1.5.09

Cedric'ten çocuklara tavsiyeler


Aşağıda yazılanlar hepsi Cedric tarafından söylenmiş olup,elimde görüntüleri de mevcut,büyüdüğü zaman tehdit amaçlı video yu kullanmayı düşünüyorum :)

Ben Cedric(yani aslında o kendi ismini söylerek başlamış)
Sizi çok seviyorum
Ama size bi not
Ablanız varsa ya da abiniz ondan kaçın,sakın yaklaşmayın.
Çünkü abla ya da abi fotoğraf makinesi gördüklerinde
anında kendilerini çekmeye başlarlar
hiç kimseye vermezler ve siz aldığınızda onu sizden almaya çalışırlar
Eğer işleri biterse de onu hemen alıp uzaklaşırlar
Ama siz alın
Sakın,sakın,sakın onlara bişey yapmayın
Onları dövmeyin yoksa onlar sizi daha çok döver
ama onların elinden bişeyler yapıp alabilirsiniz de
Çünkü bunu ben de yapıyorum
Şimdi size hoşçakal demek istiyorum
(Burda bi sessizlik var)
Daha süremiz bitmemiş
Ben şarkı bilseydim size şarkı söylerdim ama
şarkı bilmiyorum pek müzikle alakam fazla değildir
Şimdii biraz canım sıkılıyor
hmm
Ablamla dövüşümü izlemek ister misiniz?
Hee
Tamam,iyi fikir
Ben çok fazla dövüş severim
(Burda makineyi koymuş bi yere,dövüş hareketleri yapıyor)
Üstelik de bütün dövüş sanatlarında ustalaşmak isterdim
Ama napalım...
Bu ancak rüyamda olabilir.
Ama bazen rüya kötü şeyler yapabilir veya da yaptırtabilir
Sakın rüyalara inanmayın
Yalan,yalaan,herşey yalaann.



ps.fotoğrafı da kendisi çekmiş.yani şöyle de diyebiliriz

fotoğraf by Cedric :p


12 yorum:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

ohaaa... ben geleceğin korku-dram filmlerine bi senaristin çocukluk halini okuduğumu düşünüyorum... :Pp hem olmayacak şeylerden bahsedip, hem de bu kadar realist olmak... süper lan :Pp

victoria dedi ki...

beni döven kardeşi çok pis döverim :P

babegazelle dedi ki...

ahahhaah deli ya koptum çok şirin ama kerata:)

kelebekmisali dedi ki...

bu çocuk büyüyünce çok fena olcak:)))

wmina dedi ki...

ayy çok şekermiş kardeşin yaa:) benim kardeşim olsa eğer ablanız sizi döverse kaçmayın siz daha çok dövün falan derdi herhalde ama kardeşinin bakış açısı da iyiymiş xD

bi dost dedi ki...

ehuehu kız dövüyon mu kardeşini ayıp ayıp:)) kıymetini bil yaa, ben zamanında çok istedim kardeş de kardeş diye ama yapmadılar ühüühü..

bi de bu velet şeye benziyo ya.. ımm, eski Türk filmlerinde bi çocuk kahraman vardı, yumurcak değil ya yok.. neydi lan bıcırık mı bıldırcın mıydı, öyle bişeydi hatırlayamadım:D

кıямızıℓı dedi ki...

Serzeniş Meraklısı

Vallahi çocuğumuzun hayali saçlarını uzatıp,elektro gitar alıp,rock şarkıcısı olmak :)
Böyle manyak manyak şarkılar yazarsa bişi diyemeyeceğim tabii.

кıямızıℓı dedi ki...

Victoria

bende bende dövüyorum şakayla karışık o dövüştüğümüzü sanıyor sanıyordum ama farkındaymış dövdüğümü :D

кıямızıℓı dedi ki...

Babegazelle

evet ya çok şirin cidden yoksa tahammül edemezdim ve bu kadar sevemezdim:)

кıямızıℓı dedi ki...

Kelebek Misali

Tahmin bile edemiyorum!

кıямızıℓı dedi ki...

Wmina

Şekerdir kereta,çocuğun iki ablası var ve güçsüz olduğunu farkında o yüzden pek bulaşmıyor bize :D
Ben zaten elinde terlikle gezen bi tip oluyorum sinirliyken,terlikler hava da uçuyo :D
hahah
çocuk akıllı annem direk kaçıyo :p

кıямızıℓı dedi ki...

Bi dost

Yok bee çok öyle vur elim yoktur,ama o kaşıntılı biraz saldırıyo bazen bende direk girişiyom büyüdü artık kaldırıyo :D
Valla benim iki kardeşim var ikiside birbirinden değişik...
İkisinide çok seviyorum:)