30.7.09

72

Saat 16:20 den 18:30 a kadar sürekli telefonum çaldı.
Telefon her çaldığında artık
alo yerine 72 diye açıyordum telefonu hatta bilmediğim numaralar aradığında bile
72 deyip açtım :) geyik konusu oldu neyse...
Bakma güldüğüme blog,hatta bu gece gidip göbek attığıma da bakma.
İçim yanıyor.ahh ahh
berbat.sıçış.hayat iptal.zaten büte dersim var 2 tane.
lanet olsun demiyorum.
yok yok mala bağladım bunda da bir hayır vardır dicem.
vardır dimi?
bok var bence.
neyse.
öyle işte.
allahtan ailem konusunda şanslıyım,hiçbirşey söylemiyorlar...
onları seviyorum ama kendimden nefret ediyorum.
bide mal mal polyannacılık oynayan benim durumumda da olmayıp konuşanlardan nefret ediyorum.
azönce birinin gene ağzına sıçtım gerizekalı şey bilip bilmeden konuşuyo.
tabi sevgilisinin babasının koca şirketi var,işi hazır konuşur yani,söyleyince de suçlu ben oldum haa imalı cümleler kuruyormuşum.ulan allahın salağı sen demedin mi bana gel izmire işin hazır diyo kız diye,üfff böyleyisiyle muhattap olmıcan ama mevlana gibi hatunum işte neyleyim.
ne olursan gel modunda takılıyom sonra mallarla uğraş dur.
üfff
ah 72 ahhh
vanın dağ başında bi köyüne gitmeye bile razıyım.
ühüüüüüü

bide kötü diye ağlayanların puanları benden yüksek geldi ya
hepsinin ağzına sıçiim.

11 yorum:

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Bir yazım hakkına değerli yorumlarınıza ihtiyacım var eğer kabul ederseniz bloguma davet edebilirmiyim.
Teşekkür ederim.

gereksiz adam dedi ki...

72.. hımsss.. hangi bölümü okuduğunla ve ne olacağınla alakalı, bu kadar ümitsiz olma yahu.

(umarım teselli etmeye çalışanlarada küfretmiyorsundur..:))

kIrmIzILI dedi ki...

ümitsiz değilim ama atanamıcam :)

Psikopat Kedicik dedi ki...

72 nedir ki? diyerekten bi giriş yapsam çok mu cahil görünürüm acep?
Ya da şöyle bi tahminde bulunsam girdiğiniz sınavın puanı mıdır?
Ve de Allah'tan ümit kesilmez :)

gp maksimov dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gp maksimov dedi ki...

"allahtan ailem konusunda şanslıyım,hiçbirşey söylemiyorlar.."

bu demecini bi daa dusun derim; sans mi sansizlik mi...

bi de uzulup de aalayan, ustune senden yuksek puan alanlara kezzap atip, kopurmelerini izleyebilirsin. "kopuklu kaave esliinde tabi" dememe, bilmem, gerek var mi?

kIrmIzILI dedi ki...

şansla şanssızlık arasındaki o ince çizgiden hiçbir zaman emin olamadım,evet belki biraz baskıcı olsalar daha çok çalışıp şimdi daha farklı bir yerde olabilirdim bu daha büyük şans olurdumu demeliyim?

walla onlar hakediyolar ama işte insanlık bende kalsın,ben sonucu öğrenince bile ağlamadım :)
cins insanlar ordusu işte ya.

gp maksimov dedi ki...

"bu daha büyük şans olurdu mu demeliyim?"

daa buyuk sans olurdu...

cunku basarili olduktan soora ailene "benim yeni hobim seri katillik" dediin de "tabi cocuum, gel burda mutfakta kes" derler. hos bir symbioz, karsilikli avlasma.

kIrmIzILI dedi ki...

hmm...
annemi kan tutar bu yüzdenizin vermez ama babam belki yardım ederdi bana :)
maksat daimi başarı değil mi?

gp maksimov dedi ki...

you are on the right track, sis=)

kIrmIzILI dedi ki...

lol
:)