27.5.09

Gitti...

Anlayamıyorum şimdi bu acıyı,ne kadar zorlasam da kendimi,empati yapmaya çalışsam da
kendi babam hiç gelmemek üzere gidinceye dek gerçekten anlayamayacağım...
Anlayamasam da keşke yanında olsaydım şimdi,hiçbirşey yapmasam da yapamasam da
öylece otursaydım bir köşede...
Sen bana sarılıp ağlasaydın,ben senin ağlamana ağlasaydım.

2 yıl önce söylediğinde babanın hasta olduğunu,atlatır,seninle sizinle yaşlanır diye ummuştum hep.
Ya şimdi,o gitti diye
Ömrü bu kadarmış deyip avutmalımıyız seni,
kadere isyan mı etmeliyiz,inan bana bilmiyorum...

Hiçbir kelime yetmeyecek seni avutmaya,zamanla belki alışır insan yokluğuna,
yaşamaya devam eder bir şekilde ama bir akşam üstü bir şarkı çalınca gözlerin dolar hep...
Özlersin yokluğuna ağlarsın...Sabır dilersin...

Son 2 yılını onun yanından ayrılmadan geçirmekle en iyisini yaptın bitanem,
o çok iyi bir babaydı sende harika bir evlat...
Mekanı cennet olsun....

3 yorum:

NihaL dedi ki...

Evet yaşamayan gerçekten bunun nasıl bir duygu oldugunu bilemez ben bu acıyı yaşayalı 6 yıl oldu ve 6 yıldır görememenın acısı ve özlemii insanı bitiriyo:(( ama bu acı olayı yaşayan arkadasına baş sağlığı dılıyorum dilerim mekanı cennet olur
Allah sabır versin:((

kIrmIzILI dedi ki...

amin canım,allah sabır versin...

duygusalboşluk dedi ki...

bugün tam 1 hafta oldu halen gelmesini bekliyorum sanırım daha da bekleyeceğim gerçekten yaşamadan anlaşılamaz canının bir parçası kopup gidiyor senden kabullenmek alışmak zaman alacak allah sevdiği kulunu erken yanına alırmış diye avutuyorum kendimi yapıcak bişey yok çünkü takdir-i ilahi :((