29.5.09

Ben bugün bir şey yapmışım

Ben bugün doğmuşum bundan 24 yıl önce.
Yani bugün bir yaş daha yaşlandım,
heyecanlı değilim,mutlu değilim
sakinim-sakinleştiricilerin etkisinden olabilir-
birşey değişmedi,zaten burda bana sürpriz doğumgünü yapacak arkadaşlarım yok,
yani varsa da ben emin değilim ama bana yok gibi geliyor,
zaten yarın dışarı çıkmayı düşünmüyorum,
ders çalışmaya aynen devam.
Neyse işte yaşamaya devam.
Hediye de almamış kimse zaten bana ühüüü

Dilek listem:

-bütün diziler mutlu sonla bitsin,
-aldığım japon balıkları ölmesin,
-kotayı hiç aşmayayım,
-bide mezun olayım yeter...

23 yorum:

sizofren peri dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnn :) dileklerinin gerçekleşmesi dileklerimle :)

bi dost dedi ki...

iyi ki doğmuşsun canım benim:)

Darkstar dedi ki...

Doğum günün kutlu ve mutlu olsun canım .. Sevdiklerin ile nice senelere..:)

cesetizleri dedi ki...

sen çok özel birisin.

Bery dedi ki...

doğum günün kutlu olsun kırmızılı dostum. burdan sana hiç solmayan papatyalar gönderiyorum arkadaşım. onlar seni mutlu eder :)

iyi ki doğdun.

La Loba dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, bütün dileklerin gerçek olsun. Bak bir sürü kişi kucaklamış seni ne güzel :)

tarçın dedi ki...

aramızda bir gün varmış şeker.benim doğum günüm de bugün.kimseler almasa da hediyeler biz gönderiyoruz sana.MUTLU SENELER.nice yaşlara duaların kabul olsun İNŞALLAH!!!!!!!!!!

infaz dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun.

Wilwarin dedi ki...

Kutlu olsun doum günün.Bir dahaki seneye daha mutlu bi post isteris =)

Kotayı aşmamak...Süpermiş.. =)

MoonSun dedi ki...

Canim benim yeni yasin kutlu olsun, tum dileklerin gercek olsun :)) Ben bu ara dunyadan biraz kopuk yasiyorum da:))

_zAhİr_ dedi ki...

iyi ki doğmuşsun şekerim:)

kIrmIzILI dedi ki...

sizofren peri

sağol canm :)

kIrmIzILI dedi ki...

bidost

evet iyiki doğdum :D

kIrmIzILI dedi ki...

Darkstar

teşekkür ederim inşallaahh :D

kIrmIzILI dedi ki...

cesetizleri

senin gibi...

kIrmIzILI dedi ki...

bery

evet evet papatyalar :)
kimse bana papatya göndermedi ya walla çok makbule geçti sağolasın :D

kIrmIzILI dedi ki...

La loba

hepsi değil ama mezun olsam yeter bana canım ya :)
teşekkür ederim...

kIrmIzILI dedi ki...

tarçın

sende iyiki doğmuşsun :D
bak ne güzel blogdaş olmuşuz :)

kIrmIzILI dedi ki...

infaz

teşekkür ederim...

kIrmIzILI dedi ki...

wilvarin

evet ya bende önümüzdeki yıl doğumgünümde mutlu olmak isterim zaar geçirdiğim en mutsuz doğumgünüydü:)
bu ayda aştım kotayı walla bi dahaki aya kısmetse inşallah!!!

kIrmIzILI dedi ki...

Moonsun

çok saol canım ya...
walla en az bende senin kadar kopuğum,ezbere yaşıyorum işte herşeyi bakalım nereye kadar gidecek böyle...

kIrmIzILI dedi ki...

zahir

saol bebişim :)

Dardy dedi ki...

ben biraz geç kaldım sanırım :( olsun..kutlu olsun yine de (: her şey gönlünce olsun..