5.6.09

Bu yazım da tüm kpss çalışanlara olsun

-Dün gece ilk kez tarihten 8in altında yanlış çıkardım hala şaşkınım.

-O öküzü özledim birden,çünkü program geliştirme çalışırken ismi geçiyordu,böyle aklıma geldi
(sanki normalde hiç gelmiyor ya!),sonra facebook'ta online gördüm,birkaç dakika saçmaladık,
aşkı memnu var diye çıktı.Evet evet o da izliyor.Goygoycu başı olması dizi izlemesine engel değil ve inanmazsın blog benden çok dizi izliyor,benim izlediğim belli aşkı memnu yani o da entrika sevdiğimden :D

-Yeni dvd player aldık,bilgisayarda yazmış olduğumuz veri dvd lerini bile okuyor.Kardeşlerimi
uzun bi süre bilgisayardan ve benim odamdan uzak tutacak bir alet olduğundan pek mesudum.

-Dün sevdiğim bir arkadaşımla konuşurken,kpss çalışmaya başladığını 77 almayı hedeflediğini söyledi.Pardon dedim nasıl yani,doğal olarak.Çok yakın bir arkadaşı 15gün çalışmış 72 almış atanmış...Bende sinir oldum,ulan aq biz gerizekalımıyız aylar önce başladık çalışmaya,deli gibi çalışıyor bu insanlar,15günde yutulup sınavdan yüksek alınacak bi sınav olsaydı kimse çalışmazdı erkenden,dersaneler kurulmazdı bunun üstüne!
Neyse ben de dedim ki ya bi geç onları sen,imkansız mucizemi yaratıyo bu insanlar,alınmaz yani.
Eski sisteme göre bile olsa hadi eğitimi okudun bi kez yaptın sınavda eyvallah,e bunun tarihi var coğrafyası var matematiği var vatandaşlığı var,vatandaşlık başlı başına işkence zaten.
Bak gene sinir oldum.Neyse ben alamazsın yani mucize olur deyince kızdı bana bu arkadaş.
Ama ben de kızdım yani,mal mıyım aq ben aylardır kpss çalışıyorum.

-Bu arada sevgili okuyucum,büte garanti dersim kalıyor,ağustosta atanmam imkansız.
Ama yine de amacım kpss den yüksek puan almak.Hırs yaptım resmen ya.Kendimle yarışıyorum...Neyse bu ayrı bi post konusu olur.Bi akşam yazarım ya da sabah.

-Kpss den sonra bütün gün lost izlicem 17 bölüm birşey gerçi 5.sezon 2 günde biter.
E o biter başka dizi bulunur izleyecek,film izlerim bak blog aylardır izlemiyorum.

-Kitap okumayı da çok özledim,aldım aldım kitapları duruyorlar,kpss den sonra okurum diye.

-Aşk acısı da çekmiyorum şimdi,kpss den sonra çekmeye karar verdim.

-Bu arada kızkardeşim çok uçlarda bi insan normal değil-bana çekmiş sanırım-
ya çok iyi ya da çok uyuz.Anlamış değilim 20 yıldır.

Son olarak dün Cedric'le aramızda geçen bir dialog

Ben:Cedric,annem nerde?

Cedric: Bilsem sana sormazdım zaten.


Ben:E sormadın ki zaten.


Cedric:Soracaktım ama oyun oynuyorum diye daha sormadım.


Ben:oyy oyyy
(alıp başımı gitsem nirelere oyy oyyy,hangi dağın tepesine oyy oyyy)

5 yorum:

Kerimsel dedi ki...

KPSS, Allah kolaylık versin. :)

infaz dedi ki...

öss hakkında da bir yazı yaz bizde ölüyoruz son 9 gün...

La Loba dedi ki...

AŞk acısı çekme ya KPSS'den sonra da. Çekilir dert değil. Sınav stresini tercih ederim her zaman.

gp maksimov dedi ki...

eski bir sovyet atasozu der ki:
tek ihtiyacimiz olan sey calismak, calismak, calismak.

kpss'den o puan alinir! daha once dediim gibi daha yuksegini alanlar var yakinen tanidiim. azap mi cekti? evet amma aldi iste...

tarçın dedi ki...

aynı duygular içindeyim.kpss çalışıyorum şubattan berii :(ben de anlattığın o kişi için kazanması mucize olur diyorum.yine de hayırlısı olsun.kpss akıl işi değil çünkü.manyak zor bir sınav allah hepimize kolaylıklar versin..