26.5.09

Bunalıma girdim,dünya güzel :p

Ben pek azimli insan oldum blog,bildiğin gibi değil,acaip bi ders çalışma isteği geldi yine,
insanlar neden deli gibi ders çalışıyo falan anladım ben ayrıca.
Şöyle ki insan deli gibi ders çalışmaya,kendiyle uğraşmaya başlayınca başka sorunları unutabiliyor,
aşk acısı çekmek yerine ders çalışmak çok mantıklı mesela,
bide günde 2 antidepresan içtimmi!
Vallahi dünya bana güzel :)
Evet okuyucum yanlış okumadın sakinleştirici kullanmaya başladım,ama depresyondamıyım emin değilim hani girmeye meyilliyim ama :p
Ayyy kimi kandırıyorum ki seni mi kendimi mi!
Neyse alenen depresyondayım zaar doktora gitmedim,o da aynı ilaçları verecek,
Ağlamaya doydum ben,sinir krizlerine doydum!
O sebeple antidepresana aç kaldığımı farkedip yutuyom işte dünden beri sabah akşam...
Dün kızkardeşime sinir oldum tabureyi fırlattım ben blog,psikopat abla modeli!
Allahtan gelmedi çocuğun bi yerine yoksa parçalardı beni :D
Tabureyi fırlattıktan sonra yine ağlamaya başladım ben,kızım dedim kendime sonra malmısın nesin,kalk bi hap iç rahatla,sonra içtim bi güzel ohh yattım falan biraz,kalktım böyle gayet relax ders çalıştım gece yarılarına kadar...
Bugünde böyle ağaçlı,havuzlu falan park var,oraya gittik arkadaşla ders çalışmaya,
ama bilirsinki blog Murphy's law herzaman işler bana.

Herzaman sessiz olan park ın etrafında iş makineleri falan vardı,zangır zangır çalan müzik,
yan çardakta ki güne gelen ama bize pasta börek koklatmayan gürültücü dedikoducu şişko teyzeler...

Yine de çalıştım blog,havuzun içinde vırraaklayıp duran kurbağaya rağmen!
Sonracığıma böyle mutsuz namesud çalışırken önce arkadaşın geldi,sonra benim bi arkadaş aradı o geldi gitarıylan beraber,sonra bizim 2 arkadaş daha geldi,böyle hoş bi ortam oldu zaar ders çalışacak bi ortam olamadı o ayrı bi mevzuu.
Ayy ama dur blog noldu ya acaip mutlu oldum gerçi aşırı mutluluk haplardan kaynaklıda olabilir :p

Ahmet aradı bizi,arkadaşım konuştu ay dedim söyle nolur çekirdek alsınlar gelirken,
bu kız söylemedi ayıpmışmış,kim ne sanki alla alla neyse.

Sonra geçti aradan bi zaman 15-20 dakika kadar,geldi Ahmetler aman allahaam birde ne göreyim,iki poşet ellerinde birinde çekirdek diğerinde kola :D
Ayyy nasıl mutlu oldum anlatamam yaa:)
Çok temiz kalbim var valla ya :D

Ya ben aslında yine başka şeyler yazacaktım ama böyle oldu idare etmek lazım :)

Bu arada blogumun blograzziye yönlenme sorununu çözen Erdem'e çoook teşekkür ederim.
Bide temayı değiştirdim fena olmadı sanki be,neyse bakalım sıkılana kadar idare ederim,
bide eski nickime döndüm ben yine kırmızılı oldum :)

6 yorum:

MoonSun dedi ki...

Canim yaa sen hep mutlu ol yeter ki, hem cok iyi bilirim ders calismak pek cok seyi unutturur :)) Calistigin da sana fazlasiyla doner sonra :))

aerodinamik yar dedi ki...

evet yaa sen hep kırmızılı ol... ben gırmızılımmm sana yandı canımmm ı çok seviorum kızımmmmm .. :) bu arada bebeimm o haplar birazcık kilo mu yapıo ne.. bence dikkatli kullan.. ayrıca en iyi depresyon hapı arkadaştır.. ben burdaım her zaman... hap gibim gelirim sana .. :))

kIrmIzILI dedi ki...

moonsun

iyiyim ya mutlu olmasam da mutsuzluğumu unuttum en azından:)
valla çalıştığım dönse de dönmese de çalışıcam zaar başka türlü kendime dönemicem yoksa...

kIrmIzILI dedi ki...

yarimmm

hep kırmızılıyım anam ben yeter ki sen isteee :D yok be kilo yapacak kadar içemem o haplardan ben bikaç gün içeyim yeter ağlamaktan ders çalışamadım 3gün :D
hadi gel bize çıkayım depresyondan zira arkadaş uzakta olunca faidesi yok kızanım be:)

aerodinamik yar dedi ki...

gelerimmm kiii gelerim kiiii... senin yüzünü biraz gülündürük yapabilirsem ne mutlu bana.. valla çölleri dereleri tepeleri aşarda gelirinnnn!!!

kIrmIzILI dedi ki...

ayy yavrumm söylemen yeter:)
öperim seni!
sen bi daha kaybolma ortalardan zaar yeter bu bana ;)