3.5.09

Özledim-Özlüyorum-Özleyeceğim


Konsere gitmeyi,
Adalarda amaçsızca dolaşmayı,
Köpekli parkı,

İsmail'in çaldığı mekana gidip,trakya havası çıkınca kalkıp göbek atmayı,
Kelebek misali,karakutu ve duygusal boşluk'la yaptığımız herşeyi,
Ada sokaktaki evimizi,
Kampüs yolunda yürümeyi,

Birileri görür diye düşünmeden sarmaş dolaş sevgiliyle dolaşmayı,
Gülmeyi,güldürmeyi,geyik yapmayı,
Kızkardeşimi,
kızkardeşimle birlikte film izlemeyi
hatta
tam uyuyacağım vakit ışıkları kapattığımızda
onun ablaa diye başlayıp
birşeyler anlatmasını
sonra beni güldürüp uykumu kaçırmasını,

Trenle İstanbul'dan Eskişehir'e ya da Eskişehir'den İstanbul'a gitmeyi,

Kadıköy'den Beşiktaş'a vapurla geçmeyi,

Osmangazi'nin bahçesini,

Tantuni yemeyi,
222 ye gidip içip deli gibi dansetmeyi,

H-bar da gündüzleri bira içmeyi,
-Şu karakutu yüzünden alkolik olacaktım az kalsın yaw :p-

Yarını düşünmeden yaşamayı,

Hayal kurmayı,

evet en çok hayal kurmayı ÖZLEDİM...

ps.Fotoğrafı Osmangazi Üniversitesi kapalı spor salonundaki Nev konserinde ben çekmiştim.

20 yorum:

Gökhan dedi ki...

neden eskişehire uğramıyorsun ki tekrardan?? bide osmangazinin bahcesini nasl özledin merak ediyorm.. ben nefret ediom bide mühendislikte olunca ta...

кıямızıℓı dedi ki...

Vallahi çook uzağa düştüm,gelemem şu aralar zaten imkansız.
Biz akşamüstüleri orda oturmayı çok severdik be yurtta kalırken :)
Mühendislik tarafına hiç gitmedim walla orası bana göre ogünün bahçesi falan değil,benim bahsettğim bölge tıp ın orası.

Gökhan dedi ki...

hangi bölümde okuyordun merak ettim. gerçi bizim mühendislik baa iyi oldu bizim bölüm hocası rektör yardmcısı olduktan sonra. bida havuz yapıolar biizm ora. Bu arada msn adresini eklesem bi sorun olurmu ? Sohbet ederiz arada

HaYaL MeYaL dedi ki...

pff ben de okurken özledim bea yaşamadığım halde.. Bunda şu an dinlediğim ve nerden geldiğini anlayamadım edip akbayram-hasretinle yandı gönlüm şarkısıda etkili olmuş olabilir ama ne bilim içim burkuldu, ağlayasım geldi..

кıямızıℓı dedi ki...

gökhan ben anadoludaydım iolp namı diğer aöf ingilizce öğretmenliği ama dumlupınar da kaldım o sebeple sizin oraları iyi bilirim ;)
ekle walla konuşuruz sorun olmaz hem sorun olcak olsa alenen yazmazdım :)

кıямızıℓı dedi ki...

Hayal Meyal

Bazen birşeyleri özlüyoruz işte...
Bir şarkı dinlerken,bir şiir okurken ya da bir fotoğrafa bakarken.
Ben bugün bunları bir cafe de yanımda 3 kişiyle otururken,boşluğa bakıp yalnızlığımı hissettiğim o an da özledim...

HaYaL MeYaL dedi ki...

Bugun aynı özlem duygusu ben de de hakimdi, hele de şu sıcak havayı fırsat bilip sevgilisylen sokaklarda alalade dolaşan insancıklar yokmu :D GElde katil olma sonra :D

кıямızıℓı dedi ki...

varya o çiftlere gıcık olduğum kadar başka hiçbirşeye gıcık olmuyorum!
nerdeyse 24 yaşındayım ve bu şehirde hiç sevgilimle elele gezmedim daha da nişanlanana kadar gezemem,gezmem...Hani gezsem ne olcak annem,babam birşey diyecek değil de insanların nasıl dedikoducu olduğunu biliyorum ve bu yaştan sonra anneme babama kimsenin benimle ilgili herhangi birşey söylemesini kaldıramam...

victoria dedi ki...

özledimm teninin kokusunuu özledim
özledimm sımsıcak nefesini özledimm dırırım diye gircem ben de şimdi :D

кıямızıℓı dedi ki...

ben aslında bugün eski sevgilimi çok özledim,böhüüü

HaYaL MeYaL dedi ki...

ayyy keşke senin gibi olabilseydimm.. Gezdiğim günlere dönüp dönüp tükürüyorum yüzüme :D Ama yine de kıskanıorm bea :D

кıямızıℓı dedi ki...

:) valla bende bazı günler için tükürüyorum,bazılarını özlüyorum.
öyle yaşayıp gidiyorum işte...

Karakutu dedi ki...

yaaa....Nev ve eskişehir ve o gece ve o günün sabahı.deli gibi yağan yağmur. ühühü bende özledim :((

кıямızıℓı dedi ki...

evet yanında yolda görünce Nev'i tanıyamayan ben,benim mal gibi kimdi o beee soruma gıcık gıcık bakan Nev...
Bugün de burger king te Arka Sokaklardaki Ali varya onu gördüm ama ben tanımadım tabii Seçkin tanımış bak bak dedi:)
Baktım harbi hoş çocukmuş Allah için :p Yanına gidip bi öpücük isteyecektim ama ayıp olmasın dedim yanımdaki oğlanımsı tiplere :)

Hayalbemol dedi ki...

Özlemlerimiz olmasa, çekilmez bu hayat. bazı özlediklerimize geri dönemiyoruz işte o kötü.

bi dost dedi ki...

nev'in yanından geçip, kimdi o bee mi dedin :DD

кıямızıℓı dedi ki...

hayalbemol

Yine de özlemeye değer insanlar olması ve özlemeye değer şeyler yaşamak güzel be :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

off sorma ya :D
yaptım evet onu da yaptım :)

MoonSun dedi ki...

Kirmiziliiiii ahhh bir bilsen ben de neleri ozledimmm :))

кıямızıℓı dedi ki...

Benimkilerin birçok katıdır senin özlediklerin be canım :)