8.5.09

hoşçakal blog


İlk yazımı 15 eylülde yazmışım nerdeyse 9 ay geçmiş üstünden,o zamanlar blogumun adı
"eflatun düşler"di,düşlerim vardı,umutlarım vardı,bu dünyanın yaşamaya değer olduğunu düşünüyordum,kendimle bir savaşım vardı ve kazanan eninde sonunda ben olacaktım.

Yenildim.
En kötüsü işte bu insanın kendine yenilmesi.
Nasıl ayağa kalkacağım,yola nasıl devam edeceğim bilmiyorum.
Umudum kalmadı.
İnancım sarsıldı.
Mutsuzum hemde o genel mutsuzluğum bunun yanında hiç kalır.
Yüzüm gözyaşlarımla öyle iyi dost oldu ki gözyaşlarım artık bana sormadan akıyor.
Yorgunum,kendimle savaştım ve yenildim,
savaş yorgunluğu nedir bilir misiniz?
Belki bilirsiniz...
Peki yenildiğiniz bir savaşın yorgunluğu nasıl yer sizi bitirir,
bu nasıldır bilir misiniz?
Ben bilmek istemezdim ama öğrendim...

Şimdi anlatsam tüm dertlerimi değişmeyecek ki hiçbirşey kim ne söylerse söylesin
ve ben bunu bildiğim için bu blogun adı uzun bir süredir "anlatsam da"...

Artık biliyorum ki anlatsam da birşey değişmiyor.
Ve bu yüzden gidiyorum.
Beni seven sevmeyen bunca zamandır okuyan,yorum yapan herkese sevgilerimle.
Hoşçakalın.
Hiçbir savaşta yenilmemeniz dileğiyle...



29 yorum:

cesetizleri dedi ki...

napıyorsun bebeğim sen ya..
nereye gitmekten bahsediyorsun beni nasıl bırakabiliyorsun :(
düşlerimiz ne oldu, arada düşsek de düşlerimiz var bizim.
yaz nolur ben dostun olarak da yanındayım.
seni seviyorum lan gel buraya.. :(

defne dedi ki...

hayallerine yüzme öğret ki en ufak bir akıntıda boğulmasın.
Şimdi senin gözüne dalgalar çarpıyor olabilir. ancak ayağa kalktığında göreceksin bu suyun dizini bile geçmediğini..

*Asi-yeah* dedi ki...

Yasadigim ülkede (Hollanda'da) insanlar içlerindeki bosluklari doldurmak, huzur veya teselli bulmak için dinlere basvururlar. Zaman zaman trance festivaller düzenlenir, meditasyona önem verirler, yoga kurslari hat safada, kiliseler her köse basinda ve her dinin mutlaka -en azindan büyük sehirlerde- en az bir tapinagi/mescidi var. Onca insan teselli için dini basvuruyorlarsa, vardir bunda da birsey. Istersen sen de dinine yönel, huzurunu ve tesellini bul, kötülüklerden arin. En güzel tavsiyem bu olucak. =)

melankolikdeli dedi ki...

"ever tried. ever failed. no matter. try again. fail again. fail better"samuel beckett

LiberterKedi dedi ki...

Merhaba uzun zamandır blogunu takip edip,yorum yapmayanlardanım. Gün geçtikçe insanlar yazmayı bırakıyor, bazıları üretemediği için, bazıları, sanal ortamdaki tehditler yüzünden ve bla bla gibi sebeplerden. Cezmi abinin bir sözü vardır" hayalerini yak, evini ısıt" elinde hayal kalmama gibi birşey yok. Bunalımlı bir dönemin olsada bence bunun etkisinden kurtulabilirsin. Bunu ise yazarak çok iyi yapabilirsin. Hayatta hiç kimsen yoksa kelimeler sana yardım eder. Hiç kimse sevmiyorsa sözcüklerinle seni seven bir benlik yaratabilirsin. Bu iki örnek kısıtlıca genişletile bilinir. Şizofrenikte gelebilir ama dediğim gibi hayallerin ve kelimelerin sana yardım edecektir.-ettiği gibi.-

Umutlu yaşamak azap getirir...

ama insan bu azabın üstünden geldikçe özgür bir birey olacaktır. Bunu bir çoğumuz yaşadıklarımızla öğrenme yolunda ilerliyoruz. Bu yüzden yeri gelecek ağlayacak, yeri gelecek kanayacak, yeri gelecek intiharın eşiğinden dönecez ama hiç bir zaman pes etmemeliyiz. Bunun kanısındayım. Birey kendi yarattıklarının kölesi olduğu için üzüntüleri yaşamaktadır. Seni üzen ve üzüldüğün nesneler, objeler, kişiler senin yarattığındır. Bunları yıkmak, yeni bir forma sokmak senin elinde. Yeterki bırakmayıp mücadele et.

ve unutma ki: " yarattıklarının kölesi olursan, bu azap seni köleleştirecektir"

..bundan sıyrılabilirsin kırmızılı, bu yüzden bence göz yaşlarının ruhunu son bir kez yıkamasına izin ver ve son kez ağladıktan sonra düşün, "Hayatında mücadele edersen neleri kazanabilirsin"...farkında olduğunu düşündüğüm için bence başarabilirsin. Sadece uyanıp, yarattıklarının kölesi olmaktan çıkmanı temenni ediyorum. KAlemin daim olsun.

LiberterKedi.

babegazelle dedi ki...

ya nolduuuuuuu ya tatlım kötü şeyler olur burası senin zaten iyisiyle kötüsüyle içini döktüğün bi yer niçin gidesin bunalmışsındır yuaz buraya ya da yazma ara ver elbet geçer gider gene canın gelip buraya bişiler yazmak ister bence yapma :(

babegazelle dedi ki...

yani sonuçta biz hiçbişiyi değiştirmek için yazmıyoruz blog tutunca dünya daha iyi biyer olmuyo istediklerini sana vermiyo bu bi deşarj o kadar ne derdin varsa çözülür takma kafanı

Toph dedi ki...

Noluyor kuzum? Nereye gidiyorsun. Biz bu blogları ağlama duvarı olarak kullanmıyormuyuz ztn amacımız sıkıldığımızda yazayımda söveyimde hafifleyeyim biraz demek değil mi? Sen şimdi nereye gidiyorsun? Gitme sövmeye lanet etmeye devam et yada hayallerini yazmaya devam et nası olsa sen rahatlarsın dünyada değişen bişey olmaz ama yinede içde bırakmamak lazım yazmak lazım:/ yazmaya devam etmelisin bence..

bi dost dedi ki...

ne oldu ne bitti bilmiyorum ama, bu yazı bıcır bıcır görüntünle çok tezat olmuş :S anlatsan da bişey değişmeyecek evet, ama içinde kalmamış olacak en azından. ne diyor söyleyeni kötü kendi güzel olan şarkı? "ağladıkça dağlarımız yeşerecek, göreceksin.." yapma böyle, bizi özleyince hangi sorunun daha iyi olacak ki?

cansudere dedi ki...

cnm yazını okudum ve sankı benı anlatmışsın benden bahsediyorsun gibı geldi. bende hayattan cok yoruldum ama pes etmiyorum dim dik ayakta durmaya calışıyorum sende kendinı toparla silkelen hayatta ne yaşanmış ise herşeye ama herşeye ragmet yaşamak nefes almak cok güzel sevgiler......

Bery dedi ki...

sen düştüysen ben kaldırırım. ayakta duramam dersen sırtımda taşırım.

ESRİK dedi ki...

Hoşçakal...Gelirsen buralardayız... Hatta kalmaya karar verirsen çok da mutlu oluruz...

ZIBBIDI dedi ki...

gidince daha mı iyi olacak herşey?

Sonuçta senin rahatladığın yer olmalı burası.iç karartıcı şeyler yazıyorsan bunları neşeli şeylerle değiştirsin negaztiflikten kurtulursun.sen düşün taşın öyle karar wer.We neşelendiğin şeyleri yazmak gerçekten artı bir neşe weriyor..

Hadi git marketten mantıklı bi karar al gel hadi bakimm..:D

gp maksimov dedi ki...

gecer tez zamanda umarim, hepimizin basina gelen seyler bunlar. umuma yazmiicak isen kendin icin yazmaya devam etmen nacizane onerim olur. asla yapmaman gereken sey asi-yeah'nin tavsiyesini dinlemektir. sen zaten bunu yapmayacak kadar akilli bir kadinsin.

Adsız dedi ki...

slm ben de okuyup yorum bırakmayan hayırsız gruptanım :)
arkadaşım, bir sıkıntıyla karşılaştığımızda ilk anda bize dağlardan büyük ve ağır gelir.ama zaman geçtikçe ve alıştıkça aslında hiç de büyük olmadığını yada sandığımız kadar acıtmadığını farkederiz. gelecekte, bizi eğiten bir tecrübe olarak yüzümüzde acı bir tebessüm kadar iz bırakır.
Zaman aktıkça ne üzüntüler daimdir ne de sevinçler. Herşey er yada geç geçiyor, bitiyor. Bu gaflet anlarında herşeyin bitmediğini farketmek esas olan.

öykü dedi ki...

Kırmızılım
Oyle bırakıp gıtmek yok..
Sıkıntılarn vardır..
Bırakırsın blogunu boyle bız bakarız bı kac gun guvende olur..
Dagıtınca bulutları doner yıne yzarsın
bu yazıyı bız gormedık..
Bu post u sıl lutfen
ve kendını bı an once toparla..
Beklıyrouz
sevgılerımle.

MoonSun dedi ki...

Canim Kirmizilim,

bak hepimiz ariyoruz ve ulasmaya calisiyoruz bir seylere, hemen pes etme eninde sonunda cozulur sorun her ne ise... biraz dinlen ve geri gel bize olur mu ? Ben bunu bir veda degil birazcik tatil olarak algiliyorum bilesin !

Pilli-Cadi dedi ki...

hooop bi dakka noluyoruz ya nereye gidiyosun kizim aaaa olmaz öyle cabuk gel kisacik bir ara ver sadece. inan hicbir sey blogunu birakip gittigine degmez. olmaz yahu kal burda hadi seviyoruz biz seni kirmizi kirmizi

Cimbakuka dedi ki...

Pardon ama nereye???

Çabuk dön geri...

delininbiri dedi ki...

bazen iyi gelir böyle bırakıp gitmeler..gitmeye karar verdiysen iyi bir sebebin vardır elbet..seni okumak keyifli..burda olmanı, hep yazmanı tercih ederim ama geri dön de diyemem..nasıl daha mutlu olacaksan öyle davran..

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Döndüğünde yine sen anlatacaksın, biz dinlicez.. Ama gitmek kararı senindir. Pişman olacağın kararlar vermezsin sen zaten.. Vardır bildiğin yavrumo..

Gökhan dedi ki...

:S

Evren dedi ki...

yenilginin en güzel tarafı güçlenip dönmektir hayata... güçlendiğinde ki güçleneceksin mmutlaka bekliyor olacağız...

buraneros dedi ki...

Çok da keyifle okuyorduk.İçtenliğinin ve farkındalığının,ve uslubunun hastasıydık...Nereye...Çabuk dön,uzun olmasın gitmeler...Vardı dediklerin eminim hala var.Kimya hocamızın bir teori üzerine kulağımıza küpe yaptığı cümlenin daha doğrusu kanunun bir kısmını yazim buraya:Hiç bir şey varken yok olmaz.Senin yazının birinci bölümünde dediklerinin hepsini gördük biz sende...Sen kolay teslim olacak biri değilsin...Bu sadece ufak bir çekilme olsun,daha dik ve rüzgar bir savaş için...Lütfen bırakma, sadece bir süre dinle ve dinlen...sevgiler

HaYaL MeYaL dedi ki...

En kısa zamanda hallet kendini ve geri gel.. Yani derdin her neyse bitir, düzelt, ya da başka bişey yap ama gel.. İlk okuduğumda yorum yazmıyım, şakadır, kakadır falan dedim ama bakıorm ki işi ciddiye bindirmişsin.. Senin yazılarında kendimi bulmakla birlikte;gülerek eğlenerek okuyodum.. Hatta ufaktan bi arkadaşlık, paylaşımın verdiği dostluk bile oluştu sanmıştım :)

Eğer yetkililere sesini duyuramamaktan yanaysa sıkıntın, sen söyle,konuşmaktan, derdini anlatmaktan asla vazgeçme, çünkü en doğrusunu sen yapıosun :)

Sevdim seni,kalbim senlen, 4 gözlen bekliorm >>>

aerodinamik yar dedi ki...

gırmızılımmmmmmmmmmmm :((((

cesetizleri dedi ki...

hala mı yoksun :(
ya niye yaptın bunu bize. döveceğim seni illa ki döneceksin.

bi dost dedi ki...

çok uzun sürmedi mi bu?

yaaaaa delirtme beni bak! zaten minnacık bişeysin döverim hıhh

pi dedi ki...

Bir Samuel Backett sözüyle seslenmek isterim;

Hep denedin. Hep yenildin. Olsun...

Yine dene, yine yenil...

Daha iyi yenil.