17.5.09

en kötüsü


En kötüsü bu işte,
ne istediğini bilmemek...
Kpss ye hazırlanıyorum kadrolu bir öğretmen olmak için.

Ben öğretmen olmak istemiyorum ki...
Çocuklara tahammül edemiyorum,şu cümleleri kurmaktan nefret ediyorum:
"Ali,önüne dön!"
"Ayşe,yanındakiyle konuşma!"
"Fatma,dersle ilgilen."
"Hasan,yerine otur."
"Ahmet,düzgün otur."
....................................

"Çocuklar susarmısınız!!!"
"Kapa çeneni bi yaa!!!"
"Kes sesini!"
"Dinleyin!!!"
"Susun!!!"

.................................

Ve benzeri bir sürü sonu ünlemle biten cümleler kurmak istemiyorum.
Kendimden üst konumdakilerin her dediklerine tamam demek istemiyorum.
Kumaş pantolon ve deri klasik ayakkabı giymek istemiyorum.
Gömlek bluz falan giymek de istemiyorum.
Eteğim dizimde diye uyarı almak istemiyorum.
Sene sonunda sınıfta bırakma hakkım olmadığı için en kötü öğrencileri bile geçirmek istemiyorum.
Doğumu yaz aylarına getirmeye çalışmaya uğraşmak istemiyorum.
Kadrolu öğretmen olup ideal gelin adayı olmak istemiyorum.

Ama oturup kpss ye çalışıyorum...

Nasıl bir çelişkidir bu kendimle???
Mutsuzum ben,mutlu olabileceğim bir mesleğe sahip olamayacağım için.
Şimdi çok geç maalesef...

Nolur bana kimse hiçbirşey için geç değildir demesin!
Bazen geçtir işte,dönülmez geriye ve değiştirilemez bazı şeyler.
Yaşadığım işte öyle birşey.
Dönüşü yok henüz başlamamasına rağmen.
Peki ben ne olmak isterdim...

Ben BEN olmak isterdim yaptığım işte de...
ama o iş için artık çok geç...


6 yorum:

MoonSun dedi ki...

Belki meslegini degistirmek icin gec kalmis olabilirsin ama o yolda ilerlemek zorunda degilsin, bambaska sevdigin bir ugrasini meslege donusturup girisimci olabilirsin bence :)) Her zaman bir umut olsun ve kendine kapilari kapatma :)

Biliyor musun ben aslinda moda tasarimi kazanmistim ama gitmedim, o donemlerde daha gecerli olacagini dusundugum bir meslege yoneldim, onu da severek yaptim ama moda hep icimde kalmistir benim :)) Bak simdi nelerle ugrasiyorum, kesiyorum dikiyorum falab :P Sevdigin bir seyle ugrasmak icin hic bir zaman gec degil :) Hem belki cok seveceksin baslayinca isini :)) hadi ama biraz pozitif ol :))

ALIK KIRMIZI BALIK dedi ki...

sen kendi moda tasarımını yapmaya başladın ve harika gidiyorsun gerçekten :)
ya aslında ben öyle çok kötümser bi insan değilimdir normalde,böyle neşe doluyor insan hayat ne güzel modunda yaşarım hayatı ama işte şimdi normal zamanlarım değil,herşeyi sorguluyorum bu aralar,kendimi,seçimlerimi,seçmek zorunda kaldıklarımı,yaşadıklarımı,yaşamak zorunda kaldıklarımı,inançlarımı,inanmayı...

herşeyi sorguluyorum işte...

öğretmenliğe gelince,yaptım 2yıla yakın bi zaman,ücretli ve dersane olmak üzere.gerçekten bana göre değil ama neylersin böyleymiş yazım diyorumm demek istemiyorum.bilmiyorum...

sufi dedi ki...

Sen sen ol da, Şefkat merhamet ve çocukluğunu asla kaybetme.Başarılar balık.

ALIK KIRMIZI BALIK dedi ki...

Öyle öğrenciler var ki,insan sabredemiyor.Umarım şans benim yanımda olur...sağol...

_zAhİr_ dedi ki...

Doğumu yaz aylarına getirmeye çalışmaya uğraşmak istemiyorum. lafa bak yaa nerden geldi aklına bu :)

Arzu Pınar dedi ki...

neden geç? daha çok gençsin. ne istiyorsan onu yap.36 yaşındayım ben, bugün bir arkadaşla 26 yaşındaki fotolarımıza baktık ve keşke o zamanki kadar mutlu, dertsiz, tasasız, sorumluluksuz olsaydık dedik.
pes etmezsin umarım.