4.5.09

Genotip or Fenotip?

Yüzüm halama benziyor diyorlar ama halam esmer kara kaşlı kara gözlü ben babam gibi kumral saçlı,buğdaya yakın beyaz tenli ve mavi gözlüyüm.

Tip olarak böyle babama ve halama benziyorum zira boy pos olarak anamın tarafına benziyorum.
Halalarım maşallah boylu poslu hatunlar,nerden baksan halam 177 falan ben gene 157,topuklu ayakkabı falan da giymiyorum böyle fazla yer kaplamadan dolaşıyorum.

Sonracığıma bileklerim aynı annem gibi incecik,bilezik satarlar ya kuyumcular işte onların en küçük boyu bile bana büyük gelip bileğimden düşüveriyor.Beni alacak adamın en az 3 bilezik fazladan takması lazım :D

Parmaklarım desen onlar da incecik,yüzük falan yok yani bana göre,hele şu yüzük parmağıma yüzük alacak zatı muhterem kişilik olursa bir gün inşallah küçülttürmeyi akıl eder :p


Ayaklarımda öyle incecik yaa,şu babetler misal hep bol gelir çünkü 35 numarasını yapmazlar,
yapsa da tontiş ayaklılara göre yaparlar.böhüüü.Şu hani düğünde neyim açık fantazi topuklu ayakkabılar giyilir ya ben bulamam onlardan,hepsi bol gelir 36 denerim boydan olur ama o da boldur.üff.şu apartman topukmudur mantar topukmudur nedir o ayakkabılar çok hoşuma gidiyor mesela ama henüz bol gelmeyenini bulamadığım için alamıyorum.Gidiyorum babet beğeniyorum böyle acaip hoşuma gidiyor ama olmuyor alamıyorum.üfff.Çok fena birşey bu ya.Neyseki kışlık ayakkabılarda,sporlarda,çizmelerde sorun yok.Ama yazlık ayakkabı almak tam bir eziyet benim için...

Sonracığıma 36 beden olmayı başardığım için çok mesudum.Malumunuz öğretmen olmak üzereyim ki geçen yıl falan çalıştım zaten o ayrı mevzuu neyse işte benim kumaş pantolon giymem gerek ama geçen yıla kadar 36 beden pantolonlar bana bol geliyordu...Artık tam geliyor toto büyüdü tüü tüü maşallah :D

Bu arada dipnot bizim cakcak civcivler rahmetli oldular.Daha da civciv almam aldırmam yazık günah hayvanlara ya,yumurtadan yeni çıkmış civcivi satanları da kınıyorum!

Yaa aslında bugün bambaşka bir konuda yazmak geliyordu içimden ama neyse :)

16 yorum:

delininbiri dedi ki...

insanlar 36 beden olmaya çalışıyor ya..bense 40 bedenden kurtulmak için her gün 2 saat spor yapıp canımı çıkarıyorum..adaletin bu mu dünya! kendimle dertleşiyorum şu anda, rejimin başıma vurduğu şu dakikalarda yazını okumak pek iyi gelmedi..içimi buraya döktüm..afedersin :D

bi dost dedi ki...

ahaha fazla yer kaplamadan dolaşıyomuş, yerim yerimm :D

yaw benim de bileklerim barnaklarım çok ince böhüüğğ:( parmaklardan memnunum gerçi güzel duruyo keratalar ama bilek çok uyuz:( koca koca saatleri nası seviyorum ama takamıyorum çok kötü duruyo:(

bi de senin ayakların hadi küçükmüş de ondan bulamıyon, benimkiler küçük de değil, 38 numara kendileri ama inceliğini ne sen sor ne ben söyliyim.. bi ayakkabı bakıyon, dediğin gibi babetler işte mesela, ayağım içinde oynuyo onun resmen.. gıcık durum:(

36 beden mevzusuna gelince de, ben de bi kaç yıldır 36 olmayı başardım ama kilo alarak değil vererek ahaha:D sen yine de fazla büyütme totoyu, olmazsa diktirirsin pantolon, ya da etek falan giyersin yani onun çaresi var ama koca totolu bi insan olursan zorr :Pp yuvarlanıverirsin :D

кıямızıℓı dedi ki...

Delininbiri

annem yok bu dünyanın adaleti ondan eminim şahsen :)
Ama bi ara 34 beden elbiseleri bile daraltacak kadar zayıftım zira annem kilo alınca insana benzediğimi söyledi.Ayrıca rejim yapmak zor cidden ya :S hani şahsen ben yapamam gibi geliyor...Allah kolaylık versin vallahi umarım zayıflamayı başarırsın istediğin gibi...

