aymıydı neydi kredi kartı extrem içerisinde ek bir kâğıt ile bu durum anlatılıyodu. ama bendeki kesinti 75 kuruş :) senin ki daha insaflı. ve tahminimcwe bu kesinti atm den hesap bakiyene bakıp bunun bilgi fişini aldığında oluyor. :) emin değilim.

birde temanı değiştir len :) bu ne böyle. ben hiç beğenmedim açıkcası.

kIrmIzILI dedi ki...

kelebekmisali

sanki hesabında para var gibi konuşuyorsun :)

kIrmIzILI dedi ki...

Bery

Yok ya bilgi fişi almamış kardeşim,bakınca direk kesiyolarmış 50 kuruş ve çok saçma geldi bana,bak sen dedin diye hem değiştirdim temayı :D

Gökyüzü dedi ki...

Kırmızılım aynen katılıyorum dikkat etmek lazım elbette 50 krş 50 krş dur...

Bankalar yeteri kadar faizden kazanıyor bir de böyle tuzaklara düşmemek lazım...

kIrmIzILI dedi ki...

yani,yok yıllık ücret yok bilmem ne,herşeyden kazanıyolar bide bundan kazanmayıversinler,50 kuruş 50 kuruş yani...