30.6.09

unuttum be yavrum

Cedric Can'la anneanneme gittik,bahçede çiçekleri suluyodu
Cedric anneanneeee anneeanneee diye bağırdı daha dışardan,
anneannem duymadı.
Cedric'in tepki şu:
-Anneanne,bence sen kulaklarından da ameliyat ol!
Anneannem:
-Ne?
Cedric
-Yok bişey.kikikikiikik

Allahtan duymadı kadıncağız,zaten 2 gözünden de katarakt ameliyatı oldu,neyse ki iyi şimdi.
Gerçi zaten artık lazerle mi ne yapıyorlar eskisi gibi değil,3 güne bişeyciği kalmıyo.

Şimdi ben buraya yazmadım ama itiraf ediyorum şu kpss ye çalışırken bi sürü kilo aldım ben.
Veee kaçınılmaz son,kotlarımın içine girebilsemde duramıyorum içlerinde...
Yani kot giyemiyorum zaten yaz günü hiç çekilmiyo ama içinde duramadığım için giyememek bana acı veriyor blog.

Onu bunu boşver blog da ben acaip unutkan oldum.Öyle böyle değil yani.
Bi yemek yemeyi unutmuyorum aslında onu da unutuyorum Cedric ya da annem demezse hadi yiyelim pek aklıma gelmiyo.Beynime aşırı yüklendim ya aylardır:D
ondan sanırım böyle mala bağladım.

bi tek kuyruk acısını unutamıyom.Hala sinirliyim.

11 yorum:

Can dedi ki...

su cedrıc vaktı geldımı 9a gırıcek dımı eger gırmıcekse unutkanlık kılo felan bos asıl o zamn yandın derım.:D

bi dost dedi ki...

onu bunu sen boşver asıl da, senin blogun yeni başlıklarını blogroll denen şeyde görebliyorum sadece. izleme listesinde güncellenmiyo!! ben de ordan izliyom genelde ve kaçıyo bazen.. aa sinir oldum.

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

"Yazın kot mu giyilirmiş be" diye kendini teselli et bence...

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

bence öldürmelisin onu :D

NihaL dedi ki...

Canım sporla ve rejımle kıloları hallederız onu boşwer :) beynınıde boş şeylerleee yormaaaa veee yıne soyluyorumm kımsenın gazına gelme cedrice bayıldımmm ama:))

kIrmIzILI dedi ki...

Can

Bizim cedric bir ay sonra 9u doldurup 10a girecek :)
zaten halimiz duman bizim sen bilmüüsün :)

kIrmIzILI dedi ki...

bidost

hadi ya,bilmiyodum ve ne yapacğımıda bilmiyom cnm ya.herkes okumasn die öle yapıo herhalde izleme zımbırtısı bilemedim şmdi :)

kIrmIzILI dedi ki...

Recep Hilmi Tufan

Evet evet yaz günü kot giyilmez,pişik falan oluruz allah korusun.hahah :D

kIrmIzILI dedi ki...

gergedancık

öldürmek basit çözüm ya,süründürmek güzel olurdu ama...

kIrmIzILI dedi ki...

Nihal

Ya kilolar işin geyiği veririm ben onları,yazlığa gidene kadar :)

zaten aşırı bişe yok ama az vermem lazım,kötü hissediyom kendimi...

O hayvan herif umrumda değil ya,sadece acı çeksin istiyorum.bişeyde yapmıyom yani içimden gelse de yapmıyom...

NihaL dedi ki...

Fıstıgım ben şahsen eskı sevgılının acılı hallerınden haberdar oluyorummm ama o zaman kafan bıraz daha fazla karısıyor yapcak ne var dıye dusunuosunn yaa bızmı nankoruz bende anlamadım kı...