25.6.09

Sıkıntı sınırları içimi aştıı

Ruh halim manyamış durumda yine,sonunda muradıma erdim neyseki sınavdan 2gün regl oldum gerçi ama hala onu öldürme istemi içimde ya.Çok ilginç ben öyle katil ruhlu bi insan değilim,aptal böcekler hariç yaratıkların hepsini çok severim,köpeklere taş atmam,yavru kedileri eve getirip süt veririm sonra annem geri yollar gerçi,ne bileyim işte kuşlara simit atarım falan öyle hayvansever doğaya tutkusu olmasa da doğasever bi insanım.Neyse işte öyle hayvanları falan öldürmesinler isterim,korurum kollarım kendi çapımda takılırım ama panter nejlamı ne vardı ya onun gibi de kendimi atamam sokaklara kimse de kusura bakmasın.

Ama bu "öküz"ü öldürmek istiyorum ben,ama ölsün istemiyorum yanlış anlaşılmasın,aslında öldürmek manasız genelde acı çektirmek süründürmek daha iyi yöntemler ama ben biliyorum ki o adi herif sürünmez yani ben zaten süründüremem o kadar mükemmel bi hatun değilim ama bak çok süper sürünürüm o kadar da mal bi insanım.Zaten süründüm süründüm yeterince bu "öküz" yüzünden aylarca,aslında sürünmedim sadece periyodik zaman aralıkları halinde krizlere sokuyor beni kendisi.ama artık bitti blog.Bir daha beni sinir krizinin eşiğine getirmesine izin vermeyeceğim evet evet gerçekten bak çok kararlıyım,biliyorum bu ilk değil diyeceksin ama bu kez canım çok yandı...Haa tabii diyebilirsin ki salak otur 2gün sonra sınavın var onu düşün.
inanmazsın ama öyle yapıyorum,o rahat kendine güvenen hatun gitti yerine stres manyaa böyle mala bağlamış birisi geldi,bide hava berbat yağmur yağıyo bide ben malum ikizlerim hava burcu hava bozuk olunca bende bozuk oluyorum.

Birde ben neyi farkettim ya ben hiç sosyal mesaj vermiyorum burdan :D
Sanırım sosyal mesajım yok benim ühüüü ezik kırmızılı.
yok şaka şaka var da işte çok var hangisini yazsam nasıl yazsam bilmiyorum,
bide dilimin olmadığı gibi kalemiminde sınırı yok malum gereksiz dialoglar istemiyorum.
Bide itiraf ediyorum çok bencil bi insanım,benim dünyamın merkezi benim
o kadar yani :p :p :p

Ne kadar çok saçmaladım yine ya,işin özü blog bugünlerde kendimden nefret ediyorum,
herşeyin suçlusu kendimi görüyorum,hayatımda yolunda giden hiçbirşey yok düşün yani regl düzenim bile bozuk,bari o sabit zamanlı olsaydı...Günün saçma sapan saatlerinde ağlıyorum.
Ve herşeye ağlıyorum yani ota boka değil tabii herşey böyle birdenbire olunca herşeye birden ağlıyorum,içim daralıyor,içim sıkılıyor ve en kötüsü blog yalnızmışım ben hiç bilmemişim.
Bide çok çakalım diye geçinirim ya aslında çok safım belki de kimbilir,ben emin değilim.
ama evet blog yalnızım,herkes kadar sanırdım ama sanki herkesten biraz daha fazla yalnızım...
Neden böyle mi düşünüyorum,çünkü ben şimdi ağlıyorum ve kimsenin umrunda değil,
halin nedir nicedir diye soran yok,ben olsam sorarmıydım,evet defalarca hemde...
Mutsuzum,umutsuzum,yalnızım,bok gibiyim ve koca bi popom oldu 3 hafta içinde.

2 yorum:

bi dost dedi ki...

aaa regl mi yazdın ne ayıp ne ayıp, bloglarda bunları görmek istemiyoruz!!! :pp fdfjhömgff :D

canım inşallah sınavın çok güzel geçer de o mutlulukla bütün öküzleri unutursun :) Allah sıkıntılarını alsınn..

kIrmIzILI dedi ki...

anam ben blogu açtığmdan beri her ay bi regl muhabbeti yapıyomda :D
benim okuyucum beni çok seviyor hiç eleştiri gelmedi,laf sokanda olmadı aslında bazen tınmıyolarmı len bunlar beni diye düşünmüyor değilim bak.hmm...bu açıdan bakınca fena oluyo :D

sınavım ii geçsin,öküzler dağa çıksın :D
amin bu arada alsın inşallahh...