20.6.09

3düğün1kırmızılı

-evin 3 tarafında 3 düğün var.3düğünden gelen sesler birbirine karışıyor ve çok korkunç yani kulaklarım manyak oldu burda.düğün sahiplerinden biri ilkokul arkadaşımmış annem dedi.
evde kaldım ya,geçen günde markette karşılaştım ortaokuldan bir arkadaşımla,çocuğu falan olmuş.

-eğitimden 110 net hiç çıkaramadım ya,yanarım yanarım ona yanarım.

-aslında sadece bir "bok" olmalarına rağmen,kendini bir "şey" sanan insanlara gıcık oluyorum.

-şu amerikaya gitme ihtimali olan şahıs dün arkamdan gelip dürttü beni yolda,ödüm patladı ama neyse ki o ani tepki çığlıklarımdan birini atmadım.

-bi arkadaş var,bahsetmiştim daha önce,benim öküzlerden biri-benim öküz sürüm varya o açıdan-,neyse bunun bi annesi var doğal olarak,ama her gittiğim mekanda kadınla karşılaşıyorum el insaf ya burger kingde karşılaşmasaydık bari.oha falan oldum.

-hava çok sıcak burda ve ben bu sıcakta nezle olmayı başarabiliyorum,kendimi tebrik ediyorum cidden ya.şu anda burnum akıyor,hapşırıyorum ve burnum şişti resmen çok çirkin oldum evden çıkamam bu halde.

-dersane arkadaşlarıma onlarla kpss den sonra görüşmeyeceğimi söyledim,ciddiye almadılar beni.

-sanki havai fişekler bizim evin içinde patlıyo ya deli oldum vallahi.

-düğünleri de hiç sevmem ben....

2 yorum:

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

evde kaldın evde :)))))

kIrmIzILI dedi ki...

bana da öyle geliyo :)