26.6.09

yaza yaza


Lodosmuydu içimin sıkıntısının sebebi,
gri bulutlarla kaplı gökyüzümü,
bi yağıp bi dinen yağmur mu?
Beni bırakıp gitmen mi?
Mezuniyetimin eylüle kaldığına emin olduğum okulum mu?
Yarın girip iyi bir puan alacağıma inandığım kpss mi?
Yalnızlık mı?

Hepsi...

Bi şiir yazmak istiyorum,ardından şiirin öyküsünü
ya da
bir öykü yazıp ardından öykünün şiirini yazmak.
Yeniden aşka inanmak istiyorum
şiirlerde,öykülerde,romanlarda...
Bir film izlemek istiyorum,benim gibi salak bi kadının olduğu bir film
ve yeniden aşka inanmak istiyorum...

Deniz kıyısında kumlara oturup sarmaş dolaş bol öpücüklü bir akşamüstünde
güneşin batışının izlendiği bir aşka...

8 yorum:

BeD@rdeM dedi ki...

Keşkeeeeee :/ hepimiz .........

MOMOL dedi ki...

güzel istekler...;)

gereksiz adam dedi ki...

öyle bir aşk varmıymış. Filmlerin dışında..

çok kadınca bi söylem oldu benimkide. genelde kadınlar aşktan yana dertlidir ya, ya da erkekler daha kendi dünyalarındalar. ya da bu güzel yazının altına yakışmayacak bir ayrıma doğru gidiyor benim yorumum, sustum...

Hayalbemol dedi ki...

Hayatın bir dönüm noktası vardır. Bu nokta, bizi yeryüzü ile gökyüzü arasında askıda tutar. Geçmiş ve geleceğin muhasebesi bu anlarda yapılır. Aşk varsa acıdır, sevgi varsa uzaktır. Ya dalından kopar salınırız yaprak gibi, ya da çam iğneleri gibi dalımıza sıkı sıkıya tutunuruz. İşte budur kaosların ardından gelen gerçeğimiz.

kIrmIzILI dedi ki...

bad@rdem

beni bulmaz da sizi bulur umarım o güzel aşklar...

kIrmIzILI dedi ki...

momol

öyleler dimi :)

kIrmIzILI dedi ki...

gereksiz adam

öyle aşklar varmıdır bilmiyorum ama olsun isterdim,başıma gelsin ve hiç gitmesin başımdan yıllarca...

kIrmIzILI dedi ki...

hayalbemol

ben acı çekiyorum aşk gitti...