24.5.09

Bunalıma girmeden önce son çıkış

İzmir'de çalışan sevgilisi 2 saatliğine onu görmeye gelmiş...
Bu çocuk 4yıl beklemişti onun sevgilisinden ayrılmasını.

Beni mi?
Arayan soran bile yok!

Haa.O'mu?
3gün kadar şaşırttıktan sonra,normal haline döndü zaar ben cici kız olarak kalsam da
aman neyse saçma sapan işler.
Ne köy ne kasaba ne de aile olur annem bizden...

Evet evet şaka yapmıyorum,hayatımda ilk kez biriyle evlilik fikri falan geçti aklımdan,
Düğünümüz burdaki en büyük salonda falan olacaktı,zaten 2mizde buralıyız ahh ahh...
Yaza birlikte tatile çıkacaktık bide biz,sonracığıma sagopa konserine gidecektik istanbula.
O benimle kpss ye gelecekti.
Ama durun biz sevgili değiliz!
Daha da olamayız zaar o bir öküz!
Yani birlikteyken ne kadar iyiyse uzaktayken o kadar öküz.
Bu arada uzak dediğime bakmayın,evden çıksam yaya 10 dakikada onların dükkandayım.
Ben mi malım ya ben mi yanlış anlıyorum defalardır bu çocuğu.
Aman neyse ya,özledim ama daha da aramam.
O ararsa iki küfür edip kapayasım gelir ama onu da yapamam.
İşte diyorum ya insan sevince mallaşıyo...

finallere günler kaldı,yeni ders çalışma teknikleri geliştirdim mucize yaratıp mezun olcam!
aheueheuhe

Evet blog ben mala bağladım ama sende mala bağladın,kendi blogmu bile açamıyorum
direk blograzzi çıkıyo sinirlerim zıpladı.
Hoş zannedersem adresi değiştirdiğimden beri beni kimse okumuyo :D
Neyse nema problema
I love my blog :D

8 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

annem ne olcaz biz böle yaaaa

bi dost dedi ki...

artislik yapma lan kimse okumuyo bilmemne diye:) okuyoz aaa.

bi de, evet malsın seven insan maldır:D

Travis dedi ki...

:)

sLn dedi ki...

Canım kumanda panelinden yerleşime, yerleşimden de html'yi düzenle bölümüne girip bir bak bakalım. Benimkinin yönlendirmesi şablonda kalan bir blograzzi kodundan dolayıymış, onu silince düzeldi, sende de benzer bir şey olabilir.
Kolay gelsin :)

alık balık dedi ki...

kelebekmisali

bunalımdayız len daa nolcaz

alık balık dedi ki...

bi dost

kızım ne bilem ya,böyle okunmuyo gibi geliyo,zaten mala bağladım hoş ne farkedecekse:)

alık balık dedi ki...

Travis

;)

alık balık dedi ki...

sln

walla girdim denedim denedim olmadı,hala bloguma bakamıyorum.
:( bulamadım kod falan,olmuyo ya :'(