2.5.09

Civcivlerin adı cakcak olsun istiyorum



Benim hayvansever hatta hayvan hastası kardeşim annemi kandırıp 2 civciv almış pazardan.
Cedric le ikimiz sığamıyorduk odaya
bi civcivlerimiz noksandı,
artık onlar da var mutlu mesut ve
cak cak cak cak cak cak sesleri eşliğinde yaşarız.
Umarım hayvanları boğarak öldürmem!
Tamam pek tatlılar,ciciler,sarılar,
küçükler hatta biri benimmiş ama ama ama ayy sesleri hiç çekilmiyor gerçekten.Hayır bide biliyorum ölecekler yani üzülecek benim kardeşcağızım.

Neyse şu anda odamda cak cak caklamakta olan civcivlerden Cedric'in benim olduğunu iddia ettiğinin adı Çıtır aynı ben gibi :p Onunkinin adı da minik.Ne hikmetse cak caklayan Çıtır adı verilen ve maledilen civcivcik.

Sonracığıma ben günlerdir ders çalışamıyorum neden diye sorma bana ey blogger
vallahi bilmiyorum.Canım istemiyor ama bide şu aptal cakcakların sesinden hiç istemez artık!
Sınav sonuçlarım hala açıklanmadı,3ay önce hoşuma giden ama öküzün önde gideni olan
bir şahıs azıcık iltifat etti diye 3 gündür aklımda sürekli,yarın da buluşçaz gerçi.
Ama bizden bi nane olmaz,al beni vur ona.İkimizde ayrı birer malız.

12 yorum:

bi dost dedi ki...

:)) Allah kolaylık veree..

son cümlene koptum ben ama, estf ya:P

кıямızıℓı dedi ki...

amin :)
yaw bunun son üç paragrafı silinmiş yayınlarken bak sinir oldum şimdi :D

victoria dedi ki...

:D :D ay civciv mi :D kuzenim de almıştı iki tane. isimleri de umay umay dı :D te allam :D umaay hayır sen de umaya diyorum filan diyodu özürlü :D

babegazelle dedi ki...

ıyy her yere zıçar şimdi bunlar 1 ay sonra da dünya çirkini civciv mi tavuk mu ne idüğü belirsiz bi cisme dönüşüolar hahahah bi hareketlenmeler var hişş ne iş;)

кıямızıℓı dedi ki...

victoria

senin kuzen hepten kırıkmış annecim :)

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

aman yaşamazlar be rahmetli olurlar kesin yazık hayvancıklara ya..
bende hareketlenme olsa keşke yok ama yarın topuklu giyicem bilemiyüüm belkim bi hareket action yaratırım :)

babegazelle dedi ki...

giygiy ooh hadi bakalım ii bari en azından birimiz hareketleniyo

HaYaL MeYaL dedi ki...

Civciv gibisi varmı ya, ufacık tefecik, vikvik yumuşacık :)) Keşke benim valide de izin verse de; ben de alsam xD

кıямızıℓı dedi ki...

Babe

Aman giysem ne değişçek,gerçi paşam dişi görünümlü hatun seviyormuş etek falan,yazları giyerim dedim bende çok gerçekten de öyle ya neyse görürmüş:)
Haa dedim görürsün yolum üstündesin zaten :p

кıямızıℓı dedi ki...

hayal meyal

ya öyle eline alınca hemencecik ölüyorlar ama...uzaktan sevmek lazım onları ama büyüyünce ne olur allah kerim!

sufi dedi ki...

Civcivlerin uğuru bakalım sana ne getirecek bu gün?

кıямızıℓı dedi ki...

:) umarım güzel birşey getirir gerçekten uğurları olduğuna inanırım...