3.5.09

Sweet dream?


*Pazar olmasına rağmen erkenden kalktım çünkü civcivlerinin öldüğünü sanan Cedric anıra anıra ağlamaya başladı gerçi başta bizde öyle sandık ama hayvanlar bayılmış sadece gerçi şu anda durumları ağır ama cak cak diye tiz bir sesle cakcaklamaktalar.Bakalım yaşama ihtimalleri var ama ölebilir de tabii.

*Bugün hava güzel,güneş parlıyor evet evet ben de kaynağı güneş olan bir neşe var.

*Pazar prensiplerimi bozdum dışarı çıkacağım bugün!Vatana millete hayırlısı olsun :p


*Çok saçma sapan bir rüya gördüm güya birileri photoshop ta benim erotik,sexy fotoğraflarımı yapmışlar,gerçi fotoğrafları göremedim ama muhtemelen kafamı alıp yerleştirmişlerdir fotoğraflara.Sonra benim babamın bi kuzeni var ama benim yaşlarım da o görmüş fotoğrafları,bana telefon ediyor Kırmızılı böyle böyle fotoğraflar dolaşıyor internette ne yapacaksın falan diye bak diyor bi de dikkat et baban görmesin.Ben hiç ciddiye almıyorum yani alıyorum da nasılsa fotoğraflardakiler ben değilim photoshop ürünü fotoğraflar olduklarını bildiğim için korkmuyorum,panik falan yapmıyorum.Sonra karakola gidiyorum ayna varmı diye bakıyorum yokmuş.puhhaha.Neyse orda polisler var tabii doğal olarak ben şikayette bulunacağım falan diyorum ama geçen gece beni tanıştırmak istedikleri o kumral hoş oğlan yoktu o karakolda tabii rüyamda o da yani yanlış anlaşılmasın.Neyse bu gece ki rüyamda başka bir karakola gidip benim kumral hoş oğlan orda mı diye bakmayı düşünüyorum:)
Bu arada erotik pozlarımın akibeti ne oldu hiçbir fikrim yok,sabahın 7sinde uyanan babam ve annemin sessizlik içindeki seslerine uyandığımdan dolayı,fotoğraflar hala net aleminde dolaşıyor olabilir:)

*Hemen yukarıda anlattığım rüya içinde polisler olan ilk rüya değildi zira periyodik aralıklarla içinde polisler olan rüyalar görüyorum....


*Dünden beri düşünüyorum bugün ne giyeceğime hâlâ karar veremedim...

*Veee iyiyim ben ya :)


*Bide karakutu yla biz yurtta kalırken tabii sigara içiyorum ben o zamanlar,sigaranın üstüne isim yazarak bide dua ederek sigarayı hiç konuşmadan içerdik güya büyü yapıyoruz.Tövbee tövbee bak karakutum çatalkaram ben çok pişmanım şimdi.Nerden aklına geldi be deli diyeceksin durup dururken bakınız yukardaki fotoğraf!Vallahi nasıl bi resim foto neyim koysam diye ararken bunu gördüm dosyaların birinde aklıma da o saçmalığımız geldi hani dumlupınar yurdu 1.blok TV odasında sabahlara kadar sürterdik ya ahh ahh.Yaşlandık aq!

*Herkese iyi pazarlar,herşey gönlünüzce olsun :)

Köşe yazarı kıvamında oldu ya bu veda neyse idare edin annem,öptüm sizi!

14 yorum:

bi dost dedi ki...

resim ne güzelmiş yaw, ilk defa sigaraya özendim:D

ayy sabah sabah çocuk zırlamasıyla uyanmak.. böğğk! bu sefer dövebilirsin sedriki hak etmiş:P

öptüm

MoonSun dedi ki...

sigara icesim geldi :))

Ruya polisiye roman gibi olmus, istihareye yatsan belki devami gelir, senaryosu olan ruyalara bayiliyorum nedense :))

gp maksimov dedi ki...

bu polis meselesi zannettimden ciddi imis. ah freud...

кıямızıℓı dedi ki...

Bi dost

evet fotoğraf oldukça iyiymiş kuytudan çıkardım onu ama ben hiç özenmiyorum artık:)
Ya kaldırabilseydim kendimi dövecektim vallahi çok sinir oldum!

кıямızıℓı dedi ki...

MoonSun

İçme kız sigara falan!

Vallahi benim bu rüyalarım ilginçler gerçekten paso böyle enteresan rüyalar görüp duruyorum,sonra tekrar uyumayı denedim ama maalesef başaramadım,arkası bu gece artık:)

кıямızıℓı dedi ki...

gp maksimov

Yok yaw polis meselesi falan:)
Bu ara dipnot kpss den sonra Freud'un rüyalara dair tüm kitaplarını okumayı düşünüyorum!

gp maksimov dedi ki...

2 tane bildiim, birini (on dreams) de sallayabilirsin hatta. nacizane tavsiyem, Lacan mesele ruya ise.

кıямızıℓı dedi ki...

Tamam temmuz da bulur alırım kitabı ve okurum,zaten polislerle de münasebetim rüya dan öteye gitmiyor,
endişelenmene gerek yok :)
Jacques Lacan evet bu ismi unutmamalıyım...

sufi dedi ki...

Resim ne biçim imrendiriyor insanı. ben de sigaraya kalpler çizip içeceğim şimdi bakalım ne olacak?Karakol ve polis rüyaları güçleniyormusun ne?

кıямızıℓı dedi ki...

ben yurtta kalırken çizerdim sıkıntıdan öyle şekiller sigaraya bide isim falan yazardım:)
Bilmem senaryo niteliğinde rüyalar gördüğüm için yorumlarına bakmadım hiç aslına bakarsan.Umarım güçlenirim ama güce ihtiyacım var,bir yanım o kimselere göstermediğim yanım o kadar güçsüz ki bugünlerde...

victoria dedi ki...

civcivlere takıldım ben de kırmızılım, yazık ya :)

sana da iyi pazarlar :)

кıямızıℓı dedi ki...

yok yok düzeldiler aynen cak cak devam:D sabaha karşı üşümüşler biraz ondan öyleymişler sabah ;)

öykü dedi ki...

cıvcıvlere uzuldum
susuz mu kaldılr acaba
su anda ıyıler mı merak edıyorum..

кıямızıℓı dedi ki...

yok susuz kalmadılar,sabaha karşı üşümüşler biraz,kutunun üstüne örtü örtmem gerekiyormuş bilmediğim için örtmemiştim,şimdi gayet iyiler,aynen
cak cak cak devam :)