кıямızıℓı dedi ki...

Bi dost

:D valla boy da yok kilo da dünya üzerinde cüzi miktarda yer kaplamaktayım :)
Valla seninkide kötüymüş yaa,şu ayakkabıları kime neye göre yapıyorlar anlamıyorum zaten,sanki herkes standart ölçülerde ayaklara sahip olmak zorundaymış gibi!Parayı bulunca kendime özel ayakkabı yaptırıcam ben bee verdim kararımı :)
Yok yok totoyu daha fazla büyütmem,zate büyük daha da büyürüse piknik tüpü misali yaşayamam vallahi,beni bozar :D

Pilli-Cadi dedi ki...

eneeeeeeeeeeee ayni bennnn
ayakkabi konusunda ayni senin yasadiklarini yasiyorum nar kirmizim.
ne kadar berbat birseydir bu ya.
simdi genelde ayaklar böyle enlemesine oluyor ya onlara göre yapiyorlar bizim gibi kücümen ayaklilar öyle anca bakakaliyo:D
halbuki bize göre yapsalar bize daha cok yakisicak onlar:P hihhh
bi de mantar topuklulara ben de bitiyorum.

кıямızıℓı dedi ki...

Yazık bize günah bize!
Ayakkabı firmaları sesimizi duysun yaa,bu ne bitmez çiledir hayır bu kadar mı azınlıktayız bizi kaile alan ayakkabı firması yok onu anlamıyorum yaa...
Şu mantar topuklardan bi bulsam ayağıma göre ahh cici kız olcam ama ne çare ben böyle spor ayakkabılarımla spor takılmaya devam edicem sanırım ilelebet :D

babegazelle dedi ki...

kızııım civcivlerde hastalık var ha yeminle bugün yeğenlere gittim onların da civcivi ölmüş ağlaşıp duruyolardı

ben de halama benziyorum ama halam şuan malesef pilates topu formatı almış durumda arkadan iteklesen yuvarlanır bide bodur anlamadım ben surat benziyo ama kadın hem şişko hem bodur e hadi boydan yırttım ya ilerde ben de onun gibi şişersem allah korusun yarabbi yaaaa anam tarafı güzel karı kaynarken tut halaya çek olcak işmi yaa üffff kendi kızı bile benzemiyo ben kadaaaaar

victoria dedi ki...

aboo benim de toto büyürseee? :D

ayrıca civcivlere yine taktım yine taktım, yazıııkkk :(

HaYaL MeYaL dedi ki...

O kadar tatlı yazmışsın ki, ne yorum yazağımı bilemedim.. Civicvlere üzüldüm, zaten fazla yaşamazlar demiştim sanrım o zamanki yorumumda :) Ayrıca rresimdeki ayak senin mi :D Seninse o conversi bires sil bea :D Hayır canım öle tertemiz de giyilmez converse ama ne bilim xD
Bu arada boy postuna bakılırsa çıtı pıtı bi hatunsun, tıpkı yazdıkların gibi :) Hiç 36 beden olamadım, ama yazdıklarını okuyunca sevinsemmi bilemedim :)))

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

ya anneannem o civcivler en fazla 2 günlük o yüzden öldü dediler,küçücük hayvanları öleceklerini bile bile satan satıcıya küfrettim!
:D kız halaya oğlan dayıya benzermiş ten yola çıkarak senin halana benzemen doğal sanki en az benimki kadar benim halalar şişko değil yaa boylu kadınlar ama.Hem kilo olayı genetik değil kişiye bağlı bence.yiyip yiyip yatmazsan çok fazla kilo alacağını sanmıyorum...

кıямızıℓı dedi ki...

victoria

büyük toto iyidir :p yani aşırı olmadığı sürece 90 cm olsa kafi fazlası zarar :D

Civcivler konusunda biz ailecek masumuz,elimizden geleni yaptık yaşasınlar diye ama maalesef...

кıямızıℓı dedi ki...

Hayalmeyal

silmem ben converse lerimi :D
pis pis giymeyi seviyorum,silmem de baane beee.
36 beden olmak güzel zira ince ve küçük ayaklı olmak güzel değil,çok sorun teşkil ediyor...Japonyaya gidip ayakkabı alasım geldi bak şimdi :D

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Gelişim Psikolojisi çalışan kırmızılı, başlığından belli olur ;D

кıямızıℓı dedi ki...

Öğrenmeye geçtim bugün test çözüyom :D

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

senin o incecik minnacık ayaklarınla resim ne alaka peki=) göz zevkim kaçıverdii :D dombul bişi o öylee

кıямızıℓı dedi ki...

hahahha