14.6.09

hacim genişlese de ruh sığmaz

Büyüyen hacmime rağmen,içime sığmayıp kaçmak isteyen ruhum
Ayarları bozuk canım kız kardeşim
Aynı ablası gibi mübarek regl öncesi içinden canavar çıkıyo kızanın ya,sakinleştirici vereyim dedim
almadı ama hiç çekilmiyo bu halde ya :)
Bide yarın gidiyor yaz okuluna bugün son günümüz teee ağustosta gelecek şimdi gittimiydi,
ben en iyisi ona bi güzellik yapayım bugün,finallerdi kpss çalışıyorum diye hiç ilgilenemedim çocukla,çocuk dediğime de bakmayın 20 yaşında kendisi,ama bildiğin çocuk yani o ayrı mesele tabii.
Sonracığıma ben sonunda kilo aldım,cidden aldım ama genişledim yani kotlarımın içine girebiliyorum hala ama ağlıyorum tabii çok sıkıyorlar ama almıyorum yeni pantolon falan!!!
Gerekirse eşofmanla,etekle gezerim o fazla kiloları verene kadar!!!
Sonracığıma psikoya bağlamış bi şekilde kpss çalışıyorum.Gerçi buraya da yazıp duruyorum okuyanda 7/24 ders çalışıyorum sanır :D Yok anam ben günde 3-4 saat çalışmayı başarırsam kendimi çok çalışmış hissediyorum,böyle yoruluyorum falan :p
Bide bide acaip nanemollu bi insanım ben ya,en ufak şeyden üşütüyorum hasta falan oluyorum...
Narin ya da nazlı koymak lazımmış adımı!Gerçi babam nazlı kızım diyor zaten hep :)

Bu arada erkeklere gıcık oluyorum.stop.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

peki erkekler de sana gıcık oluyor mu aceba :))

burak..

kIrmIzILI dedi ki...

kesinlikle oluyorlar :D

HaYaL MeYaL dedi ki...

Bence de şişmanlama ya,kilo vermeye bak :) Kızlara kilo pek yakışmıor sanki :(

MoonSun dedi ki...

:)) Canim benim snav stresidir, sinav gecince kendiliginden verirsin zaten :))

kIrmIzILI dedi ki...

hayal meyal

walla hele bana hiç yakışmıyo kilo.zaten arka sağlamdı eice büyüdü yaa :D

kIrmIzILI dedi ki...

moonsun

walla kendiliğinden veremem sanırım :Dspor falan yaparım artık rejim diyet plates :D

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun :D

burak..