23.6.09

yaratıcı düşünceler

-gidip dükkanlarını dağıtsam,camları falan kırsam,ne var ne yoksa yıksam kaçsam?

-annesine gidip hamileyim oğlunuzdan desem (!)

-öldürsem değişik yöntemler bulsam ama mesela hadım etsem ondan sonra öldürsem gerçi hadım ederken de öldürürüm ben zaten kanamadan falan gider.

-takıldığı mekana gidip sandalyeyi ya da ıstaka falan bulsam kafasına geçirsem?

-eve atsam sevişsek sonra öldürsem bana tecavüz etmeye kalktı desem?nefsi müdafaadan ceza yemesem.

-sokakta gördüğümde gitsem iki tokat atsam,sonra bi yerlerine bi tekme geçirsem...

-"ibne" o desem herkese zaten bir kişiye söylesem herkes öğrenir arkadaş çevremiz aşırı ortak!

-arabayla giderken o önüne atlasam arabanın ben mezara gitsem,o kodese

-ya da arabayı alıp bizim,onların dükkanın içine girsem onu öldürsem

-içimdeki psikopat hiçbi bu kadar ortaya çıkmamıştı ya...

Ama Allah'ı bekleyecek değilim belasını vermesi için ben vericem inşallah!!!

20 yorum:

BeD@rdeM dedi ki...

nası bi duygu hezeyanıdır bu arkadaş? şaştım kaldım vallahi :/ yardım edilecek bişey var mı bu arada?

NihaL dedi ki...

Canım boşwer sakin ol inan hiç birini yapmana değmez sakin olup sessiz kalman en güzel cevabın olacaktır buna emın ol!!!

kIrmIzILI dedi ki...

bed@erdem

walla ayarlarım bozuldu iyice.ama yavaş yavaş sakinleşip mantıklı düşünmeye başlarım diye umuyorum.eve kapadım kendimi evden çıkarsam bi kaza çıkacak die elimden korkuyorum...

kIrmIzILI dedi ki...

nihal

evet evet benimde çabam o yönde,sessiz sakin kalmak...
başarabilirim umarım...

NihaL dedi ki...

Canım ben kesinlikle başarabileceğine inanıyorum ilk zamanlar bıraz zor oluyor ama telefon tarzı iletişim araçlarını kendınden uzak tutup yalnız kalmamaya, çok fazla düşünmememeye ve sana onu hatırlatan şeylerden biraz uzak durmaya çalış bu aklından geçenler benımde geçmedı değil ama unutmakı sessiz kalmak en azından şuanlık en iyisi en azından şuan biraz sakin ol

kIrmIzILI dedi ki...

bu şehirden gitmek olurdu en güzeli...evden çıkar çıkmaz görme ihtimalim çok yüksek :( telefondan uzağım canım,attım bi köşeye biri arayınca açıyorum işte mesaj bile atmıyorum kimseye...acı çekiyormuyum emin değilim ama çok sinirliyim ya susmaya sessiz kalmaya çalışıyorum ama içimde fırtınalar kopuyo...
ama başarıcam daha önce de olduğu gibi...

atesinsesi dedi ki...

aynada günahlarını kıran bir taş gibi yazdıkların....

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

beni bilirsin çok korkarım sevgilimden :)) seni çok iyi anlayabiliyorum... sanırım artık seni kimse durduramaz kendinden başka... bence zar atmalısın ısrar ediyorum :D bu yazdıklarına numaralar ver ve zarı at... hangisi gelirse onu yap .. denemekte fayda var :)

kIrmIzILI dedi ki...

sağol ya ne güzel akıl veriyosn yap dio :)
aaa ben yapmamak için zor tutuom burda kendimi...

NihaL dedi ki...

Canım bir tatile cıksan hanı kafan dagılırdı en azından azda olsa Hem sinirinin sebebi çektiğin acıdan olsa gerekkk hemdeee gaza gelme:) ve kendini tutmaya tam gaz devam şekerim

kIrmIzILI dedi ki...

şu kpss geçsin çıkmam lazım valla bi tatile,işin kötüsü tatil planınıda birlikte yapmıştk :)
oyy oyyy neyse ya düzelirim elbet ben...çok teşekkürler bu arada nihal...gergedancık benim hapse girmemi istiyo gerçi ama sen isteme sakınn

NihaL dedi ki...

Fıstıgım bizde tatile beraber cıkıcaktık ama vardır her işte bi hayır hemen tatil planlarını deiştirmeye calıs onunla gıtmeyı planladıgın deılde hanı hiç aklında olmayan biryere al bir arkadasını gıt yada yalnız gıt kafa dınle iç eğlen dağıtt bekarlıgın tadını cıkar ohhh:))Sen istediğin muddetce yanında olurum arkadasım senı anlayabılıyorum cunku.. dinleme sen gergedancıgı dinlemeeee :D

pipo içen gergedan yavrusu dedi ki...

zarlar ne diyosa o :D beni suçlamayın arkadaslar.. tüm suç zarlarda :) attın mı zar ? :P

Dardy dedi ki...

Üzerime vazife değil ama bu denli nefretin ve tabir-i caizse psikopatça yaratıcı düşüncelerin oluşmasına sebep olan mevzu nedir karşı cins kişisiyle? (: Merak ettim vallahi (:

La Loba dedi ki...

Tehlikeli zamanlar bunlar. Bırak ne hali varsa görsün değmez, gerçekten.

kIrmIzILI dedi ki...

nihal

evet çok fena dağıtıcam!şu sınav geçsin hele bi bacım...zaten herşey üstüste geliyor gidicem bulucam yenisini takılcam gelcem o olcak!!!

kIrmIzILI dedi ki...

gergedancık :)

kumar oynamayı sevmiyorum hele katil olmak için yok yaw oynamasam daa ei...

kIrmIzILI dedi ki...

dardy

aşk nefrete dönüşünce böyle oluyo işte ya...

kIrmIzILI dedi ki...

la loba

o gayet iyiymiş ya,gidio cafelerde kağıt falan oynuyo,goygoyculuk yapıo....

gp maksimov dedi ki...

bunlardan hangisini yaptin? ondan haber ver...