21.6.09

nası yani

İnsan sevgilisi olmayan biriyle neden sürekli kavga eder ki???

10 yorum:

MoonSun dedi ki...

Ediyor iste... Benim o surekli kavga ettigim kisi simdi kocam oldu :P Aman dikkat derim Kirmizilim :))

diamandi dedi ki...

ihtimal ül sevgli oldugu için :)))

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

diamandiye katılıyorum :))) yakında nikah dairesi gözükür :D

kIrmIzILI dedi ki...

moonsun

peki evlenincede böyle kavga ediliyomu :)

kIrmIzILI dedi ki...

diamandi

i'm not sure canım.ayarlarımız bozuk bizim :)

kIrmIzILI dedi ki...

pipo içen gergedancık

hahahha

nikah ve ben :D
hahahhaha

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

feminist :D

kIrmIzILI dedi ki...

küçüğüm daha :)

Queen Elizabeth dedi ki...

Selam, ben aslında wmina, blogumun bulunması üzerine adresim değiştiğinden takipçiler listeme yeni adresimi bildiriyorum.
yeni blogum Je m'appelle Elisabeth
"http://benimadimelisabeth.blogspot.com"

kIrmIzILI dedi ki...

bilgi için teşekkürler :)