28.6.09

Boşluğa düşe-meye-n öğrenci modeli bknz.Kırmızılı

-Kpss de bitti,boşluğa düştüm geçici olarak,finaller açıklanınca artık bütünlemelere çalışmaya başlarım,çıkarım boşluktan...

-Kpss eğitim soruları beklediğim gibiydi,abuk sabuk aynı bizim 7iklim denemeleri gibi,ne sorduğunu anlamak için derin derin okumak gerekiyordu,neyse yaptık çıktık bakalım,hayırlısı diyorum.

-Matematik soruları korkunçtu ama ya yetiştiremedim ve çok zordular...

-Vatandaşlıkta güncel diye sordukları 3 sorudan 2siyle ilgili hiçbirşey bilmiyordum.Doğal olarak havadan 2 yanlış var keşke sallamasaydım ya :D Ama ben nerden bileyim ki büyük ekonomilerin büyük borçları olurmuş,ben de mal gibi gittim arjantinli şıkkı işaretledim geçen sene iflas etmişti ya orası,ne geliyosa başımıza şu abd den geliyo zaten!Yaw diğer soruda öyle ekonomiyle ilgiliydi,
benim o kadar ekonomi bilgim olsa,kredi kartlarına borcum olmazdı eyy ösym.

-Eğitimden birkaç sorunun iptal edilmesi gerektiğini düşünmekteyim şahsen bizzat kendim.

-İstanbul'dan çat kapı gelen bi halam,ve edirnedeyken sanki çarşıdaymışım gibi arayıp hemen eve gel diyen bir anneye sahibim...

-Bazı insanlar ota boka kızar ya benim babam boka değil ota kızar genelde.ilginç yani.

-Hala çalışma masamın üstünde kpss kitapları duruyor,kaldırsam onları uzağa bir yere koysam ne güzel olur dimi blog :)

-Erkeklerden nefret ediyorum-yani hayatıma girmiş olanlardan-

-Ama acı gerçek şu hayatıma girenler erkek değil öküzdü.

-Hala çok sinirliyim üstünden bir hafta geçmesine rağmen,ve benim içimden hiç böyle psikopat bi manyak çıkmamıştı ilk kez bi insana bu kadar zarar veresim geliyor...

-Manevi yönden zarar veremem biliyorum kimse taktik vermesin yani artık,adamla 6 ay uğraştım hiçbir taktik işe yaramadı o sebeple maddi zarar veresim var,mesela o güzel golf 6.1 in
tekerleklerini patlatsam ya da camına bi taş atsam,anahtarlıkla çizsem böyle baştan başa falan.

-Rayban leri kırılsın diye dua ediyorum,çünkü evlat acısı gibi koyar ona yani eminim...

-2gündür non stop benim bu salak salak fikirlerimi dinleyen karakutu ve densiz arkadaşıma teşekkürlerimi bir borç bilirim :)

-Bu gece lost izlemeye başlıyorum 2güne biter...

-Ama can sıkıntısından post girer dururum artık,vaktimde bol malum evde de yalnızım zaten.

10 yorum:

Karakutu dedi ki...

seni dinlemek bir ayrıcalıktı kuzum diyemiycem çünküü içimde o bahsettiğin öküz ağacı çıktı yani :)
seni seviyorum öküzleri es geçelim ;)

kIrmIzILI dedi ki...

ya ya hadi bul da beni dinle şimdi bakalım...
bende seni seviyorum öküzleri es geçiyorum,evcilleşmiş öküzler bulmak ümidi ile :D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

feministttttt :D

kIrmIzILI dedi ki...

ne alakası var yaw :)

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

var var :)) nerelerdesin gel de görüşelim

kIrmIzILI dedi ki...

lost oldum lost izlerken :)

Kerimsel dedi ki...

"Ama acı gerçek şu hayatıma girenler erkek değil öküzdü."

Durum özetin çok iyiydi. :D

bi dost dedi ki...

boşlupğa düşeceğine gelip bana ders çalıştırrr:) hem sevap olur ya garibana yardım etmek:)

kIrmIzILI dedi ki...

Kerimsel

evet vallahi aynen öyle...
bilindiği üzere benim namım
"miss öküzçeker"

kIrmIzILI dedi ki...

bidost

sen iste bacım ya çalıştırmazmıyım :)