4.6.09

Buralardayım aslında

-Kendimi kpss çalışmalarına adadım bugünlerde...Kpss ye dair bir yarar sağlamayan insanlarla görüşmüyorum bile. "saf çıkarcı eğilim"

-Dün sabah sevgilisinin elini tutmuş sokakta gezen liseli kızı çok kıskandım.

-Ben borçları kapatmaya çalışıyorum ya kredi kartıma,hsbc anlamış bunu,kartım kullanıma kapatılmış,teşekkür etmeyi borç bilirim.

-Geometri sorusu çözmek cidden çok zevkli.

-Öküzleri çektiğim gibi gerisi geriye ittiğim kanıtlandı.

-Merak ediyorum bide "KİMİN AHINI ALDIM ya da kimlerin?"

ps.ilk kez doğumgünümde hiç kimse hediye almadı,şaşkınım.

4 yorum:

mozik dedi ki...

bende kpss çalışıyorum ve matematikten nefret ediyorum...matematiğe bu kadar kafa yormuş adamlara da irfit oluyorum

Bery dedi ki...

yokluğunu hissettirme arkadaş.

kIrmIzILI dedi ki...

mozik

matematik felsefeye göre soyut birşey kanıtlamıyorsun bile ama uğraş dur yani iş güç yok nasıl olsa,ama uğraşıp durup problemleri çözmeyi başarırsan iş güç olur tabii atanınca :D

kIrmIzILI dedi ki...

bery

buralardayım arkadaş,çaktırmasam da :)