18.5.09

Karışır kafam,içim daralır...


-Dün pikniğe gittik,tüm börtü böceklere ve kaşınıp durmama rağmen çok eğlendim.
Ortada sıçan oynamayı çok özlemişim!Birde cedric'e sonunda voleybol oynamayı öğrettik gerçi biraz boydan kaybediyo ama olsun.Sonra bide topa kafa atmayı öğrettim,saçım başım dağıldı :)

-Finallere 2 hafta kaldı durum Allah'a emanet.

-Bilhassa O'na sert yapmayacakmışım,cici kız olacakmışım...Sonrasını zaman gösterecekmiş.
Bu kadar mı belli ediyorum acaba duygularımı.Ediyorsam ediyorum ama bu piçliğin sebebi ne?
Resmen oyun oynuyoruz!Benim piçlik yapmam batıyo paşama.Hem ben o kadar sert değilim.
Değilim dimi blog ya?Ya biraz sertim eyvallah da-evet bingo eyvallah!Ağır abi kelimesi ve ben cici bir kızım(!)yanlış kullandım blog kusura bakma.Off.Ben değişemem hiçkimse için sanırım yani.
Aslında değişmemi istemekmi bu,biraz cici kız ol,suyuma git.Bütün erkeklerin istediği bu değil mi?Bak belki de bu yüzden benim ilişkilerim uzun süremedi hiç,ben hiç cici kız olmadım ki!
Cici kız olmaktan korkmuyorum ben,yararıma bile olabilir ama ona karşı gayet cici olup,sonra o gider başka biriyle sevgili falan olursa o zaman işte onu öldürebilirim.Hem sonu belli olmayan birşey için neden uğraşayım ki?O kadar aşık değilim bebeğim kusura bakma!
Ama blog biliyorum ki,Allah'ın uyuzu,inadı,gıcığı benle O başa çıkabilir...
Ne yapmalıyım blog?Nasıl davranmalıyım?
Dengesiz bu çocuk ya,aylardır başa sarıyoruz sürekli gerçi ilk kez bu kadar açık ve net bir konuşma oldu.Zaman gösterecekmiş evet tek doğru cümle buydu ama ne kadar zaman???
Herşeyin belirsiz olduğu hayatıma bir belirsizlik daha kattın canım,teşekkür ederim!


Hiç yorum yok: