19.5.09

Portakal Çiçeem


Geçen hafta çok bunalımlı olduğum bir gün,salıydı sanırım ya da çarşamba yalan atmayım,
gittim kendime bi arkadaş aldım,turuncu bi japon balığı...
Kendisi çok şeker ve dans etmeyi seven bi balık olup,bilgisayar masamın üstünde bulunan
fanusunda yaşıyor,mutlu mu bilmiyorum ama beni gülümsettiği kesin!
Adınıda portakal çiçeem koydum,ama bak portakal çiçeği değil
PORTAKAL ÇİÇEEM,çünkü o benim :)

Bu arada şu ağır bunalımlı dönemimin ağır kısmı geçti,bunalım kısmı kaldı...
Artık ağlamıyorum,dün gece elveda rumeliyi izlerken 1saat ağladım gerçi onu saymıyorum.
İyiyim yani en azından daha iyiyim.Mantıklı düşünmeye başladım,mantıklı kararlar alıp
mantıklı davranışlarda bulunabiliyorum.Zira duygularıma yenik düştüğüm 10 gün boyunca ağlamak ve evden çıkmamak ve kimseyle görüşmemek dışında birşey yapamadım.
Saçmaydı belki ama içimden ağlamak dışında hiçbirşeyin gelmediği bir dönemde,elimden de başka birşey gelmedi...Annem yanımdaydı,babama sarılıp ağladım.Ne kadar sevildiğimi anladım,
bunun için de ağladım.Sonra geçti işte kendiliğinden...

Hala bazen ağlamak geliyor içimden ama ağlamıyorum bugünlerde.
Hiçbirşey yapmasam da ağlamıyorum...

Portakal Çiçeem diye sesleniyorum sonra portakal çiçeem daha bi başka yüzüyo sanki,
gülümsüyorum...


6 yorum:

MeLankoLia dedi ki...

Bahar carpıntısıdır cnm :D

diamandi dedi ki...

kedidir kedi :)))

mry dedi ki...

Melankolia

Bahar geçti yaz geldi benim çarpıntım geçmedi:)

mry dedi ki...

Diamandi

Ne kedisi yaw :p

wmina dedi ki...

aa ağır buLanımlı zamanları geçirdim ben kuzum.. bence seninde geçiştir artık bak yaz geldi xD

mry dedi ki...

geçiştirdim walla artık:)
Yaz geldi gevşedim böyle mal bi rahatlık geldi üstüme :)