29.6.09

umutlu ev kızı

Eveettt bizim evde ilk kez yemek yapıyorum,hatta itiraf ediyorum ilk kez kendim yemek yapıyorum,evde kimse yok çünkü :) hayır yemek neye benzeyecek çok merak ediyorum,
ya salçası ya tuzu bişeysi az gelicek gibime geliyo ama bakalım hayırlısı vatana millete.
yemek dediğimde taze fasulye zeytinyağlı yaptım bide :D yağa yazık olmaz inşallah
hehehehhe

Şimdi dün gece bilindiği üzere bi post girmiştim ve boşluğa düştüğümü düşündüğümden bahsetmiştim,yok anam ben doluya yakalanmışım haberim yokmuş.Sabah 10da kalktım
ve daha yeni totomun üstüne oturuyorum,temizlik yaptım koca gün :D
gerçi bi ara kpss soruları açıklandı ya onlara baktım genel kültrden sıçmışım resmen herkes gibi,gerçi matematikten ne yaptığımı bilmiyorum o sebeplen kesin birşey söylemek istemiyorum.
Eğitimde fena değil gibi,tek korkum sınavda yanlış şimdi doğru yapmış olmak :D
Yani gerçi kaç soruda öyle mallık yapabilirim ki ama benden belli olmaz,neyse ya eylül için tercih yapamıcam nasılsa,şubatta da herhangi bi dağ başına gideriz demek isterdim ama kısmet okuyucum,kpss ye giren bilir bunu,aslında ben ilk kez girdim ama biliyorum ben :D
Zaten bilmediğim bi beş vakit namaz :p

Anam gittim yemeğimi kontrol ettim,sanki güzel olacak gibi göründü gözüme :D
Bakalım babamla anam ne diyecekler bide yanına sebzeli bulgur pilavı yapmak istiyor gönlüm ama yemeğe teyzeme gideceğimizden dolayı uğraşamam,ha bunu neden yaptın dersen okuyucu,
yarın uğraşmamak için hahahha çünkü yarın bütün gün lost izlemeyi düşünüyorum :D

iyiyim sanki be blog.Daha iyi olmak isterim ama finaller açıklanınca gene kötü olucam nasıl olsa.
O sebeple şimdilik böyle iyiyim evet evet...
Yarında sebzeli bulgur pilavı yapıcam ohhhhh
:)

2 yorum:

bi dost dedi ki...

sebzeli bulgur pilavı ne gız? pirinci sebzeli yaparız biz. bezelye havuç falan. neyse eline sağlık:) zeytinyağlı fasulyeye de bayılırımmmm:)

ay sen temizlik de mi yapıyon kıyamam la :P

Pseudo.Pollyanna dedi ki...

adresimi degistirdim
http://pseudopollyanna.blogspot.com/
;)