10.6.09

moralim bozuk,çünkü:

Yazmak istediğim onca şey olmasına rağmen harfler kelimeleri,kelimeler cümleleri tamamlamıyor bugünlerde...Depresif değilim o moddan çıktım şükürler olsun ama mutlu da değilim.Gerçi mutlu olmayı başaramayanlardanım ben de...Çok gülerim,çok güldürürüm,eğlenceli matrak hafif çatlak bir birey olmanın yanında,tarif edilemeyen bi sessizlik var içimde bir yerde.Belki göründüğüm gibiyim kabul etmek istemiyorum ya da olmak istediğim gibi görünemiyorum,ya da her ikisi de benim aslında,hem o çılgın(!)-inanın ben demiyorum bunu- hem de o sakin sessiz kız.
Gerçi beni 100 kişiye sorsanız 5 tanesi bile sakin sessiz demez ya neyse konumuz bu değildi başlarken.Benim moralim bozuk blog,neden diye soracak olursan nitekim sormazsın biliyorum ama blogger arkadaşlar sorar belki sormasalarda cevaplayacağım bunun nedenini çünkü bu postu yazma amacım buydu.
Moralim bozuk,çünkü;
-yalnızım
-kimse bana aşık değil
-ben kimseye aşık değilim
-tarihten 20 netin üstüne çıkamıyorum
-program geliştirmeden saçma sapan yanlışlar yapıyorum
-kpss den kısmetse iyi bir puan alabilecek olmama karşın mezuniyetim garanti değil
-sevgilim yok
-param yok
-kontörüm hatta beleş mesajım bile yok
-kontör parasıyla genel kültür yaprak test aldım
-sevgili adayı yok
-sevgilim olmasını istediğim kimse kalmadı çevremde
-bütün erkekler öküz
-genelleme yapmak doğru değil
-benim karşıma çıkan bütün erkekler ÖKÜZ
-zodyak yılım ÖKÜZ
-saçmalamayı özlemişim
-bizim kutuda baktığımız civcivler kocaman oldular bu arada
-biz manyağız ailecek kutuda koca civcivleri bakıyoruz
-kilo aldım kotlarımın içine zor giriyorum ama yeni kot almayacağım acilen şu kiloları vermem lazım
-kızkardeşim büyüdükçe iyi anlaşmaya başladık pek mesudum
-ben böyle dedim diye yarın kesin kavga ederiz biz
-blog yazmayı çok seviyorum ama bu aralar manyak oldum nedense
-bu gecelik bu kadar yeter çok uykum geldi yarın sabah matematik dersi var pek mesudum.
-yalnız olmayı sevmiyorum ben ya...

14 yorum:

Karakutu dedi ki...

sizin o civciler hala kutuda duruyo mu yahu, bi gece ansızın gelip kaçırıp pişirip yiyim nihahah:) saçmalamanı seviyorum :) seni toptan seviyorum :) toplu halini de seviyorum :P

kIrmIzILI dedi ki...

kpss den sonra gel annem civcivler piliç olur,anneannemin bahçede ızgara yapar yeriz :D
heuehe
gerçi duygusal bağ oluşmak üzere aramızda yiyemeyebilirim ben emin değilim.
bende senin saçmalamamı bile sevmeni seviyorum :D
seni de seviyorum ama o nu sevmiyorum çünkü o kim bilmiyorum haa bide toplu halimi sevmiyorum çünkü zayıf olmaya özeniyorum çünkü senin telefonunda dana diye kayıtlı olduğumu unutmuş değilim :D

Karakutu dedi ki...

aaaa ben hiç hatırlamıyorum;) ama dana oldum diyen sendin kuzum, her halin başka güzel. boşver.atanınca verirsin kiloları:)

kIrmIzILI dedi ki...

dana oldum evet yine diyorum :D
besili dana oldum
hahahha

kızım atanmadan vermem lazım
yoksa atandığım yere yuvarlanarak gidicem
puhahah

Karakutu dedi ki...

offfffff ki offf susuyorum tamam :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

beni genel kültür testlerine sattın demek zaha

kIrmIzILI dedi ki...

akıllım

walla iletişimsizlik çok koyuyo ya,ezik hissediyorum kendimi ama tarih sorularını çözemeyince de ezik hissediyorum birde tabii şöyle birşey var kpss den iyi puan alıp atanamazsam bulurum belki kontörü :D

Gökhan dedi ki...

demekki bir sevgili bulsan tüm dertlerin bitecek :S vaybe

kIrmIzILI dedi ki...

hahah

bu yazıdan bunu mu çıkardın cidden gökhan ya :D

muhayyel dedi ki...

mumdibi ne ışık vermez demiş zaten atalarımız... sahte kahkahalarıyla etrafına neşe saçan bizim gibiler mutsuz olmaya mürebbet hapismiş gibi sanki değilmi?.. biz hep birilerini mutlu eder, bazen küçük latifelerimizle, bazen alay geçmelerimizle birilerini güldürür eğlendirirken sanki... sanki biraz hepmi mutsuzuz değilmi?.. seni anlıyorum o yüzden kırmızılı... çünkü ben de deli dolu görüken, etrafında 'fırlama' diye tabiredilen biriyim ama aslında... aslında içimde kopan fırtınalarıda benden başkası bilemez... afrikadan gelen çöl sıcaklarında üşümelerimi... sibirya soğuklarında yanan yüreğimi... odamın dörd duvarından yankılanan sessiz çığlıklarımı... örselenmişliklerimi... itilmişliklerimi... bunları kimbile bilirki?.. mesala bende şimdi buraya içimi dökmek, acılarımı, yaşanmışlıklarımı, kaybedilmişliklerimi, yaşanamamışlıklarımı yazmak istiyorum ama olmuyor... ne güzel demişsin yazının başında "kelimeler harflerden cümlelerden olmuyor işte!... ama içindeki hüznü görebilenler var kırmızılı... inadına hala güzellikler var dünyada... çok sevdiğim bi abiminde dediği gibi, "dünyayı güzellik kurtarıcak" kırmızılı... ve birgün o matrak kızlar, o fırlama oğlanlar gerçekten mutlu olacaklar... belki de bazıları elele? yürek yüreğe...

merhaba, muhayyel ben

Adsız dedi ki...

bence süper bir yazı olmuş :) okurken hem güldüm hem bende senin gibi olduğumu düşündüm.. gerçi bi sevgilim var ama ben mutsuzum yinede.. hiç sevgilin olmaması daha iyi bana göre.. neyse ya boşver.. ben 5.yılımı da bitirdim 6.sene mezun olucam inş :)) yani okul biter dertler bitmez..

kpps de başarılar..

burak ben bu arada.

kIrmIzILI dedi ki...

ya benim sevgili anlayışım
"sevilen ve sevenin aynı kişi olması"
yoksa erkek arkadaş bulmak zor değil yani takılacak çok insan mevcut her yerde...
walla benimde 6.yılım ondan kasıyorum mezun olayım diye :D
akranlarım doktor oldular ben daha öğretmen olamadım
hahahhah

gp maksimov dedi ki...

alkol die bisey var...recete o.

kIrmIzILI dedi ki...

1 yıldan fazladır no alkol :D