6.5.09

Bu gece son



Evet bütün raporları bitirme kararı alıp,oturdum yazıyorum türkçe olan o saçma sapan stajın 6,5 adet raporu kaldı.Okul deneyimi-2 isimli hayali stajımın ise sadece 2 adet raporu kaldı ama o uzun oluyor biraz bu yüzden sabah yazarım vee yarın sabah itibariyle bu rapor işkencesi sona erer.
Yeter yani artık yeteeerrrr.
Bıktım vallahi billahi yaa.Gerçi benim de mallığım söz konusu şu 1 sayfalık türkçe raporları oturup her hafta yazsa idim şimdi bir gece de 16 tane rapor yazmak zorunda kalmayacaktım.
Tamam kabul ediyorum,sorumsuz bir insanım ertelemeye bayılıyorum!
Mesela bundan 1 ay önce ertelemeyin diyen bir kitap almıştım adını unuttum şimdi şu kişisel gelişim kitaplarından biri onu okumayı bile erteledim.Durum vahim yani!

Sonracığıma şu sağda görmüş olduğunuz resim dün benim tarafımdan çekildi.
Hıdrallez olurda kırmızılı hatun gidip dilek ağacına ip mendil birşey atıp dilek dilemez mi :)
Diledim tabii ki,hatta dere kenarına gidip birşeyler çizdim falan,sonra eve geldik ama ateş faslını kaçırmışım ateşten atlayamadım neyse seneye kısmetse.

Şu resimde işte dilek ağacına bataklığın ve derenin kenarından giden tepelerin başlangıcı.
Bi dilek tutucam diye amma yol teptim varya,bu da benim gibi dilek dilemek isteyen insanlar sürüsü aslında çok daha fazla insan vardı ama bu kadarı yeter işte :D

Bir de bugün merak ettim haberleri izlerken aklıma geldi,bizim burda da çok çingene var onlar kendi aralarında eğleniyorlar hep.Aslında burda da Ahırkapı'da ki gibi şenlikler yapılabilir.

Birde dün benim sigarayı bırakmamın 1.ay dönümüydü :)
Vatana millete hayırlı ve kutlu olsun.
Öpüldünüz!

4 yorum:

Bugra dedi ki...

Erteleme konusu.. Bahsi geçen kitaba benzer bir$ey okudum ve vardığım, sonunda! kendime itiraf edebildiğim bir tek neden bulabildim bununla ilgili.. Korku yada kaçmak. Ya neden kaçıyorsun, neden korkuyorum.

Insan'ın kendine yakı$tırmakta zorlanacağı birçok $eyi tokat gibi yüzüne vuruyor kitap.$iddetle tavsiye ederim.

Bu arada tüm dileklerin gerçek olması ümidi ile.. Mutlu ak$amlar, Bug..

Merve dedi ki...

Sigara konusunda tebrik ederim:)

HaYaL MeYaL dedi ki...

En kısa zamanda halletmen dileğiylen :)

Prometheus dedi ki...

boşver ya iç sigaraa amaaaan bırak stajıda raporuda peeeee